Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Maatschappij discussie

Santi
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 09:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dat is idd wel "lomp" van haar, maar zo zie je wel dat heel veel mensen door het idee van discriminatie &/of racisme worden gelijdt, en niet verder kijken dan die eerte interpetatie

RobiN
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 14:26
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

kudmaatschappij

Dus ik teken bij 'past' Michael Jackson en bij 'present' een emo (omdat bijna iedereen nu emo/wannabe emo is)...

sinds wanneer is bijna iedereen emo??

ontopic:

er wordt wel altijd gezeurd over geloven enzo, maar als iedereen nou is het geloof, de gewoontes, seksuele voorkeur, etc. van een ander accepteert is de wereld een stuk beter. je hebt dan gelijk alle oorlogen enzovoort opgelost. kijk maar in Irak. denk je nou echt dat Bush harde bewijzen heeft voor kernwapens in Irak. hij wil gewoon heersen.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 14:40
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

kudmaatschappij

ontopic: Ik ben bezig met een tekening: 'past, present, future'
En daar teken ik dan 3 personen van 20 jaar geleden, nu, en van over 20 jaar.
Dus ik teken bij 'past' Michael Jackson en bij 'present' een emo (omdat bijna iedereen nu emo/wannabe emo is)...
Bij future wil ik een andere 'stijl' tekenen die zo eng, en slecht en depresiefmakend is, dat de 'bekijker' kan zien dat sinds de jaren 80 de maatschappij een hoop is veranderd.

Dus ik vraag aan een meisje in wat voor letters ik 'present' onder die emo moet zetten (soort lettertype, maar dan gewoon met potlood)
Krijg ik een hele preek omdat het 'best wel discriminerend van me zou zijn'

Naja... dat vind ik dus zelf niet,..
Ik kijk gewoon om me heen, zie dat de maatschappij veranderd en teken dat. En als mij nou opvalt dat de maatschappij tegenwoordig erg guur is... teken ik dat ook gewoon.

Ik had ook een mannetje getekend met een pentagram op zijn shirt.
Laat ik aan dat meisje zien, en dacht dat het een jodenster was!
Hele preek over dat een jodenster discriminerend zou zijn, en dan ik weer van 'het is een pentagram!'
En ik uitleggen dat een jodenster 6 punten heeft, en een pentagram 5.
En dan zou het weer 'best wel discriminerend van me zijn voor de mensen die het verschil niet kennen'

Een normale pentagram, met de 2 puntjes na beneden is een ander symbool dan met 1 punt na beneden.
De symbool met 2 punten naar beneden is Over het geloof van de vrouwen, en met 1 punt is het anti christelijk...
Als je hier meer over wilt weten moet je gewoon the davinci code lezen xD

JoeyK
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 15:52
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

sinds wanneer is bijna iedereen emo??

ontopic:

er wordt wel altijd gezeurd over geloven enzo, maar als iedereen nou is het geloof, de gewoontes, seksuele voorkeur, etc. van een ander accepteert is de wereld een stuk beter. je hebt dan gelijk alle oorlogen enzovoort opgelost. kijk maar in Irak. denk je nou echt dat Bush harde bewijzen heeft voor kernwapens in Irak. hij wil gewoon heersen.

Dan moet iedereen zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur/wet

RobiN
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 16:15
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]

Dan moet iedereen zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur/wet

zo kan je het bekijken. alleen daar komen dus weer de problemen van, want de arabieren vinden dat iedereen zich aan hun moeten aanpassen.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 16:23
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

De koran zal je nooit kunnen verbieden wat nou als wij jullie 'heilige bijbels' af zouden pakken en jullie kerken in de vik zouden steken wat denk je zelf dat de reactie zou zijn van de allochtonen hun levensboek is verboden dan maak je ze alleen woedend van. het zal niks oplossen.

Maar jullie zijn bij ons te gast, en wij niet bij jullie.
En aangezien dit toch echt ons land is, kunnen wij de koran wel degelijk verbieden.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 16:30
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Ik kom zelf uit een oorlogs gebied. ik was 4 toen ik hier kwam ik kom uit voormalig joegoslavie. Maar het is deels jullie fout dat zo veel marokanen hier kwamen, jullie hadden mensen nodig voor het vuileren en zwaarderen werk lang geleden. En de regering toen der tijd kon verwachten dat mensen zich voortplanten etc. en dan komt dit ervan.

Ik kan andere allochtonen niet bepalen hoe ze zich voelen ik heb dingen gedaan waar ik achteraf spijt van had maar ik heb ook dingen gedaan waarvan ik dacht dat is ze eigen schuld.

Ik weet niet of jij wel op school hebt gezeten en een keer in je geschiedenis boek gekeken hebt, want wat jij zegt (dat in bold) is totale onzin.
Die marokkanen kwamen hiernaartoe om meer geld te kunnen verdienen, omdat dat wij een welvarendere samenleving hadden en dus de werknemers meer betaald kregen.
kuch*profiteurs*kuch

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 16:36
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]
Maar jullie zijn bij ons te gast, en wij niet bij jullie.
En aangezien dit toch echt ons land is, kunnen wij de koran wel degelijk verbieden.

Wij kunnen de Koran niet verbieden want de staat heeft NIKS met het geloof te maken.

Jaapiej schreef:

[...]
Ik weet niet of jij wel op school hebt gezeten en een keer in je geschiedenis boek gekeken hebt, want wat jij zegt (dat in bold) is totale onzin.
Die marokkanen kwamen hiernaartoe om meer geld te kunnen verdienen, omdat dat wij een welvarendere samenleving hadden en dus de werknemers meer betaald kregen.
kuch*profiteurs*kuch

Ik weet niet of jij op school hebt gezeten maar wij zijn zelf naar het buitenland gegaan om arbeiders te werven!

De meeste mensen dachten in die tijd dat de buitenlanders (mannelijke) hier 1 á 2 jaar zouden gaan werken en daarna terug naar hun geboorte land zouden gaan. Maar de Nederlandse overheid had contracten met de landen van herkomst gesloten en daar stond in dat de gastarbeiders het recht hadden te blijven en na twee jaar hun familie konden laten overkomen.

Dus misschien moet jij je geschiedenis boeken dan maar is nakijken en betere bronnen zoeken.

[Laatst bewerkt door Bavaria op donderdag 24 januari 2008, om 16:41]
Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 16:41
💸+
Bewerken Quote

Nijmegen is eigenlijk best wel vol met alloctonen, vooral omdat hier een opvangcentrum zit. Eigenlijk heb ik d'r niet zo'n last van. Het ergert me alleen als ik lees dat ze mensen neer steken omdat ze hun god hebben belegdigd ofzo. Hier ook, doe je stom tegen een marrokaan, krijg je het hele opvangscentrum op je dak.

JoeyK
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 16:54
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

zo kan je het bekijken. alleen daar komen dus weer de problemen van, want de arabieren vinden dat iedereen zich aan hun moeten aanpassen.

En dan geef ik Geert Wilders gelijk

Fatihtjuh
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 17:49
💸+
Bewerken Quote

Hem geef ik gelijk:

Guz schreef:

Jongens kom op..

Vooroordelen zijn niet goed, zelfs als je met harde bewijzen komt dat meer dan 50% van alle allochtonen slecht in de samenleving passen hoeven we niet meteen iedereen te bevooroordelen. Ik ken een aantal allochtonen die ik erg mag en die mij oko erg mogen maar er zijn ook een heleboel die ik niet mag en die mij ook niet mogen.

Zul je altijd hebben, zelfs met niet-allochtonen.

Racisme is pas zielig, niet de buitenlanders. Als wij hen normaal behandelen zullen zij dat ook doen. Zoniet dan hoef je er geen aandacht aan te besteden, en nee dit heb je niet alleen met buitenlanders kijk maar eens om je heen.

[Laatst bewerkt door Fatihtjuh op donderdag 24 januari 2008, om 17:49]
Melvin
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 18:07
💸+
Bewerken Quote

Iedereen heeft wapens

Ik wil eigenlijk dat ze razzia`s houden

En dat is geen grap mijn mening is dat

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Dan ontdekken ze wel mijn vuurwerk

[Laatst bewerkt door Melvin344 op donderdag 24 januari 2008, om 18:08]
JoeyK
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 20:50
💸+
Bewerken Quote

Ach ja, morgen komt de film van G. Wilders uit en dan zien we wel wat er gaat gebeuren.

Rinaldo
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 20:51
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Ach ja, morgen komt de film van G. Wilders uit en dan zien we wel wat er gaat gebeuren.

morgen al ?

JoeyK
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 20:55
💸+
Bewerken Quote

Ja dan is het vrijdag.. ik hoorde het van Maarten

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 20:59
💸+
Bewerken Quote

De maatschapwat?

Uniqe
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 21:39
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

G. Wlders, heeft de beste ideeën vind ik maar ligt er ook aan hoe je bent he.

Zegt een jongen van 14 die op basis/kader zit jij hebt nog veel te leren over het leven je gaat vanzelf zien later dat het fout was

JoeyK
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 21:42
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

Zegt een jongen van 14 die op basis/kader zit jij hebt nog veel te leren over het leven je gaat vanzelf zien later dat het fout was

En wat doe jij? VWO?
En je bent misschien net één jaar ouder dan mij..

Joris
moderator
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 21:56
💸+
Bewerken Quote

Marokanen waren vroeger 200 a 300 jaar geleden krijgers, en die hebben nooit echt geleerd te werken en te delen. Dat schijnt ook een probleem te zijn. Maar daar bedoel ik niets mee, maar volgens Wilders heeft dat effect op de criminaliteit van het Marokaanse volk. Maar goed, Nederlanders zijn ook niet altijd de beste ^^

JoeyK
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 22:11
💸+
Bewerken Quote

Ik kwam dit tegen en was wel leuk;
Op het wilders weblog.. een reactie van iemand

De linkse kliek is hard bezig Geert te demoniseren ,net als ze met Pim Fortuyn hebben gedaan . Als er iets gebeurd zal de kogel weer van linkse landverraders komen . Een demonstratie tegen GEERT ,GVD wat een tuig . Ik hoop dat iemand een demonstratie organiseert tegen de nieuwe NSBers die dit land terug brengen naar het jaar 600 . Als wij NATIONALISTEN niet oppassen lopen we over een paar jaar in een tent ,de mannen in jurken en worden we gestraft met de nieuwe woestijnwet de sharia ! Dat heeft dan wel in 20 jaar 32 MILJARD gekost ,jaaaaa we hebben via de belastingen ook nog mee betaald aan onze ondergang ! Wat een leiders zitten er op het pluche gadverdamme !Niet vreemd dat er 100 duizenden vertrekken uit dit land .

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 22:17
💸+
Bewerken Quote

Pim Fortuyn is vermoord door Volkert van der G. en volgens mij heeft dat niks met moslims te maken.

Uniqe
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 22:46
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]
En wat doe jij? VWO?
En je bent misschien net één jaar ouder dan mij..

nope ik doe geen vwo maar ik bedoel dat ze inteligentie niet echt hoog is dat die kan zeggen ja vind geert wilders de beste dit dat je weet de standpunten niet eens van de andere partijen

JoeyK
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 22:56
💸+
Bewerken Quote

mwoah jij ook niet.. ?

Uniqe
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 22:57
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef: