Heey, ik wil graag reviews 'leren' schrijven.
Het leek me niet zo moeilijk, maar ik bedacht me dat het duidelijk moet zijn voor de lezers en dat er wel informatie instaat waar ze iets aan hebben.
Ik heb gezocht op google en ik vond dit, maar daar heb ik niet veel nuttige informatie uit kunnen halen.
Dus,.. mijn vraag: Hebben jullie tips om een goede review te schrijven?
Heey, ik heb net gezien dat er een verfilming op een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb komt.
Ik ben een preview gaan schrijven en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat er eventueel aan beter kan.
"preview" schreef:
Krabat der Film
Naar het meesterlijke boek van Otfried Preußler, genaamd 'Krabat' of 'Meester van de zwarte molen', komt (waarschijnlijk) in 2008 de verfilming in de bioscopen.
Het verhaal gaat over een jongen die in zijn dromen door raven naar een oude molen in het bos wordt gelokt. De molen blijkt een school voor zwarte kunsten te zijn. Krabat moet, om zijn liefje te beschermen, de meester verslaan. Als hem dit niet lukt zal het niet goed aflopen voor Krabat en zijn vriendin, maar als hij de meester verslaat is hij vrij. Is Krabat in staat de meester te doden, en is hij bereidt de gevolgen te aanvaarden.
Trailer: Klik
Officiële website: Klik (Let op: Duits!)
Verwacht in de bioscopen: Oktober 2008
[Laatst bewerkt door KoiSashuu op dinsdag 25 december 2007, om 17:37]