BEUNHAASJUHS
[email protected]. Dit is Sickdream van mastaline. en hij woont in zandvoort
JAH FAPFAPFAP
En je moeder is hoer
[email protected]
add me voor camsex
Sterf. Bloedhond.
83.81.30.236 van wie is dat ip?
Jahhh, en sinterklaas bestaat.
zal ik naar casema abuse mail sturen?
Of cougse
blof!
/ban TS/
Ff wachten, we zijn eerst een abuse mail aan het opstellen hebben we iets meer garantie dat die niet terugkomt . Heel ff geduld.
Saven, wil je me mailbomba lenen?
ZANDVOORT. LEEEEIPPPPPPP!
Nee, mailbomb scrips hebben we al. En we zijn hier natuurlijk eenorm braaf, dus we gaan natuurlijk niet illegaal doen
Ghehe, als iemand zijn telefoonnummer weet...
06-nummer dan
Ik mag nog 600 smsjes versturen binnen 3 dagen. Dus ik sms hem dood met mijn progje
Hmm, zandvoort, mwa, iets te ver voor mij om te fietsen. Jammer. @ guz: Leuk idee
Zandvoort hm..
Kan niet iemand een militaire basis in de USA hacken en een kleine atoombom op dat kleine dorpje gooien zodat Saven de beste blijft.
En niet wordt afgezeken door een kleine **** van ML
Die jongen is vet jong Hij weet nog niet wat hij doet, we moeten eigenlijk medelijden hebben.
Ik kan wel fietsen naar Zandvoort. Maar Saven doet een beetje respectloos tegen mij, dus ik fiets niet voor hem.
Abuse mail Hij doet niks verkeerds en net of casema het iets boeit dat hij een post maakt op een site met 1000 leden of zo !!!!!!!!!!
Heb zn profiel ge-edit
@bob zeker dat dat uit maakt, heb het vaak genoeg gedaan dus ga niet blaten als je geen idee hebt waar je het over hebt
oh he was jij niet die ene bob die daar @ de waalkade woont ik had je een x gebeld maar je nam niet op
check het laatste nieuwsbericht