Badeendje schreef:
Ja, ik ken 't.
Zijn gewoon in nederland te koop hoor, in de gemiddelde winkel als je vraagt zullen ze die vast wel hebben een sagem. In een klein winkeltje in stad in buurt verkopen ze zelfs al sagem's.
btw: Als je specifiek bedoelt die telefoons wanneer die geleverd worden, staat op de sites waarvan je de url zelf geeft.
En verder @ je 'Sorry voor het ABN, maar Weetjj,, gaat automatisch bij mij!', als je er eens procenten voor gaat krijgen, gaat dat geen reden zijn om ze niet te geven.. Zelfs niet bij mensen 'ja.., maar ik heb dislexie', dat betekend dan nog niet dat je breezer, en eeenorm kut en in msn taal gaat praten..
Is "eeenorm" dan niet kut praten?
Edit: Sorry, niet hard bedoeld ofsow tegen bduck, ik kan er alleen niet tegen als iemand iemand anders ergens op wijst terwijl hij het in dezelfde post zelf ook doet
Maar excusez-moi als jullie humor er neit van inzien, iig bedankt dat ik geen %en heb gekregen
Modbreak
iisys: Oke, serieus, stfu. Als je mij zo had gequote had je procenten gegeven, maar ik laat het nu aan Badeend over of hij het geeft of niet. Badeendje: Dankz iisys, ik heb de procenten gegeven
[Laatst bewerkt door Timm op zaterdag 22 maart 2008, om 21:29]