Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Central Lounge #2

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 16 Dec 2008, 20:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gisteren mijn opa overleden.
Zaterdag begrafenis....

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 16 Dec 2008, 21:15
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

Zaterdag begrafenis....

Gecondoleerd

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 16 Dec 2008, 21:19
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

Zaterdag begrafenis....

Gecondoleerd.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 16 Dec 2008, 21:25
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

Zaterdag begrafenis....

Ook gecondoleerd
sterkte

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 16 Dec 2008, 22:21
💸+
Bewerken Quote

@ up: thnx

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 17 Dec 2008, 07:31
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

Zaterdag begrafenis....

Gecondoleerd

Rian
Geplaatst op: 17 Dec 2008, 14:54
💸+
Bewerken Quote

Alsof iemand het hier intresseerd

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 17 Dec 2008, 14:55
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Alsof iemand het hier intresseerd

Indeed, ik kan best gecondoleerd zeggen maar wat heb je aan een condoleance van een 13 jarige internet gozer die je niet kent?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 17 Dec 2008, 14:55
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

( wie gaat dit keer eigenlijk savenerd van het jaar organiseren? )

savenerd van het jaar?

daar heb ik egt nog nooit van gehoord XD

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 17 Dec 2008, 16:10
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Indeed, ik kan best gecondoleerd zeggen maar wat heb je aan een condoleance van een 13 jarige internet gozer die je niet kent?

Het gaat om de respect voor de gene die is dood gegaan, zak

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 17 Dec 2008, 17:10
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]

Idd. Het is een gewoonte en ik wil hem echt sterkte wensen. Dude, ik ken Bjorg niet goed maar je gunt niemand toch een dode opa. Het is eigenlijk gewoon een manier om te zeggen: Kut voor je en ik leef met je mee.

JoeyK
Geplaatst op: 17 Dec 2008, 23:39
💸+
Bewerken Quote

Gecondoleerd Bjorg, enkel respectloos als je deze jongen niet condoleert en af zeikt over iemand van internet, als iemand jarig is feliciteren wij hem/haar toch ook zeggen wij ook niet is maar een internet persoon.

[Laatst bewerkt door JoeyN op woensdag 17 december 2008, om 23:41]
Saven
admin
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 00:04
💸+
Bewerken Quote

Saven member van het jaar is wel een geinig idee inderdaad

Headshot
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 15:06
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Idd. Het is een gewoonte en ik wil hem echt sterkte wensen. Dude, ik ken Bjorg niet goed maar je gunt niemand toch een dode opa.

Als we zo gaan beginnen, sterkte iedereen die ziek is.

Headshot
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 15:07
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Idd. Het is een gewoonte en ik wil hem echt sterkte wensen. Dude, ik ken Bjorg niet goed maar je gunt niemand toch een dode opa. Het is eigenlijk gewoon een manier om te zeggen: Kut voor je en ik leef met je mee.

En iedereen die vandaag geen eten heeft gehad.

Saven
admin
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 15:07
💸+
Bewerken Quote

oke nu weer back to iets anders niet meer gaan zeuren over condoleances.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 15:27
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Tuurlijk gun ik hem geen dode opa, idioot.

o ontopic
1 sisi

[Laatst bewerkt door Frenk op donderdag 18 december 2008, om 15:27]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 16:27
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]Tuurlijk gun ik hem geen dode opa, idioot.

o ontopic
1 sisi

Lees eens goed ik zeg uit respect ik zeg niet dat je iemand dood wenst
*kuch*mongool*kuch*

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 16:42
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
*kuch*mongool*kuch*

Aha, dus ik mag niet een keer het woord kanker zeggen of er wordt alweer gehuilied, en nu probeer je mij in iedere post wat uit te schelden.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 20:11
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Aha, dus ik mag niet een keer het woord kanker zeggen of er wordt alweer gehuilied, en nu probeer je mij in iedere post wat uit te schelden.

Even serieus; waarom zou je kanker als scheldwoord gebruiken? Stel je eens voor dat je moeder of vader aan kanker was doodgegaan, zou jij het fijn vinden om daar telkens aan herinnerd te worden? Ik heb er zelf geen problemen tegen, maar omdat er mensen zijn die dat wel hebben scheld ik niet met dat woord. Er zijn zoveel betere scheldwoorden

Maarten
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 20:16
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
*kuch*mongool*kuch*

Je moet niet zo zeiken man. Het word behoorlijk irritant. Als je het niet aanstaat dan ga je toch weg?

Rian
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 20:19
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Even serieus; waarom zou je kanker als scheldwoord gebruiken? Stel je eens voor dat je moeder of vader aan kanker was doodgegaan, zou jij het fijn vinden om daar telkens aan herinnerd te worden? Ik heb er zelf geen problemen tegen, maar omdat er mensen zijn die dat wel hebben scheld ik niet met dat woord. Er zijn zoveel betere scheldwoorden

Ik ken zat mensen die eraan zijn overleden en toch doe ik het, just because i don't care about an word, als je met een simpel wordje al gelijk huilie gaat doen ben je gewoon impotent emotioneel, maargoed dat is mijn mening.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 20:19
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]

Nee, dit soort reacties begrijp ik wel, mijn opa is ook overleden aan kanker. Maar ik gebruik kanker eigenlijk ook alleen maar als ik dus echt pissig ben, en dan kom ik woorden te kort, en dan heb je dat woord wat alles omvat. (hehe)

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 22:19
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Je moet niet zo zeiken man. Het word behoorlijk irritant. Als je het niet aanstaat dan ga je toch weg?

Ik zeik niet.
Een van mijn Ethische dingen is respect voor andere, en als je dat schaad (Doe ik zelf ook wel eens hoor maar krijg ik dan wel mega veel spijt van.) maak je niet al te goeie vrienden mee, niet dat je overal vrienden mee moet zijn, maar respect moet je altijd tonen, waar en wanneer je ook bent, ook al ken je de persoon niet, je moet altijd respect hebben.
Ik ken toch ook niet al die militairen die dood zijn gegaan in de 2de wereld oorlog? Toch heb ik daar vreselijk veel respect voor, hun hebben het lef om hun leven te geven voor vrijheid.
En ik ga niet weg, ben ik te levenloos voor nou goed

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 18 Dec 2008, 22:41
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Ik zeik niet.
Een van mijn Ethische dingen is respect voor andere, en als je dat schaad (Doe ik zelf ook wel eens hoor maar krijg ik dan wel mega veel spijt van.) maak je niet al te goeie vrienden mee, niet dat je overal vrienden mee moet zijn, maar respect moet je altijd tonen, waar en wanneer je ook bent, ook al ken je de persoon niet, je moet altijd respect hebben.
Ik ken toch ook niet al die militairen die dood zijn gegaan in de 2de wereld oorlog? Toch heb ik daar vreselijk veel respect voor, hun hebben het lef om hun leven te geven voor vrijheid.
En ik ga niet weg, ben ik te levenloos voor nou goed

Err, je stukje van 2e wereldoorlog, denk er aan he, het grootste gedeelte moest wel, ik denk niet echt dat iemand oorlog in wilt, ook voor je volk. En ja ik ben egoistisch, dat jullie het weten.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login