Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

I am Legend; Mogelijk spoilers :')

KoiSashuu
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 12:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heey,
Ik ben afgelopen Zaterdag naar I am Legend geweest in de bioscoop en ik vond de film echt zwaar zuigen.
Er gebeurde zomaar opeens van alles zoals met die etalagepop die kapot geschoten moest worden.
Wat deed die daar en hoe kwam ie daar? Waarom moest hij kapot geschoten worden? En waarom hing Will Smith even later aan zijn enkels in de lucht.
Het 'verhaal' was dus erg slecht. Eigenlijk... zat er niet eens een verhaal aan!

In de bioscoop ben ik me wel een paar keer rotgeschrokken omdat het geluid zo freakin' hard stond. Ik denk dat als ik de film thuis zou hebben gekeken, ik veel minder geschrokken zou zijn.

Ik wil graag weten wat jullie van de film vonden (daarvoor moet je hem wel gezien hebben hè )

[Laatst bewerkt door KoiSashuu op maandag 24 december 2007, om 12:02]
Maarten
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 12:02
💸+
Bewerken Quote

Ik heb de film niet gezien maar je moet gewoon hersens hebben om die film te snappen .

Rian
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 12:09
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Ik heb de film niet gezien maar je moet gewoon hersens hebben om die film te snappen .

Snapte je hem niet dan

KoiSashuu
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 12:10
💸+
Bewerken Quote

Ik snapte het wel, maar er gebeurd opeens van alles.
Opeens staat er een etalagepop op de weg en iets later komen er zombie vampier dingen.

Ik vond het verhaal dus erg vaag.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 12:18
💸+
Bewerken Quote

Hij heeft wel gelijk, die film zoog echt HARD! Klopte helemaal niks aan, het verhaal zoog aars. Een van de slechtste films die ik ooit gezien heb.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 12:18
💸+
Bewerken Quote

Misschien moet je wat ouder zijn om hem te snappen

Dat die pop daar opeens stond was als lokaas voor die mutanten. Hij hing opeens ondersteboven omdat hij dus in z'n eigen val was getrapt. Dat opeens die mutanten daar waren was omdat Will Smith weer wakker werd toen het bijna donker was, en dus die mutanten weer naar buiten kwamen.

Ik vond het verder wel een redelijke film, en vooral het einde was mooi.

tttommeke
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 12:38
💸+
Bewerken Quote

Ik vind de naam al zwaar zuigen... I am Legend ... de boekschrijver voelde zich iets te goed neem ik aan.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 13:03
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Misschien moet je wat ouder zijn om hem te snappen

Dat die pop daar opeens stond was als lokaas voor die mutanten. Hij hing opeens ondersteboven omdat hij dus in z'n eigen val was getrapt. Dat opeens die mutanten daar waren was omdat Will Smith weer wakker werd toen het bijna donker was, en dus die mutanten weer naar buiten kwamen.

Ik vond het verder wel een redelijke film, en vooral het einde was mooi.

Dat was gewoon logisch, maar dat hele verhaal gaat nergens over.

Syncie
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 13:53
💸+
Bewerken Quote

Dat was duidelijk wel een heel goede film, alhoewel ik het einde toch wat afgeraffeld over kwam, ik doel dan op het stuk dat hij met die vrouw en dat kind in dat laboratorium zit.

Het lijkt me duidelijk dat KoiSashuu de film totaal niet begrepen heeft, want er zat wel degelijk een goed verhaal in die film!

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
KoiSashuu, volgende keer toch maar weer Winnie de Pooh voor jou.

[Laatst bewerkt door Syncie op maandag 24 december 2007, om 14:04]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 13:56
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad Syncie, er zat wel degelijk een heel goed verhaal in.

Je moet in het vervolg je hoofd beter bij de film houden, ik vond het een hele vette film

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 15:18
💸+
Bewerken Quote

Kijk, Syncie, Guz, met jullie ben ik het dus volledig eens. Dit bedoelde ik nou.

Paul
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 16:09
💸+
Bewerken Quote

Ga het boek dan lezen. Dan piep je heus wel anders. Geweldig boek. Misschien dat je het dan beter snapt.

Maarten
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 16:14
💸+
Bewerken Quote

Film vanavond kijken met de familie. Ik zal morgen ofzo wel zeggen wat ik er van vind.

BaXiess
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 16:40
💸+
Bewerken Quote

ik zal even overgaan op de review zelf, als ik een review lees dan doe ik dat over het algemeen om een beeld te krijgen van is de film goed of niet, als ie goed is kan ik hem dan gaan kijken, is het niet slim om er allemaal spoilers in te zetten want als mensen na het lezen van je review denken ik ga de film kijken zijn ze genaaid want dan weten ze die stukjes al

Uniqe
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 17:03
💸+
Bewerken Quote

Ik heb die film gezien hij is zwaar kut helft gebeurt er helemaal niks.
Ik wil het niet verklappen het einde maar kan je wel zeggen dat het zwaar zuigt.

Ik begreep de film.
Maar ik vond het echt niks.
die film is te veel op-gehyped.

[Laatst bewerkt door Uniqe op maandag 24 december 2007, om 17:05]
Tadnecty
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 17:19
💸+
Bewerken Quote

Niet een film voor mijn maten dus... Laatst nog, met een horror. De hele film gaat het over een man en een collega (komt overal naar voren, heel duidelijk). Later zoenen die 2 mensen(typisch horroreinde) en

zegt een maat: "die gast zoent met z'n zus! gatverdamme!"

Dus ja, hij doet dan wel Techn. Universiteit, maar hij heeft de diepgang van een nog niet gegraven put

Syncie
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 17:21
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

die film is te veel op-gehyped.

Dat is wel waar.

Toen ik de reclame zag wilde ik die film direct zien. Ik verwachtte en topfilm, ik kreeg een (heel) goede film. Ik vond de film dus niet uitzonderlijk goed terwijl ik dat wel verwachtte.

[Laatst bewerkt door Syncie op maandag 24 december 2007, om 17:23]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 17:26
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

[...]
Dat is wel waar.

Toen ik de reclame zag wilde ik die film direct zien. Ik verwachtte en topfilm, ik kreeg een (heel) goede film. Ik vond de film dus niet uitzonderlijk goed terwijl ik dat wel verwachtte.

You got it.

Veel mensen vinden films alleen leuk als er minstens 10 mensen in worden afgeknalt, als er ook maar een fantasie/alto/afwijkend van het normaal scene oid in voor komt, isie meteen kut.

Als je echt zo geilt op actie/moorden kijk dan The Kingdom ofzo

Tis gewoon een goede film in mijn ogen.

[Laatst bewerkt door Sharp op maandag 24 december 2007, om 17:39]
Uniqe
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 17:33
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

*kuch* zegt iemand die op kader zit *kuch*

Modbreak

Uniqe. AF.

Bob
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 17:38
💸+
Bewerken Quote

Inderdaad wel een goede film, op het einde na. Die is wel een afgeraffeld. En Will Smith speelde trouwens echt goed. KoiSushi jij snapt d'r dus gewoon niks van .

Melvin
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 17:41
💸+
Bewerken Quote

Ik heb de film niet gezien en ben het ook niet van plan

Echt fucking saaie film lijkt me dat

Maar rot eens op met je kut topics word schijt ziek van je

Habboplayer
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 17:54
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

Heey,
Ik ben afgelopen Zaterdag naar I am Legend geweest in de bioscoop en ik vond de film echt zwaar zuigen.
Er gebeurde zomaar opeens van alles zoals met die etalagepop die kapot geschoten moest worden.
Wat deed die daar en hoe kwam ie daar? Waarom moest hij kapot geschoten worden? En waarom hing Will Smith even later aan zijn enkels in de lucht.
Het 'verhaal' was dus erg slecht. Eigenlijk... zat er niet eens een verhaal aan!

In de bioscoop ben ik me wel een paar keer rotgeschrokken omdat het geluid zo freakin' hard stond. Ik denk dat als ik de film thuis zou hebben gekeken, ik veel minder geschrokken zou zijn.

Ik wil graag weten wat jullie van de film vonden (daarvoor moet je hem wel gezien hebben hè )

ik vind er ook geen verhaal aan zitten

BaXiess
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 18:06
💸+
Bewerken Quote

beetje oftopic, iedereen die I am legend wel een goede film vond, en dan vooral vanwege het verhaal, moet je 28 days later kijken, is ongeveer zelfde soort verhaal, alleen minder budget en komt uit engeland maar is wel een mooie film

aan post boven me, je kan er niet geen verhaal aan vinden zitten of er zit geen verhaal in of je snapt het niet, aangezien er volgens andere wel een verhaal in zit snap je het kennelijk gewoon niet xDDD

[Laatst bewerkt door BaXiess op maandag 24 december 2007, om 18:07]
Syncie
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 18:26
💸+
Bewerken Quote

Habboplayer schreef:

[...]

ik vind er ook geen verhaal aan zitten

Lees: Ik snapte de film ook niet.

[Laatst bewerkt door Syncie op maandag 24 december 2007, om 18:27]
Maarten
Geplaatst op: 24 Dec 2007, 18:36
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

*kuch* zegt iemand die op kader zit *kuch*

Houd je bek is man, ik doe gemengd theoretisch dus praat niet over dingen waar je niks van af weet.

Modbreak

Rustig, laat hem lekker dom doen. Is niet jouw probleem.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login