Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Fitna online!

Rian
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]

Dit jaar volgens mij wel? Als het zo erg is in Marokko waarom gaan ze ieder jaar op vakantie? Zelfde geld bij Turken?

Ze komen hier meestal omdat ze daar arm zijn enzo? En ze willen dan hun familie zien? omg, vmbo 3x - ?

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:14
💸+
Bewerken Quote

JoeyN ik heb maar een emoticon voor jou en dat is deze --> .

JoeyK
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:15
💸+
Bewerken Quote

Familie zien? Die zijn hier ook al.. Arm? Yeah right.. bouwen ze een goed leven op Overal moeten wij voor dokken zie geen resultaat

[Laatst bewerkt door JoeyN op donderdag 27 maart 2008, om 22:15]
Rian
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:17
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Familie zien? Die zijn hier ook al.. Arm? Yeah right.. bouwen ze een goed leven op Overal moeten wij voor dokken zie geen resultaat

Meestal zitten vooral de ouderen nog gewoon in het land van afkomst en je bent duidelijk nog nooit in zo'n land geweest (of buiten een vakantie resort?) echt veel werk is er idd niet.

En oké er is wat tuig, maar is dan ineens elke Marokkaan, turk oid crimineel?

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:18
💸+
Bewerken Quote

Tuig heb je overal zitten, wij, veel nederlanders, hebben ook veel tuig hoor . Alleen houd JoeyN zijn ogen daarvoor gesloten .

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:18
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

De Islam is gewoon dom.. Sorry.. moet je kijken wat voor teksten '' Wij willen de wereld overhersen''
Islam op school waarom? Word er Nederlands geleert bij jullie dan? Volgens mij he 90% van alle moslims hier in Nederland kan er 5% een beetje Nederlands, en 5% kan Hallo zeggen!? Wij respecteren jullie, Respecteer ons.. Wij laten jullie binnen na dat ik de Koran heb gelezen '' qua film van Wilders '' Denk ik echt oprotten. en dat komt alleen maar door die teksten.. Maar wel asiel aanvragen als wij zo dom zijn? Waarom dan nog asiel aanvragen en verblijfsvergunning? Blijf dan ook lekker in je eigen land..

je bent zelfs dommer dan die timm gozer .
Wat kut voor je dat jij in een kansarme wijk woont. Ik, een moslim/turk, woon toch wel in een kansrijke wijk. En guess what. Ik kan nederlands praten. ZOMG !
Verder denk ik ook nog, en ik durf het met zekerheid te zeggen, dat mijn nederlandse woordenschat groter is dan die van jou.
En Wilders vertaald de Koran verkeerd zodat leeghoofden zoals jij geloven dat de Islam daadwerkelijk haatzaaiend is.

[Laatst bewerkt door Gkhn op donderdag 27 maart 2008, om 22:21]
JoeyK
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:19
💸+
Bewerken Quote

@Bavaria wij hebben ook zulk tuig.
@Rian niet elke marokaan of turk nee! Maar wel de meeste..
Pas je aan leer Nederlands, maar ga niet overheersen.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:20
💸+
Bewerken Quote

Joey, alsjeblieft, stfu. Praat realistisch. '' Wij willen de wereld overhersen'' staat niet in de koran. Mensen interpreteren het verkeerd. Lees dat hele ding zelf voordat je op zo'n laag niveau reageert.

Als je op zo'n niveau blijft zitten, ga dan maar met GKHN discussiëren, ik weet zeker dat hij je wat feiten uit zijn leven kan geven.

[Laatst bewerkt door iisys op donderdag 27 maart 2008, om 22:22]
Rian
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:20
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

@Bavaria wij hebben ook zulk tuig.
@Rian niet elke marokaan of turk nee! Maar wel de meeste..
Pas je aan leer Nederlands, maar ga niet overheersen.

Je kent volgens mij amper echt buitenlanders? Je woont in dat Maarssen boerengat van je..

Je baseerd je uitspraken alleen maar op het slechte nieuws in de media..

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:21
💸+
Bewerken Quote

Tuig!

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:22
💸+
Bewerken Quote

Trouwens de Koran mag je nog geen eens vertalen omdat je dan woorden of gezegdes verkeerd vertaalt waardoor je het verkeerd begrijpt.

JoeyK
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:22
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Je kent volgens mij amper echt buitenlanders? Je woont in dat Maarssen boerengat van je..

Je baseerd je uitspraken alleen maar op het slechte nieuws in de media..

De wonen genoeg buitenlanders.

Rian
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:23
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]

Het is "Er wonen genoeg buitenlanders."

Je mag zelf ookwel ABN gaan leren

Gkhn
duh mothafoKING
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]

Maar ken je ze ook?

Rian
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[Afbeelding]

Tuig!

Kees Kankerkachel!

Uniqe
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:24
💸+
Bewerken Quote

Ik vind het een klotefilm elk heilig boek ook de bijbel en vooral het oude testament staan ook dit soort dingen in van ongeloofelijke zijn slecht bla bla bla

ik krijg steeds dit soort dingen naar mij toe gestuurd: (via msn)

Wegens Geert Wilders De Film "Fitna"
Word er Vrijdag 28 Maart protesten gehouden
in Elke Stad om 15.00 In De Centrum Van de Stad

[Laatst bewerkt door Uniqe op donderdag 27 maart 2008, om 22:24]
Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:24
💸+
Bewerken Quote

Nee hij is bang dat ze hem opeten .

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:25
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

Ik vind het een klotefilm elk heilig boek ook de bijbel en vooral het oude testament staan ook dit soort dingen in van ongeloofelijke zijn slecht bla bla bla

lol, waartegen gaan ze protesteren dan?

Rian
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:25
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

Dat is wel een tuig-message©

JoeyK
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:26
💸+
Bewerken Quote

Geen belediging

Fitna is geen belediging en zelfs geen provocatie voor moslims. Dit zei hoogleraar islam Maurits Berger donderdag op het NOS Journaal in een reactie op de anti-Koranfilm.

"Het is eigenlijk niet meer dan een aaneenschakeling van plaatjes die we al kennen", zei Berger. De hoogleraar aan de Universiteit Leiden erkent dat er schokkende beelden zijn te zien van bijvoorbeeld de aanslagen op de Twintorens in New York.

"Maar het zijn beelden van daden van criminelen en terroristen die erge dingen hebben gedaan."

Berger zou het "bijzonder overdreven" vinden als de moslimwereld om deze film zou gaan demonstreren.

Zo dat is duidelijk

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:28
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]

Zo dat is duidelijk

Gkhn schreef:

[...]
Wilders heeft zeker wel een punt. Dat geef ik graag toe.
Ik vind het een kutfilm omdat het al allemaal oud nieuws is. Als je een beetje op youtube oid zoekt kan je die beelden ook wel vinden.
Het is geen film, het is een soort van samenvatting met wat er de afgelopen 10 jaar is gebeurd rond de Islam. Dus kutfilm.

Ik zou zo hoogleraar kunnen worden gek .

[Laatst bewerkt door Gkhn op donderdag 27 maart 2008, om 22:29]
Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:32
💸+
Bewerken Quote

Nog een mirror.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:34
💸+
Bewerken Quote

Balkenende betreurd uitkomen Fitna
In een persconferentie heeft premier Jan-Peter Balkenende namens de regering betreurt dat de film Fitna uitgekomen is. Hij stelt dat moslims, christenen en andere mensen goed met elkaar kunnen leven. Niet godsdienst zou het probleem zijn, maar de extremisten die godsdienst misbruiken voor andere doeleinden. Hij laat het Openbaar Ministerie onderzoeken of er in Fitna strafbare feiten te vinden zijn.

Balkenende stelt dat Wilders vooroordelen verspreid, terwijl Balkenende juist wil dat vooroordelen bestreden worden. Wilders laat niet de meerdere gezichten van de islam zien. De regering staat een samenleving voor waarin vrijheid en respect voor godsdiensten hand-in-hand gaan. Verder stelt hij wel dat de regering extremisme zal bestrijden en dat mensen die de wet breken veroordeeld zullen worden.

Daarna werd deze persconferentie nogmaals in het Engels voorgedragen. Hiermee wil de regering aangeven dat het niet achter het standpunt van Wilders staat. Hiermee wil de regering voorkomen dat er rellen uitbreken zoals bij de cartoonrellen in 2005.

Daar ben ik het wel mee eens.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 28 Mar 2008, 07:28
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[Afbeelding]

Tuig!

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 28 Mar 2008, 13:53
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

Ja zal er vast wel staan, maar heb jij ooit een Christen/Jood gezien die, omdat iemand het niet met hem eens is qua geloof, hem neerstak/doodschoot?

Bij de Moslims wordt het er in gestampt; "Alles behalve Islam is niet goed. Alles behalve Islam moet worden vernietigd."

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login