Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Website Maken

Killnaap
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 21:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Ik ben het gamen de laatste tijd een beetje zat geworden dus ben ik hacks gaan maken voor een paar spellen nu ben ik daar ook wel op uitgekeken en wil ik eigenlijk wel weer eens een website maken.
Als iemand intresse heeft en ervaring met websites maken neem dan contact op met mij via [email protected]

Vereist is:
- Minimaal VMBO Theoretische opleiding
- ICT ervaring
- Minimaal 15 jaar

(Ik zelf beschik over de nodige kennis van Dreamweaver,Frontpage en PSPad verder ben ik in de opleiding van het Grafisch Lyceum als MediaManager en Grafisch Designer en ben ik 17 jaar.
Na enige tijd zal er misschien ook wel geld te verdienen zijn met mijn ideeen die ik heb voor een website.)

Ik spreek je snel !
M.v.g.
Mike

PS: Ik heb bij saven gewerkt als staff toen hij nog www.saiyan-netwerk.nl had

Modbreak

topic opgeschoond. reageer normaal, deze jongen heeft wel verstand van zaken

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 21:56
💸+
Bewerken Quote

Moet je er natuurlijk wel even bij vermelden wat voor website je wil gaan maken... Dan zijn er wellicht meer geïnteresseerden

Killnaap
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:04
💸+
Bewerken Quote

Ik wil eigenlijk iets maken waar ik mijn producten op kan zetten of misschien weet degene waar ik dan mee ga samen werken wel iets leuks

producten waaronder dus WoW Hacks,CoD 1,2 hacks en veel meer

Killnaap
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 21:50
💸+
Bewerken Quote

Ik heb in deze topic niet gevraagd voor jouw "goede" tips.
Als je met dit soort tips komt Dr. Snuggles kan je dat gerust gewoon via een PM zeggen.
Dit is weer een duidelijk voorbeeld van laten zien dat je meer waard bent dan mij en een beetje stoerdoenerij voor de andere lezers van deze topic heel stoer.

Verder
Frontpage is een basis behoefte waar veel mensen WEL goed mee kunnen omgaan maar wel leuk dat je jouw mening voor al de mensen op dit forum uitspreekt verder wordt frontpage ALTIJD als eerst geleerd op middelbare ICT opleidingen maar jij bent denk ik Hoogleraar DTP ?

En het wordt een soort site zoals www.4usonly.biz maar dan met veel meer dingen waar ik ook mijn eigen programmas op wil gaan zetten

op Nederlandse forums ben ik niet bang dat mensen gaan irriteren op msn daar heb je overigens dat leuke knopje voor om iemand te blocken maar toch bedankt =l

[Laatst bewerkt door Killnaap op maandag 7 januari 2008, om 21:52]
Saven
admin
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 21:51
💸+
Bewerken Quote

iedereen gewoon ontopic! anders waarschuwingen en/of bans

Robertenzo
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 07:49
💸+
Bewerken Quote

Waarom..

- Ben ik 12
- Heb ik VMBO kader.

Anders wou ik wel meewerken.

Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 16:35
💸+
Bewerken Quote

Killnaap schreef:

Verder
Frontpage is een basis behoefte waar veel mensen WEL goed mee kunnen omgaan maar wel leuk dat je jouw mening voor al de mensen op dit forum uitspreekt verder wordt frontpage ALTIJD als eerst geleerd op middelbare ICT opleidingen maar jij bent denk ik Hoogleraar DTP ?

Ik raad je aan om geen frontpage te gebruiken, want websites die zijn gemaakt met frontpage hebben veel gebruikers sporen en hebben veel w3c fouten.

(btw, in mijn school gebouw is ook MBO Ict programmeren+webdesign en daar is Photoshop en Dreamweaver)

@Ontopic:
Nee dankje, maar blijf zoeken.

[Laatst bewerkt door Nanne op dinsdag 8 januari 2008, om 16:37]
Killnaap
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 21:23
💸+
Bewerken Quote

Photoshop heb ik niks over gezegd staat er basis behoefte paint ofz ? dus photoshop heb ik niks over gezegt

maar ik had het eigenlijk niet over het MBO , HBO maar dat daarvoor die 4 jaar die je bijv op theoretisch doet daar leren ze je geen dreamweaver maar alleen heel office en een beetje photoshop

PS: Er is in deze topic niet gevraagd naar mensen die beidehand willen doen en tips geven kan nogmaals via PM er is in deze topic tevens ook niet gevraagd naar mensen die niet mee willen helpen

[Laatst bewerkt door Killnaap op dinsdag 8 januari 2008, om 21:24]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 08 Jan 2008, 22:02
💸+
Bewerken Quote

Ik heb eventueel wel intresse, misschien om iets te designen voor mijn portfolio stuur even een mailtje naar: info[apenstaart]gu5[puntje]nl

Dan zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login