Wat een homo, al helemaal met een e-mail als: [email protected]. Misschien moeten we [email protected] toevoegen en [email protected] zeggen dat hij een homo is. Verder heet hij Valentijn, geboren in 1994. Hoe weet ik dat? door zijn msn; [email protected].
xDD ik bedacht me net dat ik wel een valentijn in men msn lijst heb maar das gelukkig een dude met een andere msn en 2 jaartjes ouder dan deze dude
MastaLine Nicht !
[email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected]
Hij was blijkbaar moderator lid op www.chillville.be Klik en lees een topic van hem.
Het hacken van de USA lukte niet. Dan maar dit:
Edit:
Kansloos. En basjee, heb je veel posts nodig ofzo.. ?
Mailbommetjes . Geil!
En nou voelt ie zich genaaid
Geen Mod. idd, ook nog nooit geweest.
Rofl Wat een mafkees. We kunnen wel een keer met heel Saven.nl langs zijn huis gaan
! Wtf saven is beter
Dit gaat wat erger dan op ML .
prachtig Een grote gezellige community Saven.nl Nooit verwacht dat de meeste members er allemaal achter zouden staan achter deze actie
Waarom reageert hij niet ?
Leuk, kinders.
Correctie; kleuter.
@bob zeker dat dat uit maakt, heb het vaak genoeg gedaan dus ga niet blaten als je geen idee hebt waar je het over hebt
oh he was jij niet die ene bob die daar @ de waalkade woont ik had je een x gebeld maar je nam niet op
Wat deden ze dan, en ik woon niet @ waalkade maar in Nijmegen Oost .