Radiozone schreef:
balgieVlaanderen onafhankelijk nu meteen en dan ga ik naar holland gaan wonen hoor als een oorlog komt dan staan w er alleen voor :s
en als vlaander onafhankelijk wordt moeten we 4jaar tot zelf meer wachten op terug toe t mogen treden aan de eu en als er een oorog uit breekt tussen
bv: vlaanderen en duitsland ofzo dan staan we er helemaal alleen voor want we zijn geen lid veen vand e eu en zal normaal nederland,frankrijk,engeland duitsland stunen dus dan staan we daan
Ok, wa zeverdj gy ier ?
oorlog tussen Vlaanderen en Duitsland ?
mocht er een oorlog komen zal dat een burgeroorlog zijn, een tussen Vlaanderen & wallonie, dus niet tussen Vlaanderen & een ander land . & Waarom zou er in godsnaam een oorlog uitbreken tussen Vlaanderen & een ander land ?
Geef mij 1ne goede reden... & dan nog, als wij geen lid zijn v/d eu, volgens mij heeft Amerika ons ook geholpen in WO I & II ? En zijn die lid...
& zoals BaXiess zegt, alsof dat al de eu landen ( in dit vb dan ) duitsland zouden steunen als er oorlog mocht uitbreken ( wat niet zal gebeuren, toch niet tussen VL & een ander land... )
[Laatst bewerkt door Michael op zondag 4 november 2007, om 14:07]