Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Twee vette tracks van Pryda

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 23 Feb 2008, 12:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tuneboy schreef:

[...]
Met contacten krijg je vaak promo's opgestuurd. En als je misschien de artiest zelf kent dan krijg je toch echt vaak de full. Blijkbaar ben jij beetje sad dat je niks van andere djs ontvangt/vraagt. Je kan altijd met exclusieve tracks ruilen .

[...]
Haha ik weet niet of jij in een stad woont maar je krijgt genoeg noeps die dat zeggen.

[...]
Nee idd draai er niet. Maar met contacten kom je wel in de clubs via de gastenlijst he. Kep genoeg grote dj's horen draaien ookal ben ik nog jong. En weet echt wel wat er afspeelts als je op een forum zit met andere bekende dj's en promo's krijgt opgestuurd. En ja idd ze hebben een hekel daaraan, omdat zulke mannetjes op een marokko forum zitten of weet ik veel. En weer nummers gaan namaken. *kuch* vato *kuch*.

En je moeder heeft 3 tieten en een snor
sukkel je denkt dat je veel van muziek weet, maar je bent niks meer dan een 14 jarig puisterig internet nerdje die een beetje plaatjes laat overlopen

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 23 Feb 2008, 12:27
💸+
Bewerken Quote

Ik vind ze wel chill, maar zijn te saai op de 1 of andere manier. Doe eens Tennishero - Midnight Love downloaden.

Tuneboy
Geplaatst op: 23 Feb 2008, 15:37
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
vato gonzales pwned echt wel, en ik woon in nijmegen groot genoeg die stad (oudste van nederland zelfs)
Zit je zelf soms op dat marokko forum of wordt je gepest ofz? Aangezien je steeds over internet shit begint Internet nerdje ofzo zeker
En ik ken geen echte grote artiesten? Tuurlijk ken ik mensen die producen maar dat wil niet zeggen dat dat bekende nummers zijn?
Snap jouw vmbo logica niet echt namelijk

Haha dat bewijst wel dat je echt niet in de scene zit. Jij weet niet van alle lame namaak nummers van Vato.
En het marokko forum is bekend in de scene hoor. Daar werden namelijk alle exlucieve en nog niet uitgebrachte tracks gepost, maar dat forum is dichtgegooit. Door sneakerzmuzik kwam dat. Als jij zo je 'contacten' of zo goed in de scene zit als je zegt dan had je dat wel geweten.

Twylight schreef:

[...]
En je moeder heeft 3 tieten en een snor
sukkel je denkt dat je veel van muziek weet, maar je bent niks meer dan een 14 jarig puisterig internet nerdje die een beetje plaatjes laat overlopen

Zeg dat ajb niet man

[Laatst bewerkt door Tuneboy op zaterdag 23 februari 2008, om 15:39]
Saven
admin
Geplaatst op: 23 Feb 2008, 20:51
💸+
Bewerken Quote

Tuneboy schreef:

[...]
Haha dat bewijst wel dat je echt niet in de scene zit. Jij weet niet van alle lame namaak nummers van Vato.
En het marokko forum is bekend in de scene hoor. Daar werden namelijk alle exlucieve en nog niet uitgebrachte tracks gepost, maar dat forum is dichtgegooit. Door sneakerzmuzik kwam dat. Als jij zo je 'contacten' of zo goed in de scene zit als je zegt dan had je dat wel geweten.

[...]
Zeg dat ajb niet man

Dat je niet eens weet dat het zeer zeker wel Muranyi is en niet Murani zegt wel genoeg Dat jij jezelf beter probeert te voelen door vermoedens over mij uit te doen moet je zelf weten, maar ga dan niet dom lopen blaten hier over dingen waar je niks van af weet?
Feit is dat je als 14 jarige puistenkopje-internetnerdje echt niet zomaar ff goed kan mixen wat je 2 maanden doet ofzo? Voor dat je hier tijdelijk weg was kon je niks en wist je niks over die shit en nu heb je ineens het licht gezien ofz? No shit Sherlock.
Bannetje lijkt me wel op z'n plaats voor zulke vmbo-denkende mensen

Lijkt me niet dat Beatport de titels o.a. fout heeft

staat toch echt muranyi

Tuneboy
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 12:27
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Dat je niet eens weet dat het zeer zeker wel Muranyi is en niet Murani zegt wel genoeg Dat jij jezelf beter probeert te voelen door vermoedens over mij uit te doen moet je zelf weten, maar ga dan niet dom lopen blaten hier over dingen waar je niks van af weet?
Feit is dat je als 14 jarige puistenkopje-internetnerdje echt niet zomaar ff goed kan mixen wat je 2 maanden doet ofzo? Voor dat je hier tijdelijk weg was kon je niks en wist je niks over die shit en nu heb je ineens het licht gezien ofz? No shit Sherlock.
Bannetje lijkt me wel op z'n plaats voor zulke vmbo-denkende mensen

Lijkt me niet dat Beatport de titels o.a. fout heeft
[Afbeelding]
staat toch echt muranyi

Oke dan heb ik me vergist, dan is het muranyi, wat maakt dat uit.

Naja mixen doe ik eigelijk al een hele tijd, alleen zit ik pas sinds een jaar ofzo echt in de housescene. Jij kent mij niet in me echte leven dus wat heb jij te zeggen over dat ik een 14 jarige puistenkop internet nerd ben. Jij kan ook niet normaal discussiëren , je begint alleen maar over internet nerd,puistenkop en alles. Volgensmij ziet jouw kop er ongeveer zo uit.

verder ben je wel lievv

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 12:33
💸+
Bewerken Quote

Tuneboy schreef:

[...]
Oke dan heb ik me vergist, dan is het muranyi, wat maakt dat uit.

Naja mixen doe ik eigelijk al een hele tijd, alleen zit ik pas sinds een jaar ofzo echt in de housescene. Jij kent mij niet in me echte leven dus wat heb jij te zeggen over dat ik een 14 jarige puistenkop internet nerd ben. Jij kan ook niet normaal discussiëren , je begint alleen maar over internet nerd,puistenkop en alles. Volgensmij ziet jouw kop er ongeveer zo uit.

verder ben je wel lievv

Het feit dat je eerst zegt dat Saven niet in de scene zit, en dat je vervolgens de titel van een liedje fout schrijft, maak natuurlijk wel wat uit.
En als je al zo een lange tijd mixt, upload maar eens een mix dan.

Pandarichie
Geplaatst op: 17 Mar 2008, 15:51
💸+
Bewerken Quote

*valt in sleep*
Hoe saai kan een liedje zijn...

Santi
Geplaatst op: 17 Mar 2008, 16:16
💸+
Bewerken Quote

dit is tripmuziek ofzo

Robertenzo
Geplaatst op: 17 Mar 2008, 17:00
💸+
Bewerken Quote

dit is rotmuziek..

Saven
admin
Geplaatst op: 17 Mar 2008, 17:09
💸+
Bewerken Quote

Pandarichie schreef:

*valt in sleep*
Hoe saai kan een liedje zijn...

Tot je in een club staat rond middenacht dan zeg je wel wat anders

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 17 Mar 2008, 17:20
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Tot je in een club staat rond middenacht dan zeg je wel wat anders

En met een witte neus

Saven
admin
Geplaatst op: 17 Mar 2008, 18:49
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
En met een witte neus

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 17 Mar 2008, 18:51
💸+
Bewerken Quote

Loller @ de mensen die dit tripmuziek noemen

Saven schreef:

[...]

Of je neeemt een paar pillen kan je de hele nacht door

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 17 Mar 2008, 21:49
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

dit is rotmuziek..

Su jij, jij hebt al gereageerd in dit topic.

Saven, dat Tuneboy een titel fout schrijft zegt niks hoor.
Discussieer nu eens normaal, zonder op elkaars uiterlijk af te gaan. Who cares wat voor personen jullie zijn, het gaat om het overtuigen van de ander .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login