XTC is totaal niet om te spacen, het zorgt er alleen voor dat je langdurig meer energie hebt en uitdroogt omdat je niet aan drinken denkt. XTC is niet om te spacen, wiet e.d wel.
XTC is totaal niet om te spacen, het zorgt er alleen voor dat je langdurig meer energie hebt en uitdroogt omdat je niet aan drinken denkt. XTC is niet om te spacen, wiet e.d wel.
Je hebt meer energie inderdaad, maar het zorgt er vooral voor dat je alles geweldig vind. Onder een groep XTC'ers maken ze ook geen ruzie, wat bij drinkers wel zo is.
En over energydrank... ik heb een keer in 24 uur 1 tray goldenpower naar binnen gewerkt. Intussen heb ik niks anders gehad en ik doe het NOOIT weer. Het was met 24 uur lannen trouwens.
Ik dacht dat ik er wel wakker mee kon blijven, maar op het laatst snijdt het blikje in je mond en door de caffeine/taurine die erin zit scheuren je lippen sneller (je krijgt ook sneller dorst). Het ergste was nog dat ik tijdens een potje GameCube'n (haat het) dacht dat de besturing andersom werkte. En tijdens een potje battlefield (midden op de dag toen), kwamen er kinderen binnen. Ik zat zo erg in het spel, dat ik dacht dat ik echt een militair was. Ik begon me echt af te vragen wat die kinderen op het slagveld deden...
iig. het zal wel door de moeheid + caffeine/taurine gekomen zijn en dan ook vooral de hoeveelheid die ik binnenkreeg, maar het leek me voor de lanparty heel vreemd als ik zo vreemd ging doen