Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

School

Killnaap
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 16:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een vraag maar het is niet voor mezelf maar voor een vriend van me maar ik vroeg me het volgende af.

Stel je heb een VMBO Basis diploma dan kan je alleen maar MBO 1 en 2 doen maar is er geen mogelijkheid dat je dan toch MBO 3 kan doen want hij heeft wel een hele hoge cijferlijst

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 16:21
💸+
Bewerken Quote

Eerst havo doen.

tttommeke
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 16:26
💸+
Bewerken Quote

Inhaal cursies tijdens vakanties ?

Killnaap
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 16:33
💸+
Bewerken Quote

Gkhn hoe kom jij nou ineens bij havo

RobiN
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 16:43
💸+
Bewerken Quote

was het niet handiger geweest dit van tevoren te bedenken? als hij zo'n hoge cijferlijst heeft, had ie over moeten stappen op kader, want dan kan je sowieso naar mbo 3.

maar nu moet ie t dan denk ik inhalen in de vakantie, zoals ttommeke als zei.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 16:51
💸+
Bewerken Quote

Ligt eraan waar je heen wilt...
Als je techniek wilt doen heb je maar maximaal 2 jaar nodig om helemaal af te studeren. (En je wordt er nog voor betaal dook als je stage loopt ^^).
Maar als je economie wilt doen of iets dergelijks dan moet je denk ik vmbo-t doen voor mbo-3

Santi
Geplaatst op: 13 Jan 2008, 17:14
💸+
Bewerken Quote

Killnaap schreef:

Ik heb een vraag maar het is niet voor mezelf maar voor een vriend van me maar ik vroeg me het volgende af.

Stel je heb een VMBO Basis diploma dan kan je alleen maar MBO 1 en 2 doen maar is er geen mogelijkheid dat je dan toch MBO 3 kan doen want hij heeft wel een hele hoge cijferlijst

iemand uit mijn vorige klas kon gewoon naar niveau3 met hoge cijfers vmbo-B diploma

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login