Welkom in het centrale Bassie & Adriaan topic, hier vind je alles over onze volkshelden want welk jong kotertje zat vroeger nou niet 24/7 B&A te kijken?
Het idee voor dit topic is geboren in den historische tijden waarin ik een Bassie avatar had (deze) en daarmee flink de pimp uithing in de Central Lounge, door o.a. uber coole B&A movies te dumpen.
Bavaria schreef:
Doe mij maar een sinas, en rian kan je aub die filmpjes niet in 1 groot A&B topic plaatsen?
Hierboven de quote die me aanzette tot het maken van dit topic, dit topic hebben jullie dus ook te danken aan onze alheilige Bavaria.
Bassie en Adriaan, tegenwoordig Bas en Aad van Toor genoemd door de verpleegsters in het bejaardentehuis zijn de twee mannen achter de B&A serie. Wat je niet zou verwachten van onze pedofielen kinderliefhebbers is dat het idee van de B&A show is geboren in een Spaanse nachtclub waar onze pooiers werkten, ze vonden het overdag namelijk zo saai dat ze overdag in de nachtclub kindervoorstellingen zijn gaan geven
Dit hebben onze kindervrienden lang gedaan maar zijn uiteindelijk toch terug gegaan naar Nederland. Het stel liep eenmaal terug Joop van den Ende tegen het lijf die het idee had voor een kinderserie. Kort hierna kwam de eerste serie met de plaaggeest
Verder is er ook nog wat gebeurd met circussen enzo maar dit is booooring, voor slaapverwekkende informatie kijk je maar op Wikipedia.
In de serie komen vele personages voor, ik zet de hoofdpersonen even op een rijtje..
Bassie: Onze aloude kinderneuker met de rode neus.
Adriaan: De grappige acrobaat met het homopakje.
B100: Een van de agenten van de Baron. (Foto1)
De Baron: Naar mannetje die een hekel heeft aan B&A en ze steeds wil 'grijpen'. (Foto2)
Handige Harrie: Ook een van de agenten van de Baron, tevens erg onhandig. (Foto2)
B2: Weer een agent van de Baron, komt in oudere afleveringen voor. (Foto3)
Vlugge Japie: Zeker wel de onhandigste agent van de Baron.
Robin: De robot van B&A. (Foto4)
Intro met Adriaan en Robin
Fragment uit B&A en de plaaggeest, een echte klassieker..
Dat was het alweer, post vooral zelf ook OldSkool B&A materiaal.
[Laatst bewerkt door Rian op maandag 10 maart 2008, om 20:47]