Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

CENNatalee Holloway

Tadnecty
Geplaatst op: 05 Feb 2008, 19:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Na het aanhoren van de bekentenis die Joran van der Sloot deed voor de verborgen camera van Peter R. de Vries over de wijze waarop Natalee Holloway haar laatste adem zou hebben uitgeblazen, weet de Rotterdamse hoogleraar dermatologie prof. dr. Ernst Stolz waaraan de Amerikaanse tiener is overleden. ''Haar lichaam was niet bestand tegen het prostaatvocht dat Van der Sloot afscheidde'', is de stellige overtuiging van de 68-jarige dermatoloog.

Het voormalig hoofd van de afdeling geslachts- en huidziekten van het Erasmus Medisch Centrum, herkent in de manier die Van der sloot beschreef hoe Holloway ineens begon te trillen en bewusteloos viel een zeer zeldzame aandoening die hij in zijn 33-jarige loopbaan driemaal tegenkwam. In De Telegraaf zegt hij: ''Deze vrouwen stierven doordat hun lichaam afwijkend reageerde op het prostaatvocht dat met het sperma meekomt. Ze kregen astma-achtige aandoeningen, raakten in shock en stierven. Dit verhaal past precies in dat plaatje.'' Volgens Stolz overlijden in Duitsland twee vrouwen per jaar aan deze aandoening.

Hij kan zich voorstellen dat Natalee Holloway op deze wijze is overleden en dat Van der Sloot daarna van het lichaam af wilde: ''De jongen wist zich mogelijk geen raad en heeft haar lichaam in paniek weggemaakt. Moet je je voorstellen dat je als jonge jongen opeens met een dode in je armen ligt...''

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Sterk zaad dus

Lekker makkelijk dus, een aandoening die 0,00000001% van de wereld heeft toeschrijven aan een meisje dat hij nog nooit heeft gezien

Broodje aapverhalen wedstrijdje is dus begonnen. Weet iemand nog een leuke? Want als ik voor elke bewering in deze zaak een cent kreeg....

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 05 Feb 2008, 19:52
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Joran vertelt meer!!

BaXiess
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 00:02
💸+
Bewerken Quote

Die grappen en filmpjes zijn masterlijk xDDD

ff ontopic, er is geen bewijs, die gast was fukking stoned, en hij kan net zo goed opgeschept hebben er over. Die patrick deed zich voor als 1 of andere gangster met een wietplantage enzo, hij kon net zo goed gewoon gedacht hebben ik zeg dat dit en dat is gebeurd en dat vind ie me geweldig en dan kan ik met hem samenwerken in zijn plan ofzo. Daarbij was die dude meeste van de tijd ook nog eens stoned dus is wat hij zegt hoogst waarschijnlijk niet waar, op zen minst nog verdraaid. Daarbij klopt het ook niet dat als er iemand dood gaat je rustig bent enzo, dat is duidelijk opscheperij. Niemand blijft rustig en kan zo slapen nadat er iemand in zijn armen dood is gegaan. Dat hele verhaal klopt niet en dat zien de rechters ook, het is gewoon geen bewijs..

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 09:03
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Die grappen en filmpjes zijn masterlijk xDDD

ff ontopic, er is geen bewijs, die gast was fukking stoned, en hij kan net zo goed opgeschept hebben er over. Die patrick deed zich voor als 1 of andere gangster met een wietplantage enzo, hij kon net zo goed gewoon gedacht hebben ik zeg dat dit en dat is gebeurd en dat vind ie me geweldig en dan kan ik met hem samenwerken in zijn plan ofzo. Daarbij was die dude meeste van de tijd ook nog eens stoned dus is wat hij zegt hoogst waarschijnlijk niet waar, op zen minst nog verdraaid. Daarbij klopt het ook niet dat als er iemand dood gaat je rustig bent enzo, dat is duidelijk opscheperij. Niemand blijft rustig en kan zo slapen nadat er iemand in zijn armen dood is gegaan. Dat hele verhaal klopt niet en dat zien de rechters ook, het is gewoon geen bewijs..

Ja, het is een leuk verhaaltje, verteld door Joran.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 09:37
💸+
Bewerken Quote

Och, er moet gewoon een onbekende instantie optreden die Joran ontvoerd, dood bang maakt en *bijna* in het water dumpt. En bekennen zal hij.

Tadnecty
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 12:01
💸+
Bewerken Quote

de savennerds?

Melvin
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 12:39
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Bedoel je niet bevredigen?

Ja kan ook wel?

Zal wel verkeert verstaan hebben

Jaapje
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 15:47
💸+
Bewerken Quote

Melvin schreef:

[...]
Ja kan ook wel?

Zal wel verkeert verstaan hebben

[off]Ja. en ik ben de paus [/off]

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 20:42
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

Die bitch die is doodgegaan door een alchol vergiftiging volgens hem ik geloof hem niet maarja in nederland is het je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen probeer dat maar is te bewijzen maarja boeie die gast is slim genoeg geweest om onschuldig te lijken

Joran v.d. Sloot slim? Zag je hem praten in die auto ?! Kijk die beelden eens 10x en zeg dan nog eens dat hij slim is . Misschien in jou opzicht maar ik denk het dus niet.

Verder is ze niet dood gegaan door alcohol (of zoals jij het noemt "alchol" maar door de drug GHB (het is een party drug waarbij je soms even in een shock kan raken). Op Wikipedia staat dat de bijwerkingen o.a. ortostatische hypotentie + spier samentrekkingen zijn. Dit kan dus dat "schudden" verklaren en dat ze half knockout lag.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 21:33
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Joran v.d. Sloot slim? Zag je hem praten in die auto ?! Kijk die beelden eens 10x en zeg dan nog eens dat hij slim is . Misschien in jou opzicht maar ik denk het dus niet.

Verder is ze niet dood gegaan door alcohol (of zoals jij het noemt "alchol" maar door de drug GHB (het is een party drug waarbij je soms even in een shock kan raken). Op Wikipedia staat dat de bijwerkingen o.a. ortostatische hypotentie + spier samentrekkingen zijn. Dit kan dus dat "schudden" verklaren en dat ze half knockout lag.

Het ligt gewoon aan zijn vocht...

Sharp
moderator
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 21:52
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Het ligt gewoon aan zijn vocht...

Welk vocht? Zijn zweet?

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 22:11
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Welk vocht? Zijn zweet?

sperma noob

[Laatst bewerkt door Gkhn op woensdag 6 februari 2008, om 22:12]
Uniqe
Geplaatst op: 06 Feb 2008, 22:41
💸+
Bewerken Quote

"hee, lig zwaar te ketsten op het strand, maar dat wijf beweegt niet meer, kun jij ff ophalen met de boot en in zee dumpen, je bent een echte vriend, dan mag je me gympen hebben" << joran style

Sharp
moderator
Geplaatst op: 07 Feb 2008, 07:14
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
sperma noob

Nee z'n prostaat vocht
Dat je trouwens dacht dat die reactie serieus was.

[Laatst bewerkt door Sharp op donderdag 7 februari 2008, om 07:15]
Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 07 Feb 2008, 12:26
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Nee z'n prostaat vocht
Dat je trouwens dacht dat die reactie serieus was.

Bij jou weet je het maar nooit

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 07 Feb 2008, 14:53
💸+
Bewerken Quote

Joran had gewoon snel het alarmnummer moeten bellen want dan was er niet zoveel aan de hand geweest, en alles behalve het lijk te dumpen!

Ik denk dat joran dacht dat hij schuldig was omdat hij iets in het drankje van Natalee. Maar dan zou hij helemaal niet zo heel erg schuldig zijn.

Dus het is gewoon zeer dom wat hij heeft gedaan.
PS: Hij is wel een Lucky Bastard hoor, mischien word hij gewoon nooit meer erop gepakt, het lichaam is toch al vergaan door 3 jaar in het zoute water te hebben gelegen en er zitten haaien.

Verder denk ik persoonlijk dat haar doodsoorzaak was dat ze veel drugs had genomen en veel alcohol, en die combi kan zeer gevaarlijk zijn

[Laatst bewerkt door Gommy op donderdag 7 februari 2008, om 14:54]
Sharp
moderator
Geplaatst op: 07 Feb 2008, 17:04
💸+
Bewerken Quote

Gommy schreef:

blaat

Er is gewoon meer aan de hand. Anders doe je zoiets niet.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login