Helleeuh
Een paar dagen geleden sloot ik mijn computer gewoon af zoals elke andere shutdown. Diezelfde avond probeer ik hem weer op te starten, maar dit lukt niet.
Hij geeft aan dat Windows de vorige keer verkeerd is afgesloten oid, en dan krijg ik 5 opties: Windows normaal opstarten, opstarten met laatst werkende instellingen (oid) en 3 varianten van veilige modus. Dus als ik dan bijv Windows normaal opstarten doe, begint hij te laden, maar na het bootscreen start hij gewoon opnieuw op en gebeurd precies hetzelfde.
Ik heb alle 5 opties al geprobeerd, telkens met hetzelfde resultaat.
Ik kan via m'n recovery cd nog wel bij chkdsk ed komen, maar dat geeft ook geen resultaat. Chkdsk zegt wel dat er iets mis is, maar repareren heeft geen effect.
Bijna al mijn bestanden staan op m'n externe harde schijf, dus dat is mooi.
Ik zit echter aan de vooravond van mijn toetsenweek en moet nog verschillende verslagen typen. Ik zou dus graag op m'n Windows computer kunnen zonder hem helemaal opnieuw te installeren. Ik zit nu op een laptop van Apple, en vergeleken met mijn pc toetsenbord typt dit behoorlijk irritant.
Iemand enig idee wat ik verder nog kan doen, behalve formatteren of Windows opnieuw installeren?