Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iPhone topic

Jaapje
Geplaatst op: 08 May 2008, 20:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iPhone is wel vet. vriend van mij heeft er eentje. met die foto's bekijken als je hem dan op de kop draait, dan draait de foto mee da's wel vet. en het smsen gaat heel handig, je ziet dan zegmaar zo'n chat tussen jou en de ontvanger.

Jammer dat een iPhone zo duur is, want dan moet ik zoveel bij betalen als ik mijn abbonement verleng.

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 08 May 2008, 21:05
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 01:54]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 08 May 2008, 21:28
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

iPhone is wel vet. vriend van mij heeft er eentje. met die foto's bekijken als je hem dan op de kop draait, dan draait de foto mee da's wel vet. en het smsen gaat heel handig, je ziet dan zegmaar zo'n chat tussen jou en de ontvanger.

heeft mijn N95 ook hoor, alleen dan in het hele OS

Kersentaart
Geplaatst op: 08 May 2008, 22:54
💸+
Bewerken Quote

Ik heb hem ook, zeker Safari is echt wel gaaf.
Eigenlijk is alles wel gaaf, zijn wel verbeterpunten maarja toch wel geslaagd als eerste Apple telefoon.

Rinaldo
Geplaatst op: 08 May 2008, 22:58
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

@Thaan: is dat jou springboard? Hoe maak je trouwens goed screenshots @ windows?

Screenshot applicatie?

[Laatst bewerkt door Rinaldo op donderdag 8 mei 2008, om 22:58]
Rick220
Geplaatst op: 09 May 2008, 03:26
💸+
Bewerken Quote

LOL? Ooit van Printscreen gehoord?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 May 2008, 13:13
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

@Thaan: is dat jou springboard? Hoe maak je trouwens goed screenshots @ windows?
Wat is swirlymms? Gewoon mms tool voor iPhone?

Jup, en Summerboard in dit geval, die is wat meer te customizen. Search @ google voor Summerboard.

SwirlyMMS kun je idd mee MMSen, heb er gister 1 mee verstuurd en die kwam goed aan, behalve dat de foto niet te zien was, geheugen van die telefoon was vol. Dus het werkt als het goed is wel.

Frenk schreef:

Klikkie

Is deze dan betrouwbaar?
Ben van plan ook een iPhone te kopen.

Nee, is een oplichter, 16GB iPhone voor 200 euro? Echt niet, een 8GB vind je daar niet eens voor.
Gerwin schreef:

[...]

Oja Ik heb me iPhone vandaag precies een half jaar
Toen heb ik er 475 euro voor betaald.

Nice. Ik ga me HTC universal verkopen denk ik, dus als iemand er 1 wilt, let me know. Heb ik er 1 werkend voor je, plus 1 zonder scherm voor onderdelen.

sandr schreef:

[...]
heeft mijn N95 ook hoor, alleen dan in het hele OS

Jammer dat Symbian bagger is.

Rinaldo schreef:

[...]
Screenshot applicatie?

Jup, ingebouwde screenshot app, niet 1 van een 3rd party, alleen een progje gedownload om hem te activeren. Nu gewoon door Home button + mute switch overhalen en je hebt een screenshot.

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 09 May 2008, 14:53
💸+
Bewerken Quote

Ik zou nooit Iphone nemen is de slechte combinatie mogelijk kwa mp3 speler en mobiel. Hij loopt nooit helemaal soepel en soms loopt ie vast. Maar je moest 't uiteindelijk zelf weten.

Ik heb wel de Ipod Touch waar ik echt heel tevreden mee ben, soms is ie beetje sloom maar dat heb ik er dan wel voorover. Én de software om je ipod touch/iphone te updates is NIET gratis..

Tijdje terug bracht Apple software update uit voor de ipod touch zou me 18 euro fsow gaan kosten dus heb ik niet gedaan, en je kreeg alleen maar shit dingen erbij ALS je internet hebt zoals aandelen en dat soort shit oO

TIP:
Als je en iphone/touch heb 'Jailbreak' 'm dan ff dan kan je er van alles opzetten.

peace!

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 May 2008, 18:33
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

Ik zou nooit Iphone nemen is de slechte combinatie mogelijk kwa mp3 speler en mobiel. Hij loopt nooit helemaal soepel en soms loopt ie vast. Maar je moest 't uiteindelijk zelf weten.

Ik heb wel de Ipod Touch waar ik echt heel tevreden mee ben, soms is ie beetje sloom maar dat heb ik er dan wel voorover. Én de software om je ipod touch/iphone te updates is NIET gratis..

Tijdje terug bracht Apple software update uit voor de ipod touch zou me 18 euro fsow gaan kosten dus heb ik niet gedaan, en je kreeg alleen maar shit dingen erbij ALS je internet hebt zoals aandelen en dat soort shit oO

TIP:
Als je en iphone/touch heb 'Jailbreak' 'm dan ff dan kan je er van alles opzetten.

peace!

Ik gebruik hem niet als iPod, geen tijd om muziek te luisteren ofzo.

Wat niet soepel? Hij draait een stuk simpeler dan Windows Mobile, en kan bakken meer dan een iPod Touch. Door de GSM verbinding heb ik non-stop internet, en blijft me mail non-stop binnenkomen. Een iPod Touch is zo useless, gewoon een touchscreen iPod, wat heb je nou aan mail en safari op je iPod als je het alleen op wifi punten kunt gebruiken? Daar is de iPhone goed voor, dat kun je met een internet overal gebruiken.

Jailbreaken is nogal logisch, wie doet dat niet? Je beperkt je iPod/iPhone alleen maar als je dat niet doet. Beetje raar om je iPhone wel te unlocken maar niet te jailbreaken.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 09 May 2008, 18:48
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

TIP:

peace!

Alsof ik als ik op een terasje zit me mail wil checken ofzo En als ik dat zou willen hebben ze bijna overal in de stad/in woonwijken wel WiFi, en vaak ook onbeveiligd. Verder jailbreakt iedereen hem dus dat is geen tip En dom dat je de A versie hebt, had je je er maar beter in moeten verdiepen . Verder is die mail en google maps applicatie echt wel leuk en dus niet nutteloos. Verder loopt Touch/iPhone niet vast? Is gewoon slanke versie van Leopard OS en werkt prima.

Rick220 schreef:

LOL? Ooit van Printscreen gehoord?

Niet gaan blaaten als je niet weet war je over praat Ik bedoel toch screenshot van me springboard @ Touch =').

[Laatst bewerkt door Sharp op vrijdag 9 mei 2008, om 18:49]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 May 2008, 19:05
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Alsof ik als ik op een terasje zit me mail wil checken ofzo En als ik dat zou willen hebben ze bijna overal in de stad/in woonwijken wel WiFi, en vaak ook onbeveiligd. Verder jailbreakt iedereen hem dus dat is geen tip En dom dat je de A versie hebt, had je je er maar beter in moeten verdiepen . Verder is die mail en google maps applicatie echt wel leuk en dus niet nutteloos. Verder loopt Touch/iPhone niet vast? Is gewoon slanke versie van Leopard OS en werkt prima.

[...]
Niet gaan blaaten als je niet weet war je over praat Ik bedoel toch screenshot van me springboard @ Touch =').

Euh ik? Wil overal gewoon me mail bij me hebben, net als internet als dat nodig is.

Screenshot gemaakt door de ingebouwde screenshot app, lees dit maar om te installen.

Rinaldo
Geplaatst op: 09 May 2008, 22:01
💸+
Bewerken Quote

=

Iedereen moet nu even toegeven dat de iTouch & iPhone geweldig zijn .

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 09 May 2008, 22:03
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

Iedereen moet nu even toegeven dat de iTouch & iPhone geweldig zijn .

Het is kut

Sharp
moderator
Geplaatst op: 09 May 2008, 22:03
💸+
Bewerken Quote

Ja maar niet met een of andere halve vista skin
Waarom heb je een bluetooth app? wat kan die nou weer?
En waarom heb je random met een icoontje van win genuie
Omfg wat een kut skin serieus

[Laatst bewerkt door Sharp op vrijdag 9 mei 2008, om 22:18]
Rian
Geplaatst op: 09 May 2008, 22:18
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Idd, Vista + Apple = bagger.

Je mag Apple producten niet vervuilen met Windows achtige software of themes, dat is als met schoenen aan door een moskee lopen..

Rinaldo
Geplaatst op: 09 May 2008, 22:46
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Waarom heb je een bluetooth app? wat kan die nou weer?
En waarom heb je random met een icoontje van win genuie
Omfg wat een kut skin serieus

Moet nog ff een leuke thema kiezen .

Suggesties ?

BlauwTauth app geeft je alleen icoontje op status bar .
En vond dat een maand geleden het beste icoontje voor random .

Edit:

[Laatst bewerkt door Rinaldo op vrijdag 9 mei 2008, om 22:57]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 May 2008, 02:20
💸+
Bewerken Quote

Bluetooth app zet neem ik aan BT ook aan en uit? Waar gebruik je het voor? Je kan er geloof ik alleen handsfree mee bellen ofzo toch?

En draai je echt op 1.1.1 ?

-edit-
Mijn BT handsfree set werkt ook met men iPhone, relaxed.

Sharp
moderator
Geplaatst op: 10 May 2008, 11:16
💸+
Bewerken Quote

Bluetooth op je iPod?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 May 2008, 12:17
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Bluetooth op je iPod?

iPod Touch niet, iPhone heeft het wel.

Rinaldo
Geplaatst op: 10 May 2008, 12:23
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Bluetooth app zet neem ik aan BT ook aan en uit? Waar gebruik je het voor? Je kan er geloof ik alleen handsfree mee bellen ofzo toch?

En draai je echt op 1.1.1 ?

-edit-
Mijn BT handsfree set werkt ook met men iPhone, relaxed.

Bluetooth app is geeft alleen icoontje op je status bar.
Doet verder niks daarom heb ik het ook bij toys gezet.

en ja ik draai 1.1.1, was toen het makkelijkst te jailbreaken. Wat zijn voordelen van 1.1.4?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 May 2008, 12:28
💸+
Bewerken Quote

Ik wil ook een iPhone gaan halen, iemand een manier om hem goedkoop te krijgen? Jailbreaken enzo doe ik zelf wel.

J3r0en
_O_
Geplaatst op: 10 May 2008, 13:07
💸+
Bewerken Quote

IPhone = het zelfde principe als een ipod touch maargoed met een ipod touch kun je niet bellen..

Ik vind het een baggerding..krast te snel is zonde! En veel te duur

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 11 May 2008, 01:34
💸+
Bewerken Quote

J3r0en schreef:

IPhone = het zelfde principe als een ipod touch maargoed met een ipod touch kun je niet bellen..

Ik vind het een baggerding..krast te snel is zonde! En veel te duur

Krast juist helemaal niet snel? Gebruik hem nu al sinds dinsdag zonder enige vorm van bescherming en er is nog helemaal niks gekrast? Look @ youtube, filmpjes van mensend die met hun sleutel over het scherm gaan en hij krast nog niet. Over de achterkant mag je niet zeuren, dat is met alle iPods zo. Al sinds de eerste generatie.
Duur? Mijn HTC Universal kost het dubbele. Vind hem totaal niet duur. Als je het vergelijkt met de losse prijs van een gemiddelde telefoon is hij echt niet duurder, vaak zelfs goedkoper dan een beetje leuke smartphone met die specs.

Rinaldo schreef:

[...]
Bluetooth app is geeft alleen icoontje op je status bar.
Doet verder niks daarom heb ik het ook bij toys gezet.

en ja ik draai 1.1.1, was toen het makkelijkst te jailbreaken. Wat zijn voordelen van 1.1.4?

Euh meest up2date, veel bugs fixed, ook ivm Safari, meeste 3rd party apps werken erop. Gewoon wat beter. Waarom niet ook? Tis nu allemaal makkelijk te jailbreaken, heb er ook nog wat werk aan gehad om de iPod Touch 16GB te jailbreaken, want apps werkte daar niet goed mee, moest het handmatig.

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 11 May 2008, 12:05
💸+
Bewerken Quote

HTC Rocks

Apple IPhone sucks

Enige voordeel is mooiere design, daar betaal je honderden euro's voor

Sharp
moderator
Geplaatst op: 11 May 2008, 14:26
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

HTC Rocks

Apple IPhone sucks

Enige voordeel is mooiere design, daar betaal je honderden euro's voor

Touchscreen is revolutionair? Bijna geen enkele (smart)phone heeft al deze specs?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login