Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

CEN PHP 6

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 17:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stijnhau schreef:

jah php 6
ik hoop echt dat de mysql_ er uit gaat want dan sterve ook alle criminals uit.
de goede siotes passen hun scripts wel aan.
en PDO is echt wel goed gebruik het al overal ben nu juist aan het ombouwen naar prepared stataments.

Nee de criminals sterven niet ( helaas ) aangezien niet alle servers gelijk naar php 6 updaten & Als er is toch een extensie voor de mysql_* functies? Die hoogstwaarschijnlijk de meeste hostings dan zullen installeren omdat veel scripters dat gebruiken

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 17:53
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

[...]

Nee de criminals sterven niet ( helaas ) aangezien niet alle servers gelijk naar php 6 updaten & Als er is toch een extensie voor de mysql_* functies? Die hoogstwaarschijnlijk de meeste hostings dan zullen installeren omdat veel scripters dat gebruiken

Dan zullen ze op z'n minst wel gehacked worden de criminal games, dit omdat register_globals eruit gaat, en magic quotes gaat er ook uit.
Verder variabelen shizzle tussen { en } zoals je bij criminal's vaak in query's ziet, die gaat er ook uit in php6, waardoor vele query's toch niet meer zullen werken

Stijnhau
worldwar.gamecoll.co
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 18:44
💸+
Bewerken Quote

ah jah.
host moet willen updaten hoop dat als php 6 uit is dan ze de 5 rap laten vallen want ben echt die criminalse zo beu als wat.

Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 19:58
💸+
Bewerken Quote

Ik denk dat VPS de toekomst is en dat je later gewoon een VPSje huurd ipv een webhosting. Want dan kan je gewoon je eigen PHP versie installeren en dan heb je ook niet het gevaar dat je door andere sites op de server gehackt kan worden.

Syncie
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:07
💸+
Bewerken Quote

Nanne schreef:

Ik denk dat VPS de toekomst is en dat je later gewoon een VPSje huurd ipv een webhosting. Want dan kan je gewoon je eigen PHP versie installeren en dan heb je ook niet het gevaar dat je door andere sites op de server gehackt kan worden.

Lijkt me best handig, maar wel moeilijk voor mensen die geen linux-ervaring hebben. Mja dan hebben linux-mensen weer lekker veel klusjes xD

Aar
Geplaatst op: 17 Jun 2008, 00:17
💸+
Bewerken Quote

Oh, krijgen we dat gemekker weer over die PDO die verplicht gaat worden.
Ik geloof dat dat PHP de MySQL library zal schrappen.
Ze zullen hoogstwaarschijnlijk MySQL-library dan niet meeleveren, maar die zal in het MySQL circuit dan nog wel te krijgen, zodat je de MySQL functies kan benutten.
Ach... kan ook wel MySQLi zijn dan .

Stijnhau
worldwar.gamecoll.co
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 18:26
💸+
Bewerken Quote

Jah niks tegen mysql maar als ze die er uit slopen slopen ze ook 99,99999999% van de crimegames.
Mss kan ik er dan winst uit halen voor 5 euro fix ik je crime.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 21:42
💸+
Bewerken Quote

Stijnhau schreef:

Jah niks tegen mysql maar als ze die er uit slopen slopen ze ook 99,99999999% van de crimegames.

wrm haad je nu die crime games je heb zelf zo'n kut spel.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 21:43
💸+
Bewerken Quote

Radiozone schreef:

[...]

It's all about the hard cold cash

Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 22:32
💸+
Bewerken Quote

Stijnhau schreef:

Je moet meer dan alleen de Mysql fixen. Want Magic Quotes gaan ook uit dus je kan geen echo "Bla: $Var"; meer doen en dat hebben die Crime Games nog wel.

Radiozone schreef:

[...]

1. Leer Nederlands, mischien moet je stoppen met die crimegames te spelen dan heb je er meer tijd voor.
2. Crime games.. De eerste is een orgineel goed idee maar de rest is gewoon nep en allemaal de source. Ik ben blij als ze allemaal kapot zouden gaan omdat die mysql_query weg gaat.

DJVG
&#61514;
Geplaatst op: 21 Jun 2008, 08:19
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

[...]
Lijkt me best handig, maar wel moeilijk voor mensen die geen Linux-ervaring hebben. Mja dan hebben Linux-mensen weer lekker veel klusjes xD

Om die reden werken ze met templates

Ik ga wel meteen over op php6.
Een beetje goed gescripte site kan in zijn configuratie bestand ook gewoon aangeven welke functie gebruikt moet worden.
Moet het natuurlijk wel ingebouwd zijn.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login