Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

300 euro Wii

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 12 Feb 2008, 18:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gio schreef:

Ik las Chuck Norris

Kopen die hap btw. Frenk zorgt voor 50/50

Tadnecty
Geplaatst op: 12 Feb 2008, 19:19
💸+
Bewerken Quote

Ik moet ook zeggen dat het wel een goede deal is, maar ik zou nooit een Wii kopen, aangezien het steeds meer op een pc begint te lijken.

Nu komen er steeds meer mensen naar mij toe of mijn vader ook draadloze toetsenborden met usb aansluiting verkoopt. En of hij dan ook op een Wii kan, ja luister eens: het heet ****** COMPUTERS en niet ****** Consoles. Je kan verdamme gewoon internetten met dat ding en je betaalt er ook nog eens extra voor en je kan games kopen via internet.

En de Xbox 360 is ook een MMC geworden...

mijn mening:

Plastic rommel voor de goedkope consument en kuddeschaap. klinkt allemaal heel leuk en aardig, vooral door het "3th-gen" of nextgen" gebeuren, maar het is gewoon een computer met dezelfde hardware. In de Xbox zit ook gewoon SLI aansluiting en een voordeel voor Microsoft: het kost geen fluit.
Een computer met xboxcontroller en een xbox360 emulator is net zo goed een Xbox als een Xbox zelf.

Maar dat zou een killer zijn voor de consolemakers: je kan in 1 keer consolegamen op de pc.
Maar daarentegen kan je wel internetten met consoles: lijken geweldig leuke extra's, maar het is weer een bewijs dat de pc als voorbeeld heeft gediend voor de console en dat dat nog zo is.

Nu eerst wat drinken

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 12 Feb 2008, 19:25
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Je kan verdamme gewoon internetten met dat ding en je betaalt er ook nog eens extra voor en je kan games kopen via internet.

Blijkbaar slaat het wel aan bij de rest van de weetikhoeveel console kopers.

En de Xbox 360 is ook een MMC geworden...

Dus?
Tadnecty schreef:

Maar daarentegen kan je wel internetten met consoles: lijken geweldig leuke extra's, maar het is weer een bewijs dat de pc als voorbeeld heeft gediend voor de console en dat dat nog zo is.

Fout. Als je een console maakt moet je nu eenmaal een graka en zo erin stoppen. Dat je dan de pc als voorbeeld beschouwd slaat nergens op. Je pa heeft ook als voorbeeld gediend toen jij ter wereld kwam?
En dat een XBOX360 emulator op pc evne goed is als 360 zelf? ! Doe eens normaal. Het gaat om de gameplay, de games, en heb jij ooit zo soepel en lekker kunnen gamen op je pc als op console? PC is voor meerdere shit bedoeld console maar voor 1 ding: gamen (ja ook extra's enzo). Dus niet blaaten jij.

Tadnecty
Geplaatst op: 12 Feb 2008, 19:52
💸+
Bewerken Quote

Ik had het niet over de kwaliteit van de XBox-emulatie

Een computer met xboxcontroller en een xbox360 emulator is net zo goed een Xbox als een Xbox zelf.

is wat anders als: Een computer met xboxcontroller en een xbox360 emulator is net zo goed als een XBox
Oke, het was wat onduidelijk maarja.

Het gaat om de gameplay, de games, en heb jij ooit zo soepel en lekker kunnen gamen op je pc als op console?

Alle games die ik wil spelen, komen ook op de pc uit. Als ik op een XBox game, kan je wel zien dat ik veel lekkerder game op een pc. Ik zal nooit zo lekker kunnen bewegen met een consolegame. De snelheid is uit de games gehaald, omdat je bijv. met halo 3 niet snel kan omdraaien. Ik beweeg een paar cm met mijn muis en ik ben 180 of zelfs 360 graden gedraait.

Dus doe zelf normaal en respecteer mijn mening en zeg niet dat ik normaal moet doen. Probeer me ervan af te halen, maar dat lukt je niet. Ik game sowieso niet veel meer, dus....

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 12 Feb 2008, 22:00
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Ik had het niet over de kwaliteit van de XBox-emulatie

is wat anders als: Een computer met xboxcontroller en een xbox360 emulator is net zo goed als een XBox
Oke, het was wat onduidelijk maarja.

Alle games die ik wil spelen, komen ook op de pc uit. Als ik op een XBox game, kan je wel zien dat ik veel lekkerder game op een pc. Ik zal nooit zo lekker kunnen bewegen met een consolegame. De snelheid is uit de games gehaald, omdat je bijv. met halo 3 niet snel kan omdraaien. Ik beweeg een paar cm met mijn muis en ik ben 180 of zelfs 360 graden gedraait.

Dus doe zelf normaal en respecteer mijn mening en zeg niet dat ik normaal moet doen. Probeer me ervan af te halen, maar dat lukt je niet. Ik game sowieso niet veel meer, dus....

Dan heb ik het verkeerd opgevat . Verder over die snelheid, gevoeligheid van joysticks is trouwens instelbaar.

En nu weer ontopic voordat we % krijgen .

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 12 Feb 2008, 22:07
💸+
Bewerken Quote

Mm. Ga door. Hou het netjes, maar ga door. Tenzij jullie zelf een topic willen maken, ma kan wel eventjes in de mijne.

Screw die voting. Het is een goede deal. Punt Floppyneukers die dat niet vinden moeten maar een huismuis gaan neuken oid.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 13 Feb 2008, 07:37
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Prima, maar ik heb nu 3 Microsoft Zune's in huis liggen voor maar 75 euro per stuk.

Is al 1 van verkocht voor 100 euro aan een vriend.

goedkoopste prijs ligt rond de 230 euro in de winkel.

En ze zijn NIET van de vrachtwagen gevallen

Cry me a river.
En wat precies heeft een Zune te maken met een Wii? Zune is toch echt geen console..

Tadnecty
Geplaatst op: 13 Feb 2008, 11:09
💸+
Bewerken Quote

het ging over een goede deal met een Wii
Ik heb een goede deal gedaan met 3 Zune's.

En een Zune is geen console nee.

Joris
moderator
Geplaatst op: 13 Feb 2008, 21:09
💸+
Bewerken Quote

Ik heb er eentje gekocht met 2 controllers, een nunchunk, 4 gebrande spellen en omgebouwd... samen voor €100

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 13 Feb 2008, 22:35
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

het ging over een goede deal met een Wii
Ik heb een goede deal gedaan met 3 Zune's.

Wat is het verband nou? Dit is geen algemeen 'goede deals topic'.

Joris schreef:

Ik heb er eentje gekocht met 2 controllers, een nunchunk, 4 gebrande spellen en omgebouwd... samen voor €100

Betalen voor gebrande spellen .

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 13 Feb 2008, 23:00
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Ik heb een paar uur geleden een Chicken Gourmet op bij de McDonald's. GRATIS
/care

Heb ondertussen m'n Wii opgehaald (laatste uur van school geskipd, anders kwam ik niet op tijd ) en hij doet t goed Nu nog wat op laadbare batterijen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login