Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Schokkende steekpartij midde in rotterdam.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 08:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik denk dat je in je eentje niet echt veel tegen die vent begint (hangt er van af, zijn uitzonderingen). Vind t toch wel goed van dat groepje dat ze die man van haar af hebben gehaald en zo haar leven hebben gered. Wel ziek dat dat wijf gewoon een beetje gaat rondlopen met dr hele kop onder het bloed .

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 10:17
💸+
Bewerken Quote

Het Nederlands rechtssysteem deugd voor geen ene focking meter.
In USA krijg je hiervoor dik levenslang, hier kom je er vanaf met een kleine 5 jaar
En dit is ook zo bij andere dingen, als je iemand vermoord krijg je dus 5 jaar, als je politie slaat krijg je 10 jaar ofzo, om het maar ff overdreven uit te leggen.

Wat ik zou doen als ik daar was, eerst 112 bellen, voorzichtig kijken hoe die man zich gedraagt, want in het filmpje ziet hij er heel duidelijk verward uit...
Als ik dan de situatie heb ingeschat zou ik ff een goede volle low kick tegen z'n hoofd geven, als dat niet helpt een paar goede trappen in z'n rug en daarna die vrouw helpen.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 14:15
💸+
Bewerken Quote

Echt te ziek ik heb ut filmpje gekeken... ze mochten wel eerder ingrijpen vind ik, en hoe komt die mongool op het idee iemand neer te steken!?
En dan ook nog dat 4 jaar veelste weinig is in mijn part 25 jaar in de cel,
of de zelfde 'behandeling als die 70 jarige en dan nog 5 jaar...
ik had zowiezo al de politie gebeld hoor, en gekeken voor bewijs materiaal.
Helpen zou ik toch denk ik niet kunnen

Saven
admin
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 14:51
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ik snap die mensen totaal niet, als ik daar was geweest zou ik zijn hoofd eraf geschopt hebben ongeacht wat die vrouw heeft misdaan. Zo straf je mensen niet.. klaar

als jij daar was had je dat heus niet gedaan hoor. wel om meerdere redenen.
straks heeft die vrouw aids, en loopt hij met een mes in jou te steken.. nee daar word je blij van

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 15:38
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
straks heeft die vrouw aids, en loopt hij met een mes in jou te steken.. nee daar word je blij van

Maar zou die vrouw niet dood moeten zijn als die gast haar steeds in haar nek steekt?
Of ben ik nou zo scheel?

Jaapje
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 15:42
💸+
Bewerken Quote

Ik geef ook eerlijk toe dat ik ook niet (meteen) had ingegrepen. Als je daar staat en dat ziet, schrik je je wild. Bovendien is het een volwassene, die mij denk ik met gemak aankan. Als ik met meerdere personen was had ik misschien wel geholpen, maar dat kan ik nooit van tevoren zeggen. Misschien schrok ik wel zo erg dat ik helemaal niets deed, behalve 112 bellen.

Dat die vrouw nog leeft Met zoveel messteken ben je toch écht wel op een verkeerde plek geraakt ofzo.

Ze heeft wel geluk gehad dan.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 17:00
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

Oké zinloos geweld is zinloos, maar in dat soort situaties mag je die kerel toch best van haar aftrappen om er voor te zorgen dat er niet nog mere kapot gaat bij haar? Je gaat hem toch niet doodtrappen, de rechter mag hem veroordelen.

Die mensen staan er omheen alsof het een dierentuin is, trap die kerel gewoon van haar af. Als hij achter jou aan gaat rennen steekt hij haar tenminste niet dood.

Sharp
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 17:08
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Die mensen staan er omheen alsof het een dierentuin is, trap die kerel gewoon van haar af. Als hij achter jou aan gaat rennen steekt hij haar tenminste niet dood.

Als deze situatie zich bij jou voor doet vraag ik het je nog een keer oke?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 17:12
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]

Als ik al zo'n situatie heb meegemaakt? Iets minder erg, maar ongeveer hetzelfde.

Jaapje
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 17:24
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]

Als ik al zo'n situatie heb meegemaakt? Iets minder erg, maar ongeveer hetzelfde.

Dan nog? Misschien doe je het niet een tweede keer? Dit soort dingen kun je nooit van tevoren zeggen.

Vind inderdaad 4 jaar in het eerste opzicht veel te weinig, maar je weet natuurlijk nooit wat er nog meer speelt/speelde tussen die 2. (Dan hoor ik je al zeggen; 'dan nog', maar misschien had die man wel een bepaalde 'reden' voor zijn misdaad.)

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 17:31
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]

Stomp die gast goed in z'n nek en hij ligt plat op de grond?

Jaapje
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 18:00
💸+
Bewerken Quote

Painmaker schreef:

[...]
Stomp die gast goed in z'n nek en hij ligt plat op de grond?

Komop zeg. Dit kun je toch nooit weten van tevoren. Als je daar staat durf je misschien wel niet meer.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 18:04
💸+
Bewerken Quote

Ik hoor sommige over zinloos geweld
maar welk geweld heeft dan wel zin als ik vragen mag!?

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 18:10
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

Strafgeweld, geen straf is beter dan een pets op de broek, dan leer je het wel af.

OT: Mwah, dit kun je in zijn situatie zien als begrijpelijk, die vent was labiel en je vriendin maakt het uit, ik praat het niet goed, maar labiele mensen zijn niet voor niets labiel.

Als je iemand trouwens zo vaak steekt en ze is nog niet dood doe je toch iets niet goed, of is het je bedoeling niet, die mensen eromheen zijn schijterds, dat blijkt, eerst telefoontje pakken en opnemen...

Uniqe
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 18:12
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

Geweld om iemand anders leven te redden maar dit gaat een beetje te erg offtopic.

Voor de gene internet-Wariors.

Als je dit ziet, is het anders dan op een filmpje nu denk je, ja je had hem moeten slaan etc.

Maar dit is de waarheid niet hij durft ze mes te gebruiken.

Jaapje
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 18:17
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Geweld om iemand anders leven te redden maar dit gaat een beetje te erg offtopic.

Voor de gene internet-Wariors.

Als je dit ziet, is het anders dan op een filmpje nu denk je, ja je had hem moeten slaan etc.

Maar dit is de waarheid niet hij durft ze mes te gebruiken.

Inderdaad. Achteraf is het altijd 'makkelijk' om te helpen, en is het 'stom' van die personen die niet hielpen.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 18:19
💸+
Bewerken Quote

Je kunt hier eindeloos over discusseren wat je wel en wat je niet zou doen, maar je kunt het inderdaad niet in zo'n situatie zeggen. Ik heb iets gedaan wat uiteindelijk veel leed heeft bespaard.

Ik heb gelukkig goed gehandeld in die situatie.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 18:38
💸+
Bewerken Quote

En die leip gaat filmen..

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 18:47
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
Komop zeg. Dit kun je toch nooit weten van tevoren. Als je daar staat durf je misschien wel niet meer.

Waarom niet? Ik heb nog nooit gehad dat ik opens niets meer durfde omdat ik schrok ofzo?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 19:07
💸+
Bewerken Quote

Painmaker schreef:

[...]
Waarom niet? Ik heb nog nooit gehad dat ik opens niets meer durfde omdat ik schrok ofzo?

Je hebt nog nooit zoiets gezien en zult er dan ook heel anders reageren, neem dat maar van mij aan

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 19:19
💸+
Bewerken Quote

Wat ik nou niet snap is dat die mensen die dan toch 'ingrijpen' zich nog inhouden of beter gezegd, passief ingrijpen. Ik bdoel, die man was bezig met die vrouw, en zelfs als ze hem een trap gaven merkte hij er niks van. Hoe stom ben je dan ook; een iemand pakt hem bij z'n keel, iemand anders houdt z'n rechterarm vast en zorgt dat hij het mes loslaat. Ik weet dat je dan natuurlijk bang ben voor je eigen veiligheid, maar doe eens een goeie daad en denk niet alleen aan jezelf.
Het principe is simpel; neem z'n wapen af en zorg dat hij niet ontsnapt.

Ik wéét dat mensen bang zijn ed en dat je helemaal in shock bent als je dat ziet, maar ik zou wel wat meer verwachten.

BaXiess schreef:

[...]
En je kan het ook beter filmen dan gewoon weglopen of ernaar kijken ofzo, kan me best voorstellen dat je liever het filmt dan dat je ingrijpt..

Ik niet. Onthoud dat hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat die vrouw het niet overleeft.

[Laatst bewerkt door iisys op maandag 7 januari 2008, om 19:21]
Sharp
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 19:21
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Je kunt hier eindeloos over discusseren wat je wel en wat je niet zou doen, maar je kunt het inderdaad niet in zo'n situatie zeggen. Ik heb iets gedaan wat uiteindelijk veel leed heeft bespaard.

Ik heb gelukkig goed gehandeld in die situatie.

Vertel eens wat meer? Of doe je dat liever niet?

Melvin
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 19:24
💸+
Bewerken Quote

Ja omg

Ik zag het net op het nieuws alleen niet gehoort dat ze het overleeft had

Saven
admin
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 19:45
💸+
Bewerken Quote

Niets is zo schokkend als mijn moelijke proefwerkweek

Modbreak

Ontopic dus.. :\')

Saven
admin
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 19:46
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]

Oké zinloos geweld is zinloos, maar in dat soort situaties mag je die kerel toch best van haar aftrappen om er voor te zorgen dat er niet nog mere kapot gaat bij haar? Je gaat hem toch niet doodtrappen, de rechter mag hem veroordelen.

Maar heb ik straks wel aids ? nee danku

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login