Hoi allemaal daar
Ik zit met een erg groot probleem momenteel... Ik ben vanmiddag even bezig geweest met een ander moederbord in m`n pc van een ander met verschillende onderdelen enzovoort erop bla bla. Nouja dat moederbord was dus stuk kwam ik achter (was van een maat van me had ik gekregen) dus die is weg nu.
Nu heb ik m`n eigen moederbord er weer ingegooid alles aangesloten zoals het zat (had het nog speciaal opgeschreven hoe de stekertjes zaten van de aan en uit knop en ledjes blabla voor de zekerheid nog waar de HDD, DVD-Rom en floppy kabels inzaten (draai ik nog wel eens om )
Nou ik PC opstarte zag er allemaal goed uit maar na de geheugentelling en floppy seek wil die verder staan maar dan krijg ik de error:
DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER
Deze error heb ik dus al een keer eerder gehad maar geen flauw idee hoe ik hem toen weg kreeg. Heb nog geprobeerd van cd-rom te booten maar dat doet die ook al niet meer.
Heb ik nou kabels verkeerd aangesloten of de HDD`s ? Heb al in BIOS gekeken hoe die wordt geboot maar die staat gewoon op HDD-0 en HDD-1 dus dat klopt wel...
Iemand die me kan helpen?
[Laatst bewerkt door DayDreamer op dinsdag 20 november 2007, om 21:35]