Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Gestaakt!

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 30 Nov 2007, 22:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vndaag, 20071130, heeft het kabinet het zover laten komen. 15.000 scholieren staakten op het Museumplein in Amsterdam.

Wij waren met 2 bussen met leerlingen van onze school XD

Als je ergens op een foto iemand ziet met "Wij worden zuur van die 1040 uur!" is dat ons bord Het bord ging nl een paar groepen rond XD We hadden het neergelegd en een paar minuten later zagen we anderen ermee lopen

We waren nogal laat, dus 10 min's nadat we aankwamen was t officieel al afgelopen (er was ook een rotje op het podium gegooit waardoor er iets was met de muziek en dat niet meer doorging )
Daarna kwamen de rellen dus Aan de andere kant van het plein keiharde knallen van vuurwerk en telkens bij een knal hoorde je de hele menigte juichen

Ben wel bij die rellen weggebleven Ons 'uitstapje' was door school (leerlingenraad) georganiseerd, dus wil hen natuurlijk geen slechte naam bezorgen

Hoe hebben jullie gestaakt en is er nog iemand naar A'dam geweest?

Thomaz
'
Geplaatst op: 30 Nov 2007, 23:12
💸+
Bewerken Quote

Ik las het net op de site van rtl nieuws. Dat zijn apparatuur zwaar beschadigd was, en dat die zelf een gehoorbeschadiging op had gelopen ofzo

Ik ben er trouwens niet zelf geweest.

Robertenzo
Geplaatst op: 01 Dec 2007, 07:27
💸+
Bewerken Quote

Kon er niet heen :s.
Geen toestemming van ouders...

en geen zin om in eentje te gaan

Maarten
Geplaatst op: 01 Dec 2007, 08:20
💸+
Bewerken Quote

Ik ben zelf niet geweest maar ben mensen wel dankbaar niet die zijn gegaan. Jammer genoeg heeft het niks geholpen. Kanker regering.

Melvin
Geplaatst op: 01 Dec 2007, 13:36
💸+
Bewerken Quote

Ik ben er niet geweest

Ik vind het kanloos die lui van de regering doet toch niks
Het enige wat ze op het nieuws zeggen is:Ja,de staking is goed verlopen

RobiN
Geplaatst op: 01 Dec 2007, 16:16
💸+
Bewerken Quote

ik zat lkkr op school naar de staking te kijken

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 01 Dec 2007, 16:39
💸+
Bewerken Quote

Woon in Amsterdam maar ben er niet heen geweest omdat mijn school er al hartstikke veel tegen doet (alle opvuluurtjes geschrapt en brieven van personeel)

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login