Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

LG Viewty

KoiSashuu
Geplaatst op: 22 Nov 2007, 18:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heey, ik zag een aantal keren de reclame van de LG Viewty voorbij komen op tv.

En terwijl ik naar die reclame kijk zie ik verschillende dingen.
Eerst is het een mobieltje, dan is het een camera, dan heeft het touchscreen, en dan is het perfect voor messasing...
Maar, wat is de LG Viewty nou eigenlijk?

En heeft iemand misschien meer informatie?

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 22 Nov 2007, 18:22
💸+
Bewerken Quote

Google nou es man KLIKKEN JIJ! Het is gewoon een telefoon met alles erin
Echt man ben je nou zo erg naab dat je niet eens weet dat je eerst kan/moet zoeken of zo?

[Laatst bewerkt door Alex op donderdag 22 november 2007, om 18:24]
Sh1ver
Geplaatst op: 22 Nov 2007, 18:22
💸+
Bewerken Quote

Google?

Sorry dat ik dat het zeg en ik ken je ook nog niet zo heel lang maar elke topic die jij opent kan je gemakkelijk op google vinden.

Dus alstublieft volgende keer doe niet dom en gebruik google.

Hier is nog een leuk linkje voor jou => HIER

Lekkere looks, slim systeem
De LG KU990 Viewty is een smartphone waar u mee gezien mag worden. Het strakke, zwarte uiterlijk maakt deze stijlvolle candybar tot een lust voor het oog. Het toestel is niet alleen strak maar ook lekker glad, hij heeft slechts drie toetsen voorop. Eén om op te nemen, één om te cancellen en één om op te hangen. De rest van de bediening geschiedt via het 3 inch, uiterst gevoelige touchscreen. De LG KU990 Viewty heeft meer dan alleen lekkere looks, de HSDPA-ondersteuning maakt hem tot een toestel dat zeer geschikt is voor zakelijk gebruik. Ook wanneer u wilt ontspannen is de Viewty het toestel voor u, hij beschikt namelijk over een MP3-speler, FM-radio en een bijzonder goede camera.

Flitsende flitser
Met de LG KU990 Viewty is een kunt u haarscherpe foto's maken. Dit flitsende toestel is namelijk voorzien van een 5-megapixelcamera met Schneider Kreuznach lens en een Xenon-flitser. Deze flitser levert op precies het goed moment een krachtige lichtflits zodat u ook binnen of bij weinig licht goed belichte foto's maakt. U kunt er zeker van zijn dat het onderwerp van uw foto scherp in beeld komt, daar helpt de autofocus-functie u namelijk bij. Om te zoomen gebruikt u zoomring rond de lens, met deze ring scrollt u ook gemakkelijk door het menu.

Viewty video
De LG Viewty heeft niet één camera maar twee! Met de eerste kunt u, zoals hierboven beschreven is, prachtige foto's maken maar u kunt er ook mee filmen. Wanneer u op QVGA formaat filmt kunt u zelfs tot 120 beelden per seconde schieten, het filmpje loopt dan super soepel. Wanneer u op VGA formaat filmt haalt de camera 30 beelden per seconde wat ook nog behoorlijk goed is voor een cameratelefoon. Aan de voorkant van het toestel vindt u de tweede camera, deze stelt u in staat om live videogesprekken te voeren.

[Laatst bewerkt door Sh1ver op donderdag 22 november 2007, om 18:29]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 22 Nov 2007, 18:24
💸+
Bewerken Quote

Google schijnt een heleboel resultaten hierop te hebben (Feli met je procenten, dit is al de ...'ste keer dat je niet eerst googl't: edit: ow, je had al een aardig aantal procenten, nu dus een weekban voor jouw )

Lg wievty = gsm

Toch, voor de laatste keer:
Specifacite lijstje
Kleine review met reacties

Verder de personen die hierboven hebben gereageerd hebben ook al zeer duidelijk reacties.

[Laatst bewerkt door Badeendje op donderdag 22 november 2007, om 18:26]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login