Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Schokkende steekpartij midde in rotterdam.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 19:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Niets is zo schokkend als mijn moelijke proefwerkweek

aaah arme saven... wordt dat ook bijna jou dood !?

Modbreak

Ontopic dus.. :\')

Uniqe
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 20:06
💸+
Bewerken Quote

[off] Beetje lang geleden zo serieuse discusie over een serieus onderwerp[/off]

Ik zou wel ingrijpen denk ik maar zou er niet heen gaan zonder een wapen in me hand voor het geval dat die op mij probeert aan te vallen.

[Laatst bewerkt door Uniqe op maandag 7 januari 2008, om 20:07]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 20:16
💸+
Bewerken Quote

[modbreak=Saven]Saven, niet dubbelposten. Gewoon je post editen.[/modbreak]

Sharp, ik zat in een situatie waar ik met 2 andere vrienden aan het feestvieren was in nijmegen. Toen ging een van die vrienden buiten even een rondje lopen, dat doen we wel vaker. In dat Café is het bloedheet

Maarja hij dus rondje lopen, na 10 minuten was hij nog niet terug dus wij naar buiten en ook hem zoeken. Zien we dat hij in een steegje in elkaar gemept wordt door 3 anderen.

Wij denken niet na en stormen op ze af en trappen ze omver, waarna we ongeveer 20 seconden in gevecht zijn wanneer zij vrolijk op de grond blijven liggen kreuenen. Blijkbaar hadden ze hem berooft van portomonee toen ze ook zijn mobiel wouden hebben ging hij tegen sputteren en gingen ze hem slaan.

Ik verstijfde 3 seconden en daarna keken die andere vriend en ik elkaar en en renden op die mongolen af. Daarna zijn wij weggegaan, nooit meer iets gehoord

Maarja als het 5 man waren geweest had ik me waarschijnlijk ook gedeist gehouden.

[Laatst bewerkt door Guz op maandag 7 januari 2008, om 20:16]
Jaapje
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 20:31
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[modbreak=Saven]Saven, niet dubbelposten. Gewoon je post editen.[/modbreak]

Sharp, ik zat in een situatie waar ik met 2 andere vrienden aan het feestvieren was in nijmegen. Toen ging een van die vrienden buiten even een rondje lopen, dat doen we wel vaker. In dat Café is het bloedheet

Maarja hij dus rondje lopen, na 10 minuten was hij nog niet terug dus wij naar buiten en ook hem zoeken. Zien we dat hij in een steegje in elkaar gemept wordt door 3 anderen.

Wij denken niet na en stormen op ze af en trappen ze omver, waarna we ongeveer 20 seconden in gevecht zijn wanneer zij vrolijk op de grond blijven liggen kreuenen. Blijkbaar hadden ze hem berooft van portomonee toen ze ook zijn mobiel wouden hebben ging hij tegen sputteren en gingen ze hem slaan.

Ik verstijfde 3 seconden en daarna keken die andere vriend en ik elkaar en en renden op die mongolen af. Daarna zijn wij weggegaan, nooit meer iets gehoord

Maarja als het 5 man waren geweest had ik me waarschijnlijk ook gedeist gehouden.

Niet spottend/aanvallend bedoeld, maar ik vind een vechtpartij toch wel iets anders dan een steekpartij. Niet dat een vechtpartij niet heftig is, maar je riskeert je leven dan toch niet echt? Neem aan dat iedereen dit wel voor zijn vrienden zou doen?

Ben het dan ook niet eens met iisys. Misschien voel jij je nu heel dapper, maar als je daar staat, al dat bloed ziet, dat wapen ziet, schijt je misschien wel in je broek van angst, alleen al als je ernaar kijkt. No offence, misschien zou ik dat namelijk ook wel doen, maar ik denk niet dat je je op dat moment realiseert wat er aan de hand is, en ik denk ook dat je dan niet zo snel zou ingrijpen.

Dat is volgens mij redelijk normaal hoor. In paniek doen mensen namelijk dingen die ze normaal, dus als ze niet in paniek waren, niet/juist wel zouden doen.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 21:15
💸+
Bewerken Quote

Tsja, een kat in het nouw maakt rare sprongen.

Jaapje
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 21:18
💸+
Bewerken Quote

Vind het trouwens wel raar dat die mensen die schopten niet gelijk heel hard schopten. En waarom is het mes nog schoon?

Died
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 21:57
💸+
Bewerken Quote

Ice schreef:

Dat gaat iemand dan ook echt filmen heh? Triest geval.

Verder natuurlijk wel gestoord dat die kerel dat midden op straat doet, maar die zal wel 1 of andere afwijking hebben dat ie niet beter weet dan zijn neus lang is. (ofwel, doet waar ie zelf zin in heeft enzo)

Dat is toch bewijs -.-
Ontopic:

Ziek persoon. En daar twee jaar voor krijgen. En trouwens, de mensen die zeggen dat je hem hard voor z'n kop moet trappen. Het gaat erom dat je zelf ook veilig blijft. Daarnaast krijg je waarschijnlijk ook een aanklacht op je deurmat wegens mishandeling of iets dergelijks. Deze jongens hebben perfect gehandeld.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 22:00
💸+
Bewerken Quote

Spunk schreef:

[...]
Dat is toch bewijs -.-
Ontopic:

Ziek persoon. En daar twee jaar voor krijgen. En trouwens, de mensen die zeggen dat je hem hard voor z'n kop moet trappen. Het gaat erom dat je zelf ook veilig blijft. Daarnaast krijg je waarschijnlijk ook een aanklacht op je deurmat wegens mishandeling of iets dergelijks. Deze jongens hebben perfect gehandeld.

SPUNK!

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 22:38
💸+
Bewerken Quote

Wat vreselijk om te doen zeg, en om te zien ook. Ik kan echt niet begrijpen hoe een persoon zo tegen iemand kan doen. Oke, we maken deze dingen wel vaker mee. Met moorden en zo. Maar dit spreekt mij echt aan, om het maar even zo te zeggen. Je ziet het nu echt gebeuren.
Die man zal wel iets vreselijks meegemaakt hebben waardoor hij zo doet. Ook zal die vrouw voor de rest van haar leven wel een angst hebben.
Ik heb echt medelijden met die vrouw.

Melvin
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 12:25
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Wat vreselijk om te doen zeg, en om te zien ook. Ik kan echt niet begrijpen hoe een persoon zo tegen iemand kan doen. Oke, we maken deze dingen wel vaker mee. Met moorden en zo. Maar dit spreekt mij echt aan, om het maar even zo te zeggen. Je ziet het nu echt gebeuren.
Die man zal wel iets vreselijks meegemaakt hebben waardoor hij zo doet. Ook zal die vrouw voor de rest van haar leven wel een angst hebben.
Ik heb echt medelijden met die vrouw.

Ja idd

Die man kan psigische hulp zoeken of hoe je het ook maar schrijft

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 14:14
💸+
Bewerken Quote

dit is echt ernstig zoek, en dat ze ook zolang wachten tot ze ingrijpen vind ik ook raar.

Maar wat ik het raarst vind is dat die vrouw gewoon opstaat en wegloopt?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 17:08
💸+
Bewerken Quote

Gommy schreef:

dit is echt ernstig zoek, en dat ze ook zolang wachten tot ze ingrijpen vind ik ook raar.

Maar wat ik het raarst vind is dat die vrouw gewoon opstaat en wegloopt?

Wat zou jij dan doen? Blijven liggen en wachten tot die man misschien terugkomt?

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 17:13
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Wat zou jij dan doen? Blijven liggen en wachten tot die man misschien terugkomt?

Nee, waarschijnlijk bedoelt hij dat die vrouw weer 'normaal' kan lopen... Na zoveel messteken kan je toch verwachten dat iemand niet meer op kan staan o.i.d.

Melvin
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 18:09
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

[...]
Nee, waarschijnlijk bedoelt hij dat die vrouw weer 'normaal' kan lopen... Na zoveel messteken kan je toch verwachten dat iemand niet meer op kan staan o.i.d.

Jep idd maar ik vind het toch wel raar (Niet Stom!) dat ze het overleeft heeft ze heeft 70 messteken gehad.....

Bob
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 18:37
💸+
Bewerken Quote

Wtf die man is gek. Levenslang opsluiten die handel.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 19:00
💸+
Bewerken Quote

eet smakelijk

Joris
moderator
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 19:29
💸+
Bewerken Quote

Waarom helpt bijna niemand die vrouw beetje zacht lopen trappen?? gewoon helemaal neerslaan die vent!

[Laatst bewerkt door Joris op dinsdag 8 januari 2008, om 19:35]
Maarten
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 19:36
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Waarom helpt bijna niemand die vrouw beetje zacht lopen trappen?? gewoon helemaal neerslaan die vent!

Oke, jij weet niet dat wij iets in scene zetten en laten het zelfde gebeuren? Wedden dat je dan anders piept?

Jaapje
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 19:39
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Als je een béétje dit topic had doorgelezen had je geweten dat dit een ongelofelijk domme reactie is. Je kunt nooit voorspellen wat je in dit soort situatie's zult doen.

Paul
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 19:57
💸+
Bewerken Quote

Schokkend, inderdaad. Weet toevallig iemand wat de motieven van de man waren?
Goed dat die vrouw is gered.

Melvin
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 20:43
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Schokkend, inderdaad. Weet toevallig iemand wat de motieven van de man waren?
Goed dat die vrouw is gered.

Ruzie?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 21:50
💸+
Bewerken Quote

Is trwns van 13 juni 2007.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 22:05
💸+
Bewerken Quote

Je kunt er eindeloos over praten en dit topic zal ook niet ophouden tot waarschijnlijk een mod er een slotje op zet.

Uniqe
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 22:39
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Je kunt er eindeloos over praten en dit topic zal ook niet ophouden tot waarschijnlijk een mod er een slotje op zet.

Hoezo gaat tog goed geen gescheld etc.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 09 Jan 2008, 12:56
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Is trwns van 13 juni 2007.

En in dat nieuwsbericht staat dit weer:
Het incident speelde zich vorig jaar oktober af op de Walenburgerweg in Rotterdam.
Dus het is eigenlijk al van oktober 2006...
En het was in Rotterdam, Rian, was jij die vent niet?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login