HyperTesia schreef:
Als ik jou was zou ik momenteel nog geen graka steken, maar die van je mobo gebruiken, en wachten op de 9000 serie van Nvidia
HyperTesia schreef:
Als ik jou was zou ik momenteel nog geen graka steken, maar die van je mobo gebruiken, en wachten op de 9000 serie van Nvidia
Wat een waardeloze opmerking, waarom wachten op een nieuwe GPU. Zo kun je jaren wachten.
Verder heeft Nvidia gemeld dat het bedrijf zelf DirectX10.1 geen toegevoegde waarden heeft, DirectX10 zit nog niet eens op zijn hoogtepunt. En pas enkele games gebruiken dit.
Paul schreef:
[...]
Stil? Noem jij die teringherrie van mijn vader's computer stil? Die computer heeft al sinds het begin enorme herrie gemaakt. Als hij even internet opstart begint het blazen al. Ik heb op dat gebied juist zeer slechte ervaringen. Dell is ook te duur.
De meeste Dells zijn fluisterstil, als jouwe een teringherrie maakt heeft een corrupte pool hem in elkaar gezet.
@Djvg,
Klopt er zijn een groot aantal mensen die last hebben met een P5k en dat kan ik vrijwel niet begrijpen. Ik heb hier 3 computers in elkaar gezet allemaal met een p5k en deze werken allemaal perfect ook het lan werkt gewoon..
@iisys,
Klopt je moet hem zelf in laten bouwen maar dat kan je gewoon voor €50,- door die pipo's laten doen, dan komt er wel nog tientje verzendkosten bij maar dan weet je vrijwel zeker dat hij het ook echt goed doet.
Op jouw systeem zou ik wel Vista instaleren, met zo'n snel systeem is Vista wel mooier. Misschien kun je eventueel overwegen om een ander moederbord te nemen. Dan zou je bijvoorbeeld een MSI P35 NEO-F,Retail erin kunnen zetten. Deze werkt ook prima.
Bij Azerty heb je voor een stuk minder geld een veel betere pc
Edit:
Ik zie dat je Wifi wilt... Dan zou ik deze nemen: Asus P5N32-SLI Premium/WiFi-AP,Retail
[Laatst bewerkt door Guz op dinsdag 15 januari 2008, om 22:39]