Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Laptop naar pc

BaXiess
Geplaatst op: 12 Jan 2008, 23:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

helleuw, jullie kunnen je misschien nog wel herinneren dat ik een topic had aangemaakt over dat men computer beeld zo raar deed. Bleek dus te komen doordat de hardware kaart voor het beeldscherm stuk is. Maar nu heb ik dus een ander probleem, er staat informatie die men vader nodig heeft op die computer en hij kan niet zo 1, 2, 3 aan een nieuwe kaart komen, hij heeft wel een nieuwe laptop en vroeg zich af of die via onze router ofzo in onze computer kan komen. Ik denk het zelf eigenlijk maar ik vraag het toch maar voor de zekerheid, alvast bedankt

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 00:00
💸+
Bewerken Quote

Dat kan denk ik met Remote Desktop.
Ik kan het ook fout hebben .

BaXiess
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 00:03
💸+
Bewerken Quote

njah daarbij moet ik eerst op computer instellen dat de laptop erin kan right? maar we hebben nu totaal geen beeld (naja allemaal gekleurde blokjes) dus ik kan nu echt niks doen op die computer

Santi
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 00:29
💸+
Bewerken Quote

gwn met de laptop op hetzelfde netwerk gaan van de computer zelf.
computer aanzetten&laptop.. met een beetje geluk en de goede rechten kun je dan alles eraf halen.. maar ik wil geen valse hoop zaaien..

anders kun je misgien je laptop scherm op je computer aansluiten? ik weet niet of dat kan..

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 11:19
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

computer aanzetten&laptop.. met een beetje geluk en de goede rechten kun je dan alles eraf halen.. maar ik wil geen valse hoop zaaien..

anders kun je misgien je laptop scherm op je computer aansluiten? ik weet niet of dat kan..

Het is niet het scherm wat stuk is, maar de videokaart. Dus dat zou ook niet echt helpen.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 11:29
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

Je kunt niet zomaar in de map "Mijn documenten" komen als je netwerk gedeeld is, alleen de map gedeelde documenten waar vrijwel nooit iets in staat.

Je zou de laptop open kunnen maken en de harde schijf op je computer aan kunnen sluiten.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 11:43
💸+
Bewerken Quote

Ik elke electonica winkel kane en een speciale usb kabel halen.
en zit daar een bakje tussen die alle gegevens kan afhalen van je pc en zo over zetten.
Zo'n speciale usb kabel kost 20 euro hier in de electronica shop.
Ik vindt het zijn geld waard dus loop rap naar een elecronica winkel is de buurt

Maarten
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 11:46
💸+
Bewerken Quote

Radiozone schreef:

Ik elke electonica winkel kane en een speciale usb kabel halen.
en zit daar een bakje tussen die alle gegevens kan afhalen van je pc en zo over zetten.
Zo'n speciale usb kabel kost 20 euro hier in de electronica shop.
Ik vindt het zijn geld waard dus loop rap naar een elecronica winkel is de buurt

Het is zondag sjaak .

BaXiess
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 12:57
💸+
Bewerken Quote

Njah men vader had dus eigenlijk vandaag die informatie nodig maarja kan je dus niet krijgen zonder op de computer te komen/naar de winkel te gaan. Dus naja das verrot voor hem, we gaan morgen een video kaart halen

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 13:19
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Het is zondag sjaak .

hij is de zondag ook open hoor bij ons

Santi
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 14:21
💸+
Bewerken Quote

jonge, je videokaat van je laptop prop je dan tog gwn in je pc..

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login