Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Windows Verkenner werkt niet meer!

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 11:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heey Saven'ers,

Ik heb echt een flink vervelend probleem namelijk ; ik kan het confuratie scherm niet meer opstarten. Dan geeft hij een error met 'Windows verkenner werkt niet meer, er word naar een oplossing gezocht. Daarna zegt hij 'Windows Verkenner word opnieuw opgestart'

Maar dan zit ik nogsteeds niet in het confuratie scherm, en ik kom er ook niet in. Als je dat dan een paar keer doet geef tie 'ProbleemRapporten' . En daar heb ik een screen van gemaakt en daarin staat dat ik een update moet downloaden, aller eerst heb ik geen idee welke update , site is absoluut NIET duidelijk. En ik heb er al wel 1 gedownload maar dat helpte niks.

Oja, ik heb Windows Vista Premium.

Groetjes bart.

Hoop snel terug te horen.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 11:55
💸+
Bewerken Quote

Wat gebeurt er als je Windows toets + E indrukt?

Bart
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 12:04
💸+
Bewerken Quote

Dan kom je in 'Computer' , maar ik heb het probleem opgelost het lag bij 'FireBird' . Dat heeft SAM Broadcaster nodig om te draaien. Alleen als ik Firebird verwijder kan ik weer gewoon bij configuratie scherm komen, maar doet SAM het niet. Dus mischien moet ik een andere soort firebird hebben?

Plz help me

Saven
admin
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 12:04
💸+
Bewerken Quote

Heb je legaal?
Zoja, update je firebird

Bart
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 12:15
💸+
Bewerken Quote

Welke versie ( heb opgezocht dat ik Windows Vista Premium 32 bit heb ofzo )

Bart
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 12:28
💸+
Bewerken Quote

heb btw nu firebird 2.1.0.17735 ofzo gedownload. maar als ik SAM opstart geeft hij nogsteeds een db error

Edit

Eej, het is opgelost het programma loopt weer lekker en ik kan ook weer gewoon in mijn configuratie scherm. Bedankt in iedergeval vor alle reacties.

Wat mij betreft kan er een lock op, maarja dat moeten de admins maar bepalen he

[Laatst bewerkt door Gommy op zondag 24 februari 2008, om 12:44]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 13:38
💸+
Bewerken Quote

Gommy schreef:

Wat mij betreft kan er een lock op, maarja dat moeten de admins maar bepalen he

Niet nodig, stel iemand anders heeft ditzelfde probleem, en hij is er nog niet uit kan hij nog in dit topic reageren.
Hoe heb je het trouwens opgelost?

Bart
Geplaatst op: 24 Feb 2008, 19:32
💸+
Bewerken Quote

Ik heb de nieuwste Firebird gedownload en de Nieuwste Sam een vriend had wat geregeld blabla enzo. Dus alles werkt weer .

PS: Nog 1 vervelend probleem, als ik praat werkt dat niet . Bij alle DJ's van Centralradio die dat progje hebben werkt het wel, en het ligt niet aan mn mic want in windows kan ik me wel horen. t'zal wel weer eens aan vista liggen, oplossingen? MEt google kom ik niet echt verder

Of heeft iemand anders een leuk progje waarmee je ook makkelijk kan stream uitzenden ( SHOUTcast) ?

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 18:44
💸+
Bewerken Quote

Is dat laatste probleem nu opgelost?

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
nog net geen maand oud, scheelt klein uurtje zie ik

Bart
Geplaatst op: 24 Mar 2008, 19:39