Gkhn schreef:
nee man, jij bent grappig.
Ik lul niet slap, ik kom met feiten. Jij lult slap omdat je geen enters gebruikt waardoor je de hele lay verneukt.
Waar scheld ik je voor uit? Het was een statement, geen vorm van uitschelden. Als jij het zo provocerend vond dan spijt dat me niet zeer. Waarheid komt altijd hard aan, dat snap ik.
en ja ik mag op een scooter rijden, want een eenvoudig rekensommetje laat al blijken dat ik al 16 ben. Immers 2008 - 16 = 1992 Ook al bijna 2 maanden overtijd, ik snap dat het moeilijk voor jou te snappen is. Verder staat het in je profiel, dus kan ik niet nagaan of je wel daadwerkelijk 26 bent, ik heb het ook niet vastgesteld dat je 26 bent. Houd je feiten recht. En voordat ik het vergeet, ja, ik ben stoer, en ja, ik ben groot. Samen is dat groot en stoer. Verder ga ik niet meer in op je domme nuteloze reacties van; HAHA wat ben juuh grapppich, jei dnekt egt dat ik 26 ben, want dat staat zow in men profilll
.
En ga me nou alsjeblieft niet pmen voor meer. Want het is wel genoeg zo.
Lezen kan je ook al niet
"jij mag net op een skoeter rijden, klein kindje"
Zeg ik hier dat je NIET op een skoeter mag rijden???????
Ik zeg alleen maar dat je nog maar NET 16 bent en nog maar NET op een skoeter mag rijden als je dat wel durft
Ik mag al lang op een skoeter rijden en ook al in een auto
En verder lul jij slapper dan ik en jouw feiten kloppen niet, mijn bericht bestaat alleen maar uit kloppende feiten
Verder zal ik dit kleine kindje met rust laten en je niet meer pm's sturen waardoor je moet huilen.
Ben benieuwd of je doet wat je belooft en niet nog slapper lult, zie "Verder ga ik niet meer in op je domme nuteloze reacties". Wedde dat je nu moet huile en tog moet reagere
Want anders blijf je met die frustraties zitten en kan je niet meer slapen