Sparky schreef:
Dit is een zeer goeie notebook hoor.
En als je er de 21% btw van haalt, is zo'n prijsje uiteraard niet mis.
Gamen? Ik denk dat dit geen probleem zal zijn met zo'n videokaart.
Ik zou hem nemen.
Onderbouw man, onderbouw! Dit is
helemaal geen zeer goeie notebook. Natuurlijk is het geen kutflaptop, voor dat geld is hij leuk, maar zeer goed is hij niet te noemen, en dat mag je al helemaal niet zeggen zonder onderbouwing.
Onderbouw toch eens!
Acer is een beetje budget merk, niet al te sterke behuizingen etc. Is gewoon een feit, dus ga nou niet aankomen met "bij mij werkt hij al jaren". Als je Acer vergelijkt met bijv. IBM, Toshiba ofz dan is Acer toch echt gewoon een budget merk.
Ik weet niet heel veel van laptop processors, maar ik weet wel het volgende:
Vista. Tis maar wat je wil, maar ik wil het niet. Voorkeur.
Geforce Go7300 tot 512 MB
Tot 512MB geeft volgens mij aan dat hij toch echt shared videogeheugen heeft, en de Go7300 is geen topkaart. WoW zal wel draaien, maar verwacht niet over 2 jaar nog op medium settings een FPS te kunnen draaien. Je kunt zelf googlen wat voor kaart dit is, en of hij shared videogeheugen gebruikt.
Centrino.
Het verouderde platform, Santa Rosa is de net uitgebrachte vernieuwde versie van Intel's laptop platform, en je zit dus wel met achterhaalde technologie (wat je natuurlijk altijd zit) maar om nu nog een Centrino te kopen zou ik persoonlijk niet doen, al is het voor deze prijs misschien nog wel te doen.