Spunk schreef:
Joh ?
Ik denk dat Apple niet een console gaat maken. Simpelweg omdat die markt verzadigt is. Of ze moeten met een heel origineel idee komen. Zoals Nintendo ( wii ) onder de consoles heeft gedaan, en apple zelf met de iPhone ( niet dat het zo origineel is, maar zeker wel goed uitgewerkt ) .
De markt is niet verzadigd. Bewijs? Kijk maar naar de huidige verkoop cijfers van de consoles.
Gkhn schreef:
[...]
De wii is een simpel consoletje waarje niet veel van hoeft te verwachten. Gewoon een gezelschap console. Lijkt me ook logisch dat die niet overhit raakt omdat het niet een echt krachtig console is.
Het doet er niet toe dat hij simpel is.
Er komt hitte vanaf > zonder koeling, brandt hij door. Dat deden 'simpele' Pentium 1'tjes ook, onzin argument dus. Er zijn trouwens genoeg gevallen bekend van Wii's die doorbranden terwijl ze stand-by staan en connected met WiiConnect24. Omdat hij dan niet koelt, maar de chips wel op een lagere kloksnelheid draaien.
Maarten schreef:
[...]
Ben je een noob ofzo? De Wii verkoopt goed omdat het een grote doelgroep heeft, van jong tot oud. Daarom verkoopt ie goed en zijn innovatieve besturing. Voor de rest stelt ie niks voor qua kracht.
De kracht achter de wii is juist de innovatieve besturing, dat maakt hem een stuk krachtiger. Daarnaast ook de prijs natuurlijk. Grafisch heeftie niks te zeggen, maar hey, ik kijk liever naar een iets minder mooi maar wel leuk spel dan naar een antiegelijk mooi kutspel. Want voor de PS3 heb ik nog niks leuks (behalve Warhawk, en ik wil niet maar 1 of 2 of 3 games voor me console) gezien.