Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

CENNatalee Holloway

DJVG

Geplaatst op: 03 Feb 2008, 23:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Voor alle reacties/opmerkingen in de zaak Natalee Holloway lijkt het me verstandig om daarvoor 1 topic aan te maken!

Hierbij, het Centrale Natalee Holloway topic.

Alle reacties moeten op een duidelijke wijzen worden onderbouwt, niet-onderbouwde reacties en/of onzin zullen in overleg met de Administrator en Moderators worden verwijderd!
----------------------------------------------------------------------------------

Wat dachten jullie zolang al van die Joran van der Sloot..

Ik vertrouwde die gozert al voor geen meter!

[Laatst bewerkt door DJVG op zondag 3 februari 2008, om 23:56]
Saven
admin
Geplaatst op: 03 Feb 2008, 23:59
💸+
Bewerken Quote

Heb net op sbs gekeken naar peter r de vries shit
Als ze echt al dood was dan snap ik het hele probleem niet, beetje gare oplossing maar goed, zou hem niet schuldig vinden ofz

Rinaldo
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 00:00
💸+
Bewerken Quote

Dom dat die het lichaam heeft gedumpt terwijl hij niks aan kon doen

BaXiess
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 00:01
💸+
Bewerken Quote

het verhaal klopt niet, hij deed/doet toch studie advocaat? dan is die niet dom, en als ie niet dom is zou die echt wel beter gechekt hebben of dat meisje dood was. Dat verhaal dat ie tegen die vriend bij peter r de vries had verteld klopt dus al niet.. Hij heeft haar vermoord, anders had ie niet gelogen over zoveel dingen, had ie dat lichaam niet hoeven te verbergen etc...

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 00:32
💸+
Bewerken Quote

ik vind hem wel pwnen .

peter is homo.

JoeyK
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 00:36
💸+
Bewerken Quote

Peter ownt iedereen

Saven
admin
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 00:38
💸+
Bewerken Quote

Die moeder ook zo'n dom wijf niet normaal
Tuurlijk is ze aangeslagen maar gaat ze dom lopen bleren domme kutmongool
Ja joran dit joran dat hij moet nooit meer rust krijgen bla bla sieg heil amerika en dr phil pwned
ofz

en nu ga ik slape btw

Joris
moderator
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 00:44
💸+
Bewerken Quote

Die moeder herhaalt alles 3 of 4 keer

Als ik die joran was had ik de alarmdienst gebeld, misschien leefde ze nog wel... iig niet dumpen dat lijk!

K vind het wel een flikkertje.. en Peter heeft tieten je zag het op het laatste v/d uitzending: hij stond daar kei stoer in een kei strak grijs pakkie aan

JoeyK
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 07:12
💸+
Bewerken Quote

Die moeder die gaat wraak nemen.. kan toch niet.. tjee.. maarja Joran gaat nu naar Amerika. Die man moeten ze lekker opsluiten. Echt levenslang geen 12 jaar met goed gedrag 10 jaar.

Died
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 07:52
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Die moeder herhaalt alles 3 of 4 keer

Als ik die joran was had ik de alarmdienst gebeld, misschien leefde ze nog wel... iig niet dumpen dat lijk!

K vind het wel een flikkertje.. en Peter heeft tieten je zag het op het laatste v/d uitzending: hij stond daar kei stoer in een kei strak grijs pakkie aan

Hoe weet je dat nou. Ik weet niet hoor, maar als jij fucking lazerus bent ( wat je waarschijnlijk nog ooit bent geweest ) en er licht een meijsje in je armen dood te gaan, dan weet jij niet wat je moet doen.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 09:46
💸+
Bewerken Quote

Die Johan Van Der Sloot is al paar keer opmerkelijk schuldig geweest.
Johan had ipv meteen het lijk te dumpen (of die vriend van hem) eerst pols moeten voelen of ze nog leefde en alarmnummer bellen.
En als Johan zo onschuldig was waarom is hij dan ondergedoken?

Maarten
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 11:14
💸+
Bewerken Quote

Hij is schuldig, al het bewijs is! Opsluiten die gast, in Nederland krijg je toch alleen maar 20 jaar en beetje TBS dusja...

Died schreef:

[...]
Hoe weet je dat nou. Ik weet niet hoor, maar als jij fucking lazerus bent ( wat je waarschijnlijk nog ooit bent geweest ) en er licht een meijsje in je armen dood te gaan, dan weet jij niet wat je moet doen.

Meijsje? Me ijsje? Jouw ijsje?

[Laatst bewerkt door Maarten op maandag 4 februari 2008, om 11:16]
Saven
admin
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 13:37
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Hij is schuldig, al het bewijs is! Opsluiten die gast, in Nederland krijg je toch alleen maar 20 jaar en beetje TBS dusja...

[...]
Meijsje? Me ijsje? Jouw ijsje?

Hoezo schuldig, dat hij dat zegt tegen een vriend wil niet zeggen dat dat allemaal waar is?
Zelfde als jij tof doet tegen een vriend dat je gister iemand in elkaar hebt geslagen ben jij ook meteen schuldig, terwijl je alleen maar stoer aan het praten was?

Bob
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 15:10
💸+
Bewerken Quote

Spammen , ik was gewoon 'Beth' aan het na doen .

Joris
moderator
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 15:14
💸+
Bewerken Quote

Died schreef:

[...]

O dat weet ik zeker wel... bovendien was ik dat gisteren nog ^^ t viel wel mee...

RobiN
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 15:16
💸+
Bewerken Quote

die joran vertelde ook echt alles. hij wist niet eens of ze dood was.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 15:33
💸+
Bewerken Quote

Die moeder is gewoon fucking mungeaul en die vader heeft gewoon het lijk in n zak met wat stenen int water gegooid. Die vader deugt zowiezo niet, met dat mobieltje enzo in de gevangenis. Gewoon gefrustreerd omdatie geen rechter mocht worden op Aruba .

Basjee
Octo
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 16:41
💸+
Bewerken Quote

Hij heeft dat wijf gewoon vermoord met zijn veters.

En die Daury is geen vriend van hem, maar een vriend van zijn vader.

[Laatst bewerkt door Basjee op maandag 4 februari 2008, om 16:42]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 16:44
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Alle reacties moeten op een duidelijke wijzen worden onderbouwt, niet-onderbouwde reacties en/of onzin zullen in overleg met de Administrator en Moderators worden verwijderd.

DJVG schreef:

Ik vertrouwde die gozert al voor geen meter!

Cool hoor, wijs lijken.

Robertenzo
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 16:50
💸+
Bewerken Quote

Ik vindt die joran ofzo wel chill..

Hij was nogal verslaafd aan sex hoorde ik.
En hij heeft een doodgaand sletje meisje gewoon gedumpt...

Anders kan hij gewoon heel goed liegen... ook chill.

Maar dat dit wereldnieuws is

Basjee
Octo
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 17:34
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

Sterf met je psygiatrische aandoeningen.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 17:37
💸+
Bewerken Quote

Omg, Peter ftl.

En ze kunnen Joran echt totaal niets maken, de kans was al klein dat ze dit als bewijsmateriaal mochten gebruiken. Dat is dan nu wel toegezegd, maar het is gewoon een filmpje van een stonede aap die een verhaaltje verteld, ga jij maar eens bewijzen dat wat hij zegt waar zou zijn.

En hij kan natuurlijk ook nog altijd zeggen dat hij onder invloed was (70% van de tijd heeft hij een joint in ze smoel) en dus voor geen rede vatbaar zou zijn.

Maarten
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 17:39
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

Ja man hij is chill he! Doen we even met jouw moeder of iemand die je lief hebt. Praat je wel anders, als je niet weet waar ze is, hoe het is en dergelijke.

Stfn
1th
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 17:43
💸+
Bewerken Quote

[off]Ik vind het overdreven elke dag verdwijnen er wel tieners in Amerika en die landen. Waarom wordt hier dan ineens zo`n drukte over gemaakt ? Waarom is dat ene meisje nou specialer dan die andere die verdwenen zijn ?[/off]

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 04 Feb 2008, 17:44
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

[off]Ik vind het overdreven elke dag verdwijnen er wel tieners in Amerika en die landen. Waarom wordt hier dan ineens zo`n drukte over gemaakt ? Waarom is dat ene meisje nou specialer dan die andere die verdwenen zijn ?[/off]

Ouders van die 'puta' zijn vriendjes van Bush.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login