Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

rechtvaardig of niet?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 18:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik wil vragen of jullie het een geldige reden waarom ik (en een paar andere) een paar uurtjes zou moeten na komen (bullshit denk je maar dan hoeft de helft van de klas().

Nou bij economie op het laatst, paar waren beetje druk enzo door vorige les waren beetje opgefokt enzo...
En ze stuurd al 2 eruit eentje omdat ie op een ander reageerde wat ze niet leuk vondt. En de ene omdat ie eff antwoorden op iemand ander zijn vraag...
Nou laaste 5 minuten v/d les ik heb allemaal redelijk rustig door gewerkt...
En ik was al klaar met hw, Dus ik vraag aan me buurman mag ik een geo driehoek van je hebben? Je hebt er toch 2 dus je kan er wel een missen...
En lult zei meteen: Ja, Bjorn,Joël,Kristie,Lars,Giovanni allemaal 1 uurnablijven jullie hebben hele les NIKS gedaan.
En ik meteen boos () en ik zei kei hard door de klar: focking niet jongen!
En toen was ze stil enzo (durfde niks meer te zeggen).

Maar zou ik na afdelingsleider moeten gaan en zeggen dat het onterecht was of is het tegelijk terecht? (ik ga toch niet nakomen fock dat mens maar toch kan ik haar lekker uitlullen)

[Laatst bewerkt door Soaddemon op dinsdag 29 januari 2008, om 18:27]
Rinaldo
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 18:33
💸+
Bewerken Quote

Leraren tegenwoordig zijn echt gestoort , als ze niet tegen 20 kleine kids opkunnen moesten ze maar geen leraar worden

Tadnecty
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 18:44
💸+
Bewerken Quote

En ik was al klaar met hw, Dus ik vraag aan me buurman mag ik een geo driehoek van je hebben? Je hebt er toch 2 dus je kan er wel een missen...
En lult zei meteen: Ja, Bjorn,Joël,Kristie,Lars,Giovanni allemaal 1 uurnablijven jullie hebben hele les NIKS gedaan.

Dit is een slechte reden om iemand na te laten komen. Als je nou gewoon rustig tegen haar had gezegd dat je gewoon om een geo3hoek vraagde en je liet je werk zien, dan had ze niks tegen je kunnen doen.

En ik meteen boos () en ik zei kei hard door de klar: focking niet jongen!
En toen was ze stil enzo (durfde niks meer te zeggen).

En hierdoor ben je de lul: Denken ze dat je asociaal bent en laten ze je lekker nakomen. Lerares denkt dat ze je overwonnen heeft en begint weer normaal les te geven. Als er dan weer een grote bek tegen haar opgezet ontploft ze en is de volgende de lul...

geloof me, bleef je rustig, dan was er niks aan de hand, maar omdat je kwaad reageerde...

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 18:48
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

[...]

Dit is een slechte reden om iemand na te laten komen. Als je nou gewoon rustig tegen haar had gezegd dat je gewoon om een geo3hoek vraagde en je liet je werk zien, dan had ze niks tegen je kunnen doen.

[...]

En hierdoor ben je de lul: Denken ze dat je asociaal bent en laten ze je lekker nakomen. Lerares denkt dat ze je overwonnen heeft en begint weer normaal les te geven. Als er dan weer een grote bek tegen haar opgezet ontploft ze en is de volgende de lul...

geloof me, bleef je rustig, dan was er niks aan de hand, maar omdat je kwaad reageerde...

Ze lulde al een keer van Bjorn ga de opdrachten maken toen zei ik heel rustig al van ik heb me opdrachten al af...
En ze weet dat ik normaal heel sociaal ben (opzich in lessen wel kheb voor de meeste leraren wel respect als ze ok met ons met respect omgaan).

Dus wat moet ik nu doen!?

Saven
admin
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 19:04
💸+
Bewerken Quote

gewoon niet gaan easy as that

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 19:58
💸+
Bewerken Quote

You deserve it, je zegt jongen tegen je lerares

Als het er zo een is als wat jij beschrijft zou ik niet gaan

Bij zo een op onze school krijg je dan voor de 3 komende PW's een 1, dan zou ik maar gewoon gaan

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 20:18
💸+
Bewerken Quote

Put it in the carebox________/. En blijf gewoon netjes na. Moet je maar niet zo vervelend doen .

Offtopic:
Volgens mij ben je er ook al een aantal keer bij Nederlands uitgestuurd.

[Laatst bewerkt door Bavaria op dinsdag 29 januari 2008, om 20:18]
Tadnecty
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 20:34
💸+
Bewerken Quote

Dus, volgens het kansloze biermerk hierboven ben je niet zo braaf

Ga anders even met haar praten ofzeauw... Ik type die lap niet voor niets

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 20:46
💸+
Bewerken Quote

Omg, ik haat leraren, ook al bij ons.
ik smste heel even 1 berichtje, zei die kut leraar opeens dat ik mijn mobiel moest geven en dat ik hem om half 4 op kon halen, ik ging er tegen in en die gast probeerd hem ook nog us uit mijn hand te halen. dus ben ik weg gelopen. En daarna hadden we een herstel gesprek, en moest ik volgende keer mijn mobiel wel inleveren. DIKKE FUCK MAN, mijn eigendom, stomme schooiers, beetje aan mijn privé eigendommen zitten

zoek een leven leraren.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 20:58
💸+
Bewerken Quote

Gewoon eromheen lullen en niet naar een of andere bijles gaan ofzo.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 20:59
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

Put it in the carebox________/. En blijf gewoon netjes na. Moet je maar niet zo vervelend doen .

Offtopic:
Volgens mij ben je er ook al een aantal keer bij Nederlands uitgestuurd.

Nee
mag daar wel soms eerder weggaan maarja die mag mij
en kheb voor nederlands genoeg 10'en gehaald hoor

RobiN
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 20:59
💸+
Bewerken Quote

als t onterecht is, moet je gewoon niet gaan. als ze er dan achter komen dat t ontrecht is, laten ze t miss wel zitten.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 21:07
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

ik smste heel even 1 berichtje, zei die kut leraar opeens dat ik mijn mobiel moest geven en dat ik hem om half 4 op kon halen, ik ging er tegen in en die gast probeerd hem ook nog us uit mijn hand te halen. dus ben ik weg gelopen. En daarna hadden we een herstel gesprek, en moest ik volgende keer mijn mobiel wel inleveren. DIKKE FUCK MAN, mijn eigendom, stomme schooiers, beetje aan mijn privé eigendommen zitten

zoek een leven leraren.

Zijn ook van die leraren die denken dat ze me tele wel even 1 week innemen . Mooi niet dus, staat in leeringstatuut dat ze maar tot 4 uur mogen in nemen en dan mag je het afhalen bij de receptie. Ook wilde 1 leraar een iPod van iemand onder de kraan houden Die zei ja is goed doe maar dan doe ik aangifte wegens opzettelijke vernieling ofzo

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 21:46
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Nee

Just do the math.

Rinaldo
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 22:03
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Nee

jij en 10'en is dat mogelijk .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 22:17
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
jij en 10'en is dat mogelijk .

ja.... altijd met Engels met woordjes en Nederlands woordjes en Natuurkunde opdrachtjes...

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 22:27
💸+
Bewerken Quote

Eerlijk gezegd begrijp ik jou niet helemaal: Waarom ga je er gewoon niet tegenin om je onschuld te bewijzen? Zo voorkom je sowieso al een hop gezeik met leraren, of die afdelingmongool.

Meestal als je gewoon praat komt het gewoon wel goed. Niet meteen gaan schreeuwen en die shit, dat werkt toch alleen maar averechts.

Koppie erbij voortaan dus. En vooral zeker niet naar die dingest toegaan voor eventueel nablijven. Ga praten voordat je moet nablijven of zo.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 22:32
💸+
Bewerken Quote

call the care police

Gio
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 23:15
💸+
Bewerken Quote

look theres the carepolice!!!
...............___@@@__
......_____//____?______ ____
----o--------CARE-POLICE- ---@)
-----`--(@)=====+====(@)-

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 23:20
💸+
Bewerken Quote

TAA-TUUUUU-TAAAAAA-TUUUUUUU

[Laatst bewerkt door Gkhn op dinsdag 29 januari 2008, om 23:41]
JoeyK
Geplaatst op: 30 Jan 2008, 08:14
💸+
Bewerken Quote

Zo ken ik ook een leraar.. die mij Nederlands geeft ze is 21, ze zegt ja ik blow en blabla.. vorige keer zei ze ja ik heb hoofdpijn heb een kater.. ik vind dat geen leraar is hoor maar goed.. zij is niet rechtvaardig..

tttommeke
Geplaatst op: 30 Jan 2008, 13:00
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

zoek een leven leraren.

Euhm... jij bent eigelijk wel zielig... ga het gewoon om half 4 ophalen en ten eerste mag je eens niet sms'en in de klas dus je was al in overtreding... Door jouw soort mensen begin ik me echt af te vragen of de leraren niet gelijk hebben met schijtkinderen.

Melvin
Geplaatst op: 30 Jan 2008, 13:05
💸+
Bewerken Quote

Het is wel een domme actie van die leraren

Geef gewoon een waarschuwing net als de oldskool basischool

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 30 Jan 2008, 15:41
💸+
Bewerken Quote

mja in de 2e hadden wij ook zo'n wijf voor duits, die kwam zelf uit duitsland en sprak nauwelijks nederlands en kon alles behalve lesgeven. was een les hadde we SO gemaakt, zat zo'n gast naast me die zun SO nog had (de juf dacht dat iedereen het al had ingeleverd) dus ik zoek ff wat antwoorden op en geef die aan hem. krijg ik straf omdat ik zit te praten (en die gast naast me nix ) 1 uur nakomen, ik was het 'vergeten' 2 uur nakomen, toen was ik wel gegaan (mja dat was in de 2e toen ik nog braaf was )

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 30 Jan 2008, 16:52
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Eerlijk gezegd begrijp ik jou niet helemaal: Waarom ga je er gewoon niet tegenin om je onschuld te bewijzen? Zo voorkom je sowieso al een hop gezeik met leraren, of die afdelingmongool.

Meestal als je gewoon praat komt het gewoon wel goed. Niet meteen gaan schreeuwen en die shit, dat werkt toch alleen maar averechts.

Koppie erbij voortaan dus. En vooral zeker niet naar die dingest toegaan voor eventueel nablijven. Ga praten voordat je moet nablijven of zo.

Ik wou ook me onschuld bewijzen, maar ze zeikte ik wil geen discussie met je voeren
zeker bang dat ik fucking hard win

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login