Guz schreef:
[modbreak=Saven]Saven, niet dubbelposten. Gewoon je post editen.[/modbreak]
Sharp, ik zat in een situatie waar ik met 2 andere vrienden aan het feestvieren was in nijmegen. Toen ging een van die vrienden buiten even een rondje lopen, dat doen we wel vaker. In dat Café is het bloedheet
Maarja hij dus rondje lopen, na 10 minuten was hij nog niet terug dus wij naar buiten en ook hem zoeken. Zien we dat hij in een steegje in elkaar gemept wordt door 3 anderen.
Wij denken niet na en stormen op ze af en trappen ze omver, waarna we ongeveer 20 seconden in gevecht zijn wanneer zij vrolijk op de grond blijven liggen kreuenen. Blijkbaar hadden ze hem berooft van portomonee toen ze ook zijn mobiel wouden hebben ging hij tegen sputteren en gingen ze hem slaan.
Ik verstijfde 3 seconden en daarna keken die andere vriend en ik elkaar en en renden op die mongolen af. Daarna zijn wij weggegaan, nooit meer iets gehoord
Maarja als het 5 man waren geweest had ik me waarschijnlijk ook gedeist gehouden.
Niet spottend/aanvallend bedoeld, maar ik vind een vechtpartij toch wel iets anders dan een steekpartij. Niet dat een vechtpartij niet heftig is, maar je riskeert je leven dan toch niet echt? Neem aan dat iedereen dit wel voor zijn vrienden zou doen?
Ben het dan ook niet eens met iisys. Misschien voel jij je nu heel dapper, maar als je daar staat, al dat bloed ziet, dat wapen ziet, schijt je misschien wel in je broek van angst, alleen al als je ernaar kijkt. No offence, misschien zou ik dat namelijk ook wel doen, maar ik denk niet dat je je op dat moment realiseert wat er aan de hand is, en ik denk ook dat je dan niet zo snel zou ingrijpen.
Dat is volgens mij redelijk normaal hoor. In paniek doen mensen namelijk dingen die ze normaal, dus als ze niet in paniek waren, niet/juist wel zouden doen.