Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
rekenen in PHP

BaXiess
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 13:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jeroen schreef:

[...]

Niemand heeft altijd gelijk.
Ouder is niet altijd slimmer.
Dat hij kut is intereseerd me niet.
En omdat hij admin is mag ik niets tegen hem zeggen?

denk eerst even na voor dat je iets zegt maat .
En VMBO is misschien wel onder het gemiddelde hier maar het gaat er op school om hoe goed je kan/wil leren en ik wil nooit leren dus zit ik op VMBO.

Dus als je op VMBO zit kan je altijd nog wel normaal denken.

Nee, want als je niet wil leren ben je dom . School is voor je toekomst, als je vmbo gedaan heb kan je verwachten dat je niet als 1e in aanmerking zal komen voor de beste banen. Dus zul je altijd laag in de productie groep staan. Als je je dat niet kan realiseren ben je dus wel dom . De mensen die op het VMBO zitten omdat ze het gewoon niet beter kunnen zijn daarentegen helemaal niet dom. Hun hersencapaciteit oid ligt gewoon lager, maar als zij gewoon hun best doen en dergelijken dan kunnen ze het vast nog behoorlijk veel verder schoppen dan personen zoals jij

Even ontopic, is gewoon logisch, anders word het een eindeloze cyclus en dan moet er iets vastlopen.. dus verstandig van de makers van PHP dat het afgerond word, kan hier ook weer een slotje op

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 14:23
💸+
Bewerken Quote

Jeroen schreef:

[...]

En VMBO is misschien wel onder het gemiddelde hier maar het gaat er op school om hoe goed je kan/wil leren en ik wil nooit leren dus zit ik op VMBO.

wijsneus

Robertenzo
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 14:29
💸+
Bewerken Quote

Jeroen schreef:

Ik zit in VMBO 3 T,maar in de 2de hadden we al geleerd dat zoon treepje door het laatste getal oneidig betekend dus als je dat niet wist ben je echt een.

NOOB

Ik zit net in 1e VMBO kader.
Dus ik heb dat nog niet gehad

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 14:48
💸+
Bewerken Quote

Jeroen schreef:

[...]

dan heb je alsnog regel 1 overtreden
Sharp schreef:

[...]
Ja.

waar blijftie

[Laatst bewerkt door sandr op woensdag 2 januari 2008, om 14:49]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 14:49
💸+
Bewerken Quote

Jeroen schreef:

Ik zit in VMBO 3 T,maar in de 2de hadden we al geleerd dat zoon treepje door het laatste getal oneidig betekend dus als je dat niet wist ben je echt een.

NOOB

Ik zit op 4vwo en wij hebben dat nooit gehad
Wij leren gewoon dat we niet moeten afronden bij 1/3 berekeningen, maar het gewoon als breuk moeten schrijven, is veel preciezer en maak je minder fouten mee.

Php schrijft het zo omdat het geen breuken kan schrijven. Als je 1/3 wilt gebruiken in (een berekening in) php, gebruik dan ook letterlijk 1/3, dat is veel preciezer dan 0.333.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 16:54
💸+
Bewerken Quote

Uhm ik zit in 1vwo

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
BRUGGERSCH

En wij hebben dat nog nooit gehad en zo te zien Iisys iisys <- let op 2x i.
ook niet.. Dus dood aan die "Hebben wij al gehad in groep 7" theorie.

Trouwens, lock?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 16:59
💸+
Bewerken Quote

@iisys: breuk = met zo'n streep

zo niet dan heb ik het ook niet gehad

Frenk schreef:

Trouwens, lock?

Na-aper

[Laatst bewerkt door sandr op woensdag 2 januari 2008, om 17:03]
Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 17:07
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
Nee, want als je niet wil leren ben je dom . School is voor je toekomst, als je vmbo gedaan heb kan je verwachten dat je niet als 1e in aanmerking zal komen voor de beste banen. Dus zul je altijd laag in de productie groep staan. Als je je dat niet kan realiseren ben je dus wel dom . De mensen die op het VMBO zitten omdat ze het gewoon niet beter kunnen zijn daarentegen helemaal niet dom. Hun hersencapaciteit oid ligt gewoon lager, maar als zij gewoon hun best doen en dergelijken dan kunnen ze het vast nog behoorlijk veel verder schoppen dan personen zoals jij

Even ontopic, is gewoon logisch, anders word het een eindeloze cyclus en dan moet er iets vastlopen.. dus verstandig van de makers van PHP dat het afgerond word, kan hier ook weer een slotje op

Als je op VMBO zit kan je doorgaan naar het MBO (en ja dat is verplicht) en daarna kan je nog naar HBO. En dan zit je al op het zelfde niveau als iemand van VWO. En jouw conclusie dat iedereen dom is op VMBO klopt niet (of mischien ook wel). Maar het ligt meer aan de leeftijd. Want iemand van 13/14 op HAVO gedraagt zich niet anders dan iemand op VMBO hoor. Mensen die dom zijn zitten overal.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 17:12
💸+
Bewerken Quote

Nanne schreef:

[...]

Als je op VMBO zit kan je doorgaan naar het MBO (en ja dat is verplicht) en daarna kan je nog naar HBO. En dan zit je al op het zelfde niveau als iemand van VWO. En jouw conclusie dat iedereen dom is op VMBO klopt niet (of mischien ook wel). Maar het ligt meer aan de leeftijd. Want iemand van 13/14 op HAVO gedraagt zich niet anders dan iemand op VMBO hoor. Mensen die dom zijn zitten overal.

VMBO > MBO > HBO
HAVO > HBO
VWO > universiteit

BaXiess
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 17:15
💸+
Bewerken Quote

Nanne schreef:

[...]

je snapt me duidelijk niet want ik zit juist te melden dat mensen op het vmbo zitten helemaal niet dom zijn mensen zoals die dude daarin tegen wel want als je je niet realiseerd dat je school de rest van je leven mede bepaalt en dan geen zin hebt om te leren dan ben je dom

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 17:44
💸+
Bewerken Quote

Oke leuk geweest met reacties over dom zijn en niveau's enz.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login