Paul schreef:
Natuurkunde: 6,6(tja, bijna alles goed tot de laatste paar opdrachten, maar als de helft van de klas waaronder ik het helemaal niet afkrijgt is het ook niet mogelijk om een tien te halen helaas, ik ben daar best boos over)
Frans: 9,5
Duits: 9,0
Latijn: 9,0
Grieks: 7,6
Geschiedenis: 7,1
Godsdienst: 8,5(==Aardrijkskunde, want het valt eigenlijk samen)
Engels: 8,5
Nederlands: 7,4
Biologie: 6,7
Wiskunde: 7,5(algebra 8,2)
En Biologie is mijn allerslechtste vak, daar heb ik 2 van de 5 keer een onvoldoende voor, en ik doe echt keihard mijn best, maar hoger dan een 7 haal ik niet, ik probeer nog steeds achter het probleem te komen.
Over wiskunde ben ik ook niet tevreden, daar heb ik normaliter een 9 voor.
Ik doe gymnasium.
Enne, dit is niks vergeleken met een meisje uit mijn klas, die heeft werkelijk alleen maar cijfers boven de 9,5. Geen grap.
En ik neem aan dat de meeste mensen toch wel om de twee maanden een cijferlijst krijgen? Je moet toch wel snel weten of je dingen moet verbeteren toch?
Doe je goed. En met wiskunde is het bij ons echt bijna onmogelijk om een 8 te halen. Je maakt netjes alle opgaven enzo, heel braaf. Je let goed op in de les, je maakt de extra opgaven, en je verneukt het proefwerk omdat het proefwerk zó veel ingewikkelder is dan de stof die je in de les hebt gemaakt.
En wil je later arts ofzo worden? Anders heb je latijn en grieks helemaal niet nodig, en is het zonde van je tijd. Tenzij je het leuk vind ofzo om 2 vakken meer te hebben. Niet dat latijn trouwens super moeilijk is, want het is bijna allemaal leerwerk.
En @ je cijferlijst, heb je geen scheikunde?
@ DayDreamer:
Hoezo moet ik harder doorwerken? Ik plan de proefwerken niet hoor? Ik kan er dus eigenlijk niets aan doen dat ik zo weinig cijfers heb.
Edit:
@iisys:
Als je arts wilt worden word er echt niet gekeken naar je cijfers in 3vwo/4vwo toch? (Afgezien van de cijfers die meetellen voor examen dan.)
[Laatst bewerkt door Jaapje op vrijdag 9 november 2007, om 09:35]