Rian schreef:
[...]
Jij kent duidelijk geen buitenlanders, de meeste van mij vrienden zijn 'gekleurd' en die zijn juist vaak gezelliger. Het si dat je altijd over het tuig dingen hoort maar grotendeels zijn het gewoon aardige mensen
i know, het was cynisch bedoeld
ik ken genoeg buitenlanders van vroeger (meest recent: vorig jaar) waren ook wel "vrienden" niet van supermatties 4 life enzo maar gwn normaal jeweetwel.
maar al die gasten zijn tog altijd zo superstoer en stelen stelen stelen.
Alhoewel ik best kan geloven dat er ook gewoon gekleurde zijn die zoals mij zijn, eerst zien.. dan geloven. (echt zo'n typisch nederlandse instelling zeker?
)
btw. ik heb trouwens echt níks tegen de normale persoon, alleen zoals je zelf al zegt.. als er op je school een groep mocro's staat waar je langsloopt met je hardstyle muziek van je laptop in je armen, en dan word er gezegd iets in de trend van; geef die laptop, en hem dan ook echt aanraken.. tja dan weet ik niet hoe het met jou zit, maar ik vertrouw dan geen ene zwarte meer op mijn school (wat ik zoiezo tog al niet deed, maar dan helemaal niet meer)
en feit is ook dat er zoooo veel zijn die echt stinken nederlands stinken natuurlijk ook wel is (voorbeeld: een dikke uit me klas) maar bij een gekleurde is het wel wat viezer
[Laatst bewerkt door Santi op dinsdag 25 maart 2008, om 16:20]