Gkhn schreef:
[...]
Wit staat veel beter bij andere kleuren dan zwart hoor
. Ik koop daarom ook altijd witte sneakers, omdat als je een lichtere kleur broek aandoet, zwart daar helemaal niet bij past. En wit is saai? Dan doe jij toch groene of paarse sokken aan. Wit is mooiste kleur. En enkelsokken zijn voor homo's. Vooral als je een lange broek aan hebt
.
@TS; ga je nou der ganze zeit topics openen over wat je op nu.nl hebt gelezen?
Witte sneakers, jah, die passen idd beter bij kleding dan zwarte, maar we hebben het hier over sokken.
En mijn punt over de saaiheid van wit: zet jij je bureaubladachtergrond is op 1 kleur: wit. Zet hem daarna is op zwart. Welke is beter?
Enkelsokken zijn niet voor homo's Enkelsokken zijn voor mensen die 'lage' schoenen hebben en een korte(re) broek aan hebben. Dan zie je nl die sokken niet meters boven die schoen uitkomen.
Met lange broek draag ik ook alleen maar normale sokken hoor Behalve als ik gym heb die dag, want dan moet ik nog sportschoenen met een niet-lange broek aan
In feite is wit wel degelijk 'een' kleur, maar zwart niet. Witte objecten kaatsen alle kleuren in het licht terug, waardoor het wit wordt. Zwarte objecten daarentegen absorberen alle kleuren, waardoor het niks terugkaatst en je 'geen' kleur zit.