Kerst komt er weer aan en de meeste mensen vieren dit om een bepaalde reden. Bijvoorbeeld wegens je geloof of voor de gezelligheid of omdat je dan weer eens met je familie herenigd bent.
Waarom doe jij eigenlijk aan kerst? Ik puur voor de gezelligheid en omdat we dan weer met de hele familie bij elkaar zijn. Cadeaus zijn ook altijd leuk.
Wat ga je allemaal doen met Kerst? Ik heb op 24 december een soort van pakjes avond. Cadeaus aan elkaar geven enzo. Op eerste kerstdag komen we met de familie van me moeders kant samen voor een gezellig feestje en dan gaan we wat groumetten. Op de 2de kerstdag gaan ik, me pa, ma en zus een gezellige activiteit doen. Wat weet ik nog niet maar dat zullen we nog zien.
Wat ga je vragen aan de kerstman? Kerst is natuurlijk niet speciaal voor de cadeautjes maar toch is het altijd leuk om elkaar cadeatjes te geven en ze te krijgen natuurlijk. Wat ga jij dit jaar vragen aan de kerstman? Ik ben er zelf nog niet uit maar ik ga waarschijnlijk iets vragen voor me PS3 of een trui ofzo. Jammer genoeg heb ik de meeste vette dingen al die er voor de PS3 zijn. Dus dat wordt nog lastig om te kiezen.
Hierbij wens ik ook iedereen een vrolijk kerstmis en veel plezier.
Dit is even een lijstje die het makkelijker maakt om te antwoorden (niet verplicht ofzo) :
1
2
3
4
5
6
7
8
[b]Waarom doe ik aan kerst?[/b]
- Antwoord
[b]Wat ga ik allemaal doen met kerst?[/b]
- Antwoord
[b]Wat ga ik vragen aan de kerstman?[/b]
- Antwoord
Doe wel normaal tegen elkaar want dat hoort met kerstmis. Respect voor elkaar. Ook al is het maar 1 keer per jaar.
Verder kan je ook gewoon discussiëren over kerst. Zolang het maar niet te offtopic is.
[Laatst bewerkt door Maarten op maandag 3 december 2007, om 18:21]