sandr schreef:
als je het mij vraagt heeftie best wel gelijk, als ik in de stad loop zie ik tegenwoordig steeds meer en meer turken / marokkanen we zijn zelfs moskeeën voor hun gaan bouwen en al dat soort dingen, maar of zei dat ook voor ons zouden doen als wij masaal naar hun gingen? kdenk het niet hoor
[url]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/88076[/url]
'nuff said
Guz schreef:
Het idee wat uiteindelijk Geert Wilders probeert te bereiken is top, maar op zo'n manier en mensen door enkel hun geloof de grond in trappen is fout en mag niet vind ik.
Geert Wilders heeft gelijk dat Balkenende een schijterd is omdat hij inderdaad bang is voor moslims. Als een turk tegen mij zou zeggen: Fuck god! Zou ik daar best tegen kunnen en er normaal op reageren, als ik echter door de stad loop en tegen 2 moslims die ik niet ken zeg: Fuck Allah lig ik waarschijnlijk een half uur later ergens dood te bloeden.p
Het idee achter de koran en het moslim geloof deugt niet.
Mensen dit kan toch niet:
[Afbeelding]
Waar maakt iedereen zich druk om? De anti-islam film is nog niet eens openbaar geweest.
Man heb je de koran wel eens ooit gelezen ?
Er staat niks meer of minders in dan de Bijbel. Behalve andere personages. Maar het idee erachter is t zelfde.
Er staat nergens in de 'oorspronkelijke' koran dat ongelovigen dood moeten.
[Laatst bewerkt door Gkhn op vrijdag 21 maart 2008, om 16:09]