Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wiskundige vraag.

Gonaz
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 18:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kom ff terug op Saven.nl en merk dat het niveau nu zo laag is . Als je al niet weet wat lengtematen, oppervlaktematen en inhoudsmaten ben je behoorlijk laag gevallen. Dit leer in je eerste jaren lager onderwijs. Btw: als je dat nu afvraagt net voor je examen, wat heb je dan gedaan in de lessen, een beetje meer opletten jongen.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 18:53
💸+
Bewerken Quote

Dat zegt iets over de members (niet iedereen gelukkig) en in dit geval iets over Matt, niet over Saven.nl zelf.

Gonaz
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 19:03
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Dat zegt iets over de members (niet iedereen gelukkig) en in dit geval iets over Matt, niet over Saven.nl zelf.

Feit, mijn fout ik vraag om uw vergiffenis

BaXiess
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 19:12
💸+
Bewerken Quote

Gonaz schreef:

Kom ff terug op Saven.nl en merk dat het niveau nu zo laag is . Als je al niet weet wat lengtematen, oppervlaktematen en inhoudsmaten ben je behoorlijk laag gevallen. Dit leer in je eerste jaren lager onderwijs. Btw: als je dat nu afvraagt net voor je examen, wat heb je dan gedaan in de lessen, een beetje meer opletten jongen.

Is niet voor zijn examen, zit nu in 1e of 2e neem ik aan? daarbij blijft het wel een beetje dom maar als een eerste klasser of een 5e/6e klasser het niet weet is natuurlijk wel verschillend.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 19:15
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Omfg XD

Ahh, er moet echt een XD smiley komen

Nee, dat is voor wijven en animefanboys .

[Laatst bewerkt door Gkhn op donderdag 27 maart 2008, om 19:15]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 20:18
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Nee, als het iets over de members zegt, zegt het iets over Saven.nl, want Saven.nl wordt gevormd door zijn members.
Gelukkig is dit niet het geval hier, hier zegt het maar over 1 member.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login