Heeft iemand die cursus nog? Want ik kan hem niet emer vinden!!
Eerst stond hij op [url]http://www.zoekeenleven.com/[/url]
Maarja daar heb ik niks aan, heeft iemand hem?
Een tutorial van de basis totaan wat basis OOP, 17mb, dus als een paar mensen het ff goed downloaden. Moet dat best lukken over m'n dataverkeer heen geraken
[Laatst bewerkt door Badeendje op zaterdag 5 januari 2008, om 23:58]
Een tutorial van de basis totaan wat basis OOP, 17mb, dus als een paar mensen het ff goed downloaden. Moet dat best lukken over m'n dataverkeer heen geraken
Er mag geen illegaal (warez,cracks,xxx,serials,hacken, etc..) materiaal gepost worden, of gebruikt worden in onderschriften en avatars. (+15%)
Die van Planepix is naar mijn mening erg duidelijk en makkelijk, maar er wordt niet goed in uitgelegd hoe je alle functies als één geheel kan gebruiken.
Die op Saven.nl is echt ontzettend duidelijk, en naar mate je daar steeds verder komt wordt het ook steeds meer een geheel, als ik het zo een beetje doorlees.
[Laatst bewerkt door Paul op zondag 6 januari 2008, om 12:02]
[...]
Procentjes voor Badeend, en geef hem die ooK!
iedereen maakt fouten Badeend dus ook, en hij gaat zichzelf echt geen %-ten geven en anderen crew leden ook niet dus stfu...
(sorry maar dit moewst ik gewoon kwijt )
[...]
iedereen maakt fouten Badeend dus ook, en hij gaat zichzelf echt geen %-ten geven en anderen crew leden ook niet dus stfu...
(sorry maar dit moewst ik gewoon kwijt )