Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

XBOX360: RROD

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 20:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
De wii is een simpel consoletje waarje niet veel van hoeft te verwachten. Gewoon een gezelschap console. Lijkt me ook logisch dat die niet overhit raakt omdat het niet een echt krachtig console is.

voor een 'simpel consoletje' doettie het anders wel verrekte goed
Verder neem ik aan dat MS/sony van te voren wel gemerkt hadden dat hun consoles oververhit kunnen raken, dus het is toch echt hun eigen schuld .

[Laatst bewerkt door sandr op zaterdag 5 januari 2008, om 20:07]
DJVG

Geplaatst op: 05 Jan 2008, 20:01
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

had je net als mij een ps3 moeten kopen

30 procent van de xbox 360's gaat kapot, en dat is bewezen.

40% van het type mens "RobiN" sterven binnen 30 jaar, is ook bewezen.

Wie vind voor mij de console zonder problemen uit??

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 20:08
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Wie vind voor mij de console zonder problemen uit??

apple?
zie ik ze nog best een keer doen .

Rian
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 20:13
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
apple?
zie ik ze nog best een keer doen .

Apple loopt op vele vlakken voor maar gaming, not.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 20:30
💸+
Bewerken Quote

Apple is niet altijd zo super goed hoor .
Ze hebben ook wel eens wat dingen die niet echt chill lopen op iMac enzo .

Jeroen
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 21:25
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

ik heb zelf de eerste xbox, en zelf nooit problemen mee gehad zelfs is hij omgebouwd...

Zo ver ik weet uit eigen ervaring en uit ervaringen van andere is de eerste Xbox gewoon goed werkend.Geen gekke dingen gewoon een mooi goed werkend console.Om naar te krijgen.

Maarten
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 21:27
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]

Ben je een noob ofzo? De Wii verkoopt goed omdat het een grote doelgroep heeft, van jong tot oud. Daarom verkoopt ie goed en zijn innovatieve besturing. Voor de rest stelt ie niks voor qua kracht.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 21:43
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Ben je een noob ofzo? De Wii verkoopt goed omdat het een grote doelgroep heeft, van jong tot oud. Daarom verkoopt ie goed en zijn innovatieve besturing. Voor de rest stelt ie niks voor qua kracht.

Inderdaad. Het is gewoon een goed bedacht marketing plan, met een heel aangename besturing die in je smaak valt bij jong en oud. Zie je ook als je naar de reclames kijkt .

Bob
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 18:04
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Daar klopt ook geen reet van. Xbox is letterlijk vertaald Xdoos en Playstation is letterlijk vertaald speelstation.

Laat maar jij snapt niet wat ik bedoel .

Died
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 18:21
💸+
Bewerken Quote

Kansloze discussie. Heb dan ook niet zin om verder te lezen dan de eerste pagina. PS3 is grafisch beter, dus ook duurder. XboX 360 was eerder uit, dus had nderdaad nog ( al veel ) kinderziektes @ release. Deze zijn nu grotendeels opgelost. Zelf ben ik aan het kijken voor een xBox 360 omdat hij meer spellen heeft, en het's nog steeds goedkoper.

Wel een nadeel is dat alle online winkels, wehkamp, bol.com etc de oude xBox zonder HDMI verkopen. Dus ik moet steeds bellen of het de nieuwe of de oude is

Rian schreef:

[...]

Apple loopt op vele vlakken voor maar gaming, not.

Joh ?
Ik denk dat Apple niet een console gaat maken. Simpelweg omdat die markt verzadigt is. Of ze moeten met een heel origineel idee komen. Zoals Nintendo ( wii ) onder de consoles heeft gedaan, en apple zelf met de iPhone ( niet dat het zo origineel is, maar zeker wel goed uitgewerkt ) .

[Laatst bewerkt door Spunk op zondag 6 januari 2008, om 18:24]
Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 18:38
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Verder neem ik aan dat MS/sony van te voren wel gemerkt hadden dat hun consoles oververhit kunnen raken, dus het is toch echt hun eigen schuld .

Dat heb je ook bij de meeste pc's waar je spelletjes op speelt zoals Crysis. Als jij, laat staan 4 uur, 2 uur achter elkaar Crysis op full gaat spelen dan gaat je pc ook wel kuren vertonen.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 18:40
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

Joh ?
Ik denk dat Apple niet een console gaat maken. Simpelweg omdat die markt verzadigt is. Of ze moeten met een heel origineel idee komen. Zoals Nintendo ( wii ) onder de consoles heeft gedaan, en apple zelf met de iPhone ( niet dat het zo origineel is, maar zeker wel goed uitgewerkt ) .

De markt is niet verzadigd. Bewijs? Kijk maar naar de huidige verkoop cijfers van de consoles.
Gkhn schreef:

[...]
De wii is een simpel consoletje waarje niet veel van hoeft te verwachten. Gewoon een gezelschap console. Lijkt me ook logisch dat die niet overhit raakt omdat het niet een echt krachtig console is.

Het doet er niet toe dat hij simpel is.
Er komt hitte vanaf > zonder koeling, brandt hij door. Dat deden 'simpele' Pentium 1'tjes ook, onzin argument dus. Er zijn trouwens genoeg gevallen bekend van Wii's die doorbranden terwijl ze stand-by staan en connected met WiiConnect24. Omdat hij dan niet koelt, maar de chips wel op een lagere kloksnelheid draaien.

Maarten schreef:

[...]

De kracht achter de wii is juist de innovatieve besturing, dat maakt hem een stuk krachtiger. Daarnaast ook de prijs natuurlijk. Grafisch heeftie niks te zeggen, maar hey, ik kijk liever naar een iets minder mooi maar wel leuk spel dan naar een antiegelijk mooi kutspel. Want voor de PS3 heb ik nog niks leuks (behalve Warhawk, en ik wil niet maar 1 of 2 of 3 games voor me console) gezien.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 19:10
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]

Het doet er niet toe dat hij simpel is.
Er komt hitte vanaf > zonder koeling, brandt hij door. Dat deden 'simpele' Pentium 1'tjes ook, onzin argument dus. Er zijn trouwens genoeg gevallen bekend van Wii's die doorbranden terwijl ze stand-by staan en connected met WiiConnect24. Omdat hij dan niet koelt, maar de chips wel op een lagere kloksnelheid draaien.

Maar het heeft dus wel een koeling. En het heeft ook een mindere koeling nodig dan een ps3 of een xbox360.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 19:20
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
Maar het heeft dus wel een koeling. En het heeft ook een mindere koeling nodig dan een ps3 of een xbox360.

Ja natuurlijk, dat is zo voor de hand liggend als dat een openhaard heet is. Maar wat ik probeer te zeggen is dat wat jij zegt fout is: jij zegt dat hij niet oververhit raakt, dat kan hij dus wel.

Died
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 20:39
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

De markt is niet verzadigd. Bewijs? Kijk maar naar de huidige verkoop cijfers van de consoles.

Ik bedoel verzadigd qua aantal producten...
Je hebt keuze uit een DS of een PSP voor handhelds. En keuze uit drie console's. Zoals ik al zei, als apple met een origineel concept komt, kan het wat worden. Ik zal iig geen Apple console kopen omdat er Apple op staat.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:56
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]

Ik bedoel verzadigd qua aantal producten...
Je hebt keuze uit een DS of een PSP voor handhelds. En keuze uit drie console's. Zoals ik al zei, als apple met een origineel concept komt, kan het wat worden. Ik zal iig geen Apple console kopen omdat er Apple op staat.

Mwa zou je ook nog over kunnen discussieren, want wanneer is een markt verzadigd? In mijn opinie wanneer iedereen het heeft en de verkopen dalen. Dat gebeurd nog niet, nog een goede console zou ook nog goed kunnen verkopen. Niet dat Apple een console zou introduceren, maar zou wel willen weten hoe hij eruit zou zien.

Killnaap
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:03
💸+
Bewerken Quote

Nou bij jullie gaat het allemaal goed maar mijn service was zwaar kut toen mijn wii kapot ging =l heb 5 weken moeten w8en

RobiN
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:28
💸+
Bewerken Quote

de wii is een allemansvriend. ik zie me opa nog niet een ps3 of xbox360 kopen. als hij ziet wat met de wii kan, zou hij die best wel eens kunnen kopen. en dat 30% van alle xbox360's kapot(is bewezen ) is nou ook niet zo'n goede reclame. al helemaal niet die Ring of Death

[Laatst bewerkt door RobiN op zondag 6 januari 2008, om 23:29]
Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 08:08
💸+
Bewerken Quote

Je hebt gewoon de minste problemen als je geen console ook hebt.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login