Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Goede laptop.

Tom
Geplaatst op: 29 Oct 2007, 12:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Yow allemaal,,

Ik was net in de reclame aan het kijken en kwam bij aldi een laptop tegen.
Kijk hier. Is dit een beetje een goede laptop voor deze prijs ?

Grtzz Tom

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 29 Oct 2007, 12:23
💸+
Bewerken Quote

Mwa niet voor die prijs, kun je 2GB ram en een 8600GT krijgen. Ik zou daar niet kijken in ieder geval.

Gonaz
Geplaatst op: 29 Oct 2007, 16:46
💸+
Bewerken Quote

Ik zou nooit een laptop kopen in de aldi (ik heb ongelooflijk slechte ervaringen met elektronica van de aldi), slechte garantie, slechte afwerking etc. Voor een paar euro's meer heb je heel wat beters (misschien wel voor dezelfde prijs).
btw: een PC koop je toch ook niet bij de visboer, koop hem in een computerspeciaalzaak. Die mensen kennen er echt iets van.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 29 Oct 2007, 16:55
💸+
Bewerken Quote

Nooit een pc kopen bij een supermarkt
Als er iets aan is, je kan het niet ff terug brengen omdat ze er geen verstand van pc's hebben(of je moet een maand wachten/langer voordat die terug is).

Zelf heb ik geen ervaring met supermarkt-pc's, maar ga gewoon naar een pc zaak, daar hebben ze er verstand van. ik sluit me volledig bij Gonaz aan.

Stfn
1th
Geplaatst op: 29 Oct 2007, 18:51
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Nooit een pc kopen bij een supermarkt
Als er iets aan is, je kan het niet ff terug brengen omdat ze er geen verstand van pc's hebben(of je moet een maand wachten/langer voordat die terug is).

Zelf heb ik geen ervaring met supermarkt-pc's, maar ga gewoon naar een pc zaak, daar hebben ze er verstand van. ik sluit me volledig bij Gonaz aan.

idd, dan sturen ze hem op na de fabrikant en als je dan nog geluk hebt dan krijg je hem terug na 6 weken maar heb je geen geluk dan ben je je paar honderd euro gewoon kwijt.

Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 29 Oct 2007, 21:52
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

[...]
idd, dan sturen ze hem op na de fabrikant en als je dan nog geluk hebt dan krijg je hem terug na 6 weken maar heb je geen geluk dan ben je je paar honderd euro gewoon kwijt.

Maar aldi en medion (daar is die laptop van) horen bij elkaar... Zelfde directeur enzo. En de garantie van medion is zover ik weet beter dan wat jij zegt.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 29 Oct 2007, 21:59
💸+
Bewerken Quote

Nanne schreef:

[...]

Maar aldi en medion (daar is die laptop van) horen bij elkaar...

Ga er dan maar van uit dat het geen toppie laptop is

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 29 Oct 2007, 23:11
💸+
Bewerken Quote

Nee.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren