Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Mensen over 20 jaar

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 16:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Iedereen is continu aan het neuken omdat ze helemaal niks meer zelf hoeven te doen en iedereen krijgt een namaak kont omdat die helemaal kapot is van het zitten daarop.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 16:03
💸+
Bewerken Quote

Ik denk, dat iedereen opeens spontaan FAN van DJ noisekick is, en dat ze allemaal rondjes gaan lopen, net zoals het liedje hij loopt rondjes

----------------------
Ontopic:

Nou, eerlijk gezegd, denk ik, dat er niet veel veranderd

RobiN
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 16:44
💸+
Bewerken Quote

alsof er in een keer alleen nog maar emo's of gothics zijn de wereld blijft altijd verdeeld in bepaalde groepen mensen met andere gewoontes en levensstijlen.

KoiSashuu
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 17:27
💸+
Bewerken Quote

geef eens een omschrijving van zo'n nieuwe stijl

RobiN
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 18:05
💸+
Bewerken Quote

ik bedoel gewoon van emo's, gothics, islamieten. dat soort stijlen, die verdwijnen toch nooit. ik heb alleen geen zin om nieuwe stijlen te bedenken die zouden kunnen ontstaan.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 18:13
💸+
Bewerken Quote

een piemo
iemand die in zijn geslachtdelen snijd

KoiSashuu
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 19:33
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

een piemo
iemand die in zijn geslachtdelen snijd

RobiN
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 20:08
💸+
Bewerken Quote

zoiets ja

KoiSashuu
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:31
💸+
Bewerken Quote

Ik wilde eigenlijk een tekening van een hele slechte, lelijke, nieuwe jeugdcultuur,.. met de betekenis dat de wereld in de toekomst heel guur word...

...maar ik bedacht me net: Bestaat er een kans,.. dat de toekomst gewoon normaal is? Zoals in de 80's?

Toen bedacht ik: Nee! Want... nu luisterd bijna iedereen naar hardcore, jumpstyle, DJ's etc...
Dus ja... ik wil een tekening van een hele slechte, lelijke, depresief-makende, nieuwe jeugdcultuur!

Suggesties?

[Laatst bewerkt door KoiSashuu op woensdag 23 januari 2008, om 22:32]
Uniqe
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:33
💸+
Bewerken Quote

ik denk dat iedereen gaat realiseren dat racisme enzovoort geen zin heeft en iedereen is weer van nieuw soort hippy

Santi
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:41
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

Ik wilde eigenlijk een tekening van een hele slechte, lelijke, nieuwe jeugdcultuur,.. met de betekenis dat de wereld in de toekomst heel guur word...

...maar ik bedacht me net: Bestaat er een kans,.. dat de toekomst gewoon normaal is? Zoals in de 80's?

Toen bedacht ik: Nee! Want... nu luisterd bijna iedereen naar hardcore, jumpstyle, DJ's etc...
Dus ja... ik wil een tekening van een hele slechte, lelijke, depresief-makende, nieuwe jeugdcultuur!

Suggesties?

gwn.. verrote kleren.. zen mond zo van: en dan met sloeberhaar.. beetje verrote kleren enzo (kweet niet hoe je dat moet tekenen maargoed) enneh.. gaten in de schoenen.. (maar dan lijktie ook gelijk arm..)

KoiSashuu
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 08:07
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

[...]
gwn.. verrote kleren.. zen mond zo van: en dan met sloeberhaar.. beetje verrote kleren enzo (kweet niet hoe je dat moet tekenen maargoed) enneh.. gaten in de schoenen.. (maar dan lijktie ook gelijk arm..)

Ja. daar zit wat in.
Een mannetje met heel wild, hoog, lang haar... een beetje 80s + punk + storm
En dan met allemaal grove kettingen, zwarte kleren, wit doodshoofd op het shirt,.. depressief gezicht (voor zover dat te zien is achter het 'sloeber haar')

Iemand op- of aanmerkening of suggestesties?

[Laatst bewerkt door KoiSashuu op donderdag 24 januari 2008, om 08:07]
KoiSashuu
Geplaatst op: 25 Jan 2008, 07:20
💸+
Bewerken Quote

bump

Tom
Geplaatst op: 25 Jan 2008, 10:45
💸+
Bewerken Quote

Whaah . Zo allemaal mannetjeus in supermoderne pakjes die alles kunnen. Vliegende auto's ,, leven op mars enzo

KoiSashuu
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 11:35
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

Whaah . Zo allemaal mannetjeus in supermoderne pakjes die alles kunnen. Vliegende auto's ,, leven op mars enzo

KoiSashuu schreef:

Suggesties?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 11:42
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

lijkt me wel lol vliegende auto's

Joris
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 11:44
💸+
Bewerken Quote

Ik denk dat er heel wat aan de kaak, de sterkheid van de botten en aan de stem veel gaat veranderen...

RobiN
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 11:45
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
lijkt me wel lol vliegende auto's

ja dat is echt vet.
en van die vliegende skateboards uit Back to the Future.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 11:46
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

ja dat is echt vet.
en van die vliegende skateboards uit Back to the Future.

yeah dat ljkt me ook wel hip... Doei old skateboard hellooow B2TF skateboard (zouden die ook betere truukies op kunnen?)

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 11:51
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Ik denk dat er heel wat aan de kaak, de sterkheid van de botten en aan de stem veel gaat veranderen...

Omdat ?

KoiSashuu
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 12:07
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Ja
En hoe moet ik dat tekenen?

[Laatst bewerkt door KoiSashuu op zaterdag 26 januari 2008, om 12:08]
Melvin
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 12:45
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

[...]

Ja
En hoe moet ik dat tekenen?

Gewoon een mens tekenen die zijn botten gebroken heeft?

KoiSashuu
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 17:00
💸+
Bewerken Quote

Melvin344 schreef:

[...]
Gewoon een mens tekenen die zijn botten gebroken heeft?

Dan zijn ze toch niet sterker

Joris
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 17:28
💸+
Bewerken Quote

Omdat er tegenwoordig veel meer botkanker, boterosie, vervormde kaken (kut beugels) en de stemmen veranderden altijd al

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 17:31
💸+
Bewerken Quote

De mens blijft groeien, en om voortaan je borsten te vergroten koop je gewoon een setje in de apotheek die je op je borsten plaatst en dan worden deze 4 keer zo groot.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login