Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wakker worden tips

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heeft iemand tips hoe je snel en goed wakker wordt omdat ik soms heel erg vroeg moet opstaan (en ik heb binnenkort waarschijnlijk een krantenwijkje)
Ik heb wel op google gezocht met deze woorden: Wakker worden tips. Maar dan krijg ik juist tips om in slaap te vallen

Alvast heel erg bedankt

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:29
💸+
Bewerken Quote

Moeders doen het altijd goed.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:32
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

Moeders doen het altijd goed.

volgends mij willen hun niet voor mij om half 6 opstaan maar toch bedankt voor de tip xD

Uniqe
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:35
💸+
Bewerken Quote

me ma maakt me altijd wakker en als ik niet wakker wil worden gooit ze glas water over me gezicht en me pa trekt me me bed uit

maar het helpt altijd om de 'snooze ' functie aan te zetten op je wekker dan gaat die om de 5 minuten af en dan word je meestal wel wakker

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:37
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

me ma maakt me altijd wakker en als ik niet wakker wil worden gooit ze glas water over me gezicht en me pa trekt me me bed uit

maar het helpt altijd om de 'snooze ' functie aan te zetten op je wekker dan gaat die om de 5 minuten af en dan word je meestal wel wakker

Bij mij gaat de snooze om de 9 minuten
maarja khad net toevallig een paar goeie tips gelezen op een site:

Spring je bed uit!
Op het moment dat je op wilt staan, verlaat dan direct je bed. Als je je bed eenmaal uit bent is het logischer dat je echt wakker wordt en wakker blijft. Het meest effectief is om zelfs direct de slaapkamer te verlaten.

Wees productief in de ochtend
Dit hangt een beetje samen met het vorige punt. Maar het is ook belangrijk dat je echt iets nuttigs hebt om te doen. Check je mail, lees je RSS-feeds en ruim wat op.

en

Zorg voor een goede reden om op te staan
Ik merk te vaak dat ik, als ik geen vroege afspraken heb, ik liever een half uurtje langer blijf liggen. Hoe ondervang je dit? Maak de avond van te voren duidelijk wat je wilt gaan doen. Schrijf het op of zorg dat je het onthoudt. Zelfs de simpelste dingen als het draaien van een wasje kunnen ervoor zorgen dat je wel opstaat in plaats van langer te blijven liggen.

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:40
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 00:21]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:41
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

Stop ermee verdien toch te weinig
Oplossing is altijd simpel

Ik moet nog beginnen
En dat dagblad verdiend goed.

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:49
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 00:21]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:52
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

[...]

zo vroeg op staan voor zo weinig geld

Nee valt mee
En trouwens laat mij dan met mijn 'slechte loon'.
Ik wil gewoon wat bijverdienen maar wil niks doen in de middag of avond omdat ik dan weer dat gezeik heb met school als je s'middags werk hebt dat het zo is van: ja Bjorn je hebt dit en dit gedaan je bvlijft na tot het 5de uur. (kwart voor 5) ja dan ben ik zwaar de lul.
En s'avonds ben ik vaak met wat vrienden aan het rondhangen buiten dus daarom doe ik ut ook niet

[Laatst bewerkt door Artofdead op vrijdag 8 februari 2008, om 19:57]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:56
💸+
Bewerken Quote

Gewoon een tering harde kut wekker kopen??

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 19:59
💸+
Bewerken Quote

Gewoon gelijk je nest uit gaan anders tieft je weer in slaap. heb ik al zo vaak gehad

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:00
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

incl. 24/7 snooze

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:06
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Heb ik oko maar ben ik aan gewent geraakt misschien z'n luchthoorn kopen

Maarten
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:06
💸+
Bewerken Quote

Vroeg slapen natuurlijk.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:13
💸+
Bewerken Quote

Er was een keer een man op tv die kon ook niet wakker worden die had sub naast zn bed en een trillplaat onder zn kussen

Tadnecty
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:14
💸+
Bewerken Quote

Ik doe mn wekker altijd in mn slaap uit
Ga anders gewoon vroeg naar bed, neem je voor 5 minuten voor de wekker wakker te worden.

Flikker die tering harde kut wekker weg en gebruik je telefoon. Lekker wakker worden met Nickelback - Because Of You
En ga anders naar de Action: daar hebben ze de wekker van de eeuw. Deze springt namelijk je kamer in nadat hij is afgegaan door middel van een veer.

En je wekker aan de andere kant van de kamer zetten werkt ook. Ook kan je een philips wake up light of een Naf Naf kopen. Die maken je wakker met een dikke lamp en natuurlijke geluiden. Ben van plan ook zon ding te kopen. Ik slaap op de fiets naar school altijd nog

Maarten
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:15
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Ik slaap op de fiets naar school altijd nog

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:23
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Ik doe mn wekker altijd in mn slaap uit
Ga anders gewoon vroeg naar bed, neem je voor 5 minuten voor de wekker wakker te worden.

Flikker die tering harde kut wekker weg en gebruik je telefoon. Lekker wakker worden met Nickelback - Because Of You
En ga anders naar de Action: daar hebben ze de wekker van de eeuw. Deze springt namelijk je kamer in nadat hij is afgegaan door middel van een veer.

En je wekker aan de andere kant van de kamer zetten werkt ook. Ook kan je een philips wake up light of een Naf Naf kopen. Die maken je wakker met een dikke lamp en natuurlijke geluiden. Ben van plan ook zon ding te kopen. Ik slaap op de fiets naar school altijd nog

Een wekker die door de kamer springt? whattefuck xD.
En dat natuurlijk wakkerworden met licht werkt volgends niet door mij want krijg ik pijn in me ogen want ik heb heel erge gevoelige ogen.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:27
💸+
Bewerken Quote

Wat ik heb gedaan is mijn wekker half uurtje naar voren zetten. Dan gaat die bijv af om 8uur terwijl het in t echt nog maar half 8, en waardoor ik dus weer denk dat ik te laat ben en gelijk men bed uit kom.

Rian
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 20:41
💸+
Bewerken Quote

Tering harde wekker, gelijk in een lauw bad en je bent wakker..

Doe ik ook altijd

JoeyK
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 21:11
💸+
Bewerken Quote

Je wekker radio voluit zetten.. tot je er gek van word.. natuurlijk wel ver van je afzetten velle lamp in je gezicht. Knipperende lampen

[Laatst bewerkt door JoeyN op vrijdag 8 februari 2008, om 21:14]
Tijn
;-D
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 21:22
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Een wekker die door de kamer springt? whattefuck xD.
En dat natuurlijk wakkerworden met licht werkt volgends niet door mij want krijg ik pijn in me ogen want ik heb heel erge gevoelige ogen.

Licht werkt wel het beste bij mij
Gewoon je leeslampje aanzetten, even je ogen dichthouden en jezelf uit bed schoppen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 21:27
💸+
Bewerken Quote

Tijn schreef:

[...]

Licht werkt wel het beste bij mij
Gewoon je leeslampje aanzetten, even je ogen dichthouden en jezelf uit bed schoppen

Geen leeslampje
ik ga beter voor de theorie meteen uit bed springen als de wekker gaat... maar er kunnen ofcourse meer theorieén komen(hoe de fuck doe je 2 puntjes op de E )

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 22:07
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
(hoe de fuck doe je 2 puntjes op de E )

Offtopic:
shift " en daarna e, ë

RobiN
Geplaatst op: 08 Feb 2008, 22:18
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Spring je bed uit!
Op het moment dat je op wilt staan, verlaat dan direct je bed. Als je je bed eenmaal uit bent is het logischer dat je echt wakker wordt en wakker blijft. Het meest effectief is om zelfs direct de slaapkamer te verlaten.

dat doe ik ook altijd, helpt goed. als je denkt ik ga er 7 uur uit, ook echt om 7 uur gelijk je bed uit stappen. dan ben je gelijk wakker en kan je sowieso niet weer in slaap vallen.

[Laatst bewerkt door RobiN op vrijdag 8 februari 2008, om 22:21]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login