JoeyN schreef:
De Islam is gewoon dom.. Sorry.. moet je kijken wat voor teksten '' Wij willen de wereld overhersen''
Islam op school waarom? Word er Nederlands geleert bij jullie dan? Volgens mij he 90% van alle moslims hier in Nederland kan er 5% een beetje Nederlands, en 5% kan Hallo zeggen!? Wij respecteren jullie, Respecteer ons.. Wij laten jullie binnen na dat ik de Koran heb gelezen '' qua film van Wilders '' Denk ik echt oprotten.
en dat komt alleen maar door die teksten.. Maar wel asiel aanvragen als wij zo dom zijn? Waarom dan nog asiel aanvragen en verblijfsvergunning? Blijf dan ook lekker in je eigen land..
je bent zelfs dommer dan die timm gozer .
Wat kut voor je dat jij in een kansarme wijk woont. Ik, een moslim/turk, woon toch wel in een kansrijke wijk. En guess what. Ik kan nederlands praten. ZOMG !
Verder denk ik ook nog, en ik durf het met zekerheid te zeggen, dat mijn nederlandse woordenschat groter is dan die van jou.
En Wilders vertaald de Koran verkeerd zodat leeghoofden zoals jij geloven dat de Islam daadwerkelijk haatzaaiend is.
[Laatst bewerkt door Gkhn op donderdag 27 maart 2008, om 22:21]