En nog wel via msn en de ouders wisten 8 maanden niks :\') en ze woont bij mij om de hoek ik vind grappig ga niet eens huilen om zo gierige slettebak die iedereen zoent op de camping :\')
Omf. Ga nou niet zielig doen door haar te gaan haten omdat zij jou gedumpt heeft. Je bent gekwetst. Okay. Boe hoe hoe. Get over it en laat haar lekker met rust. Ga er nou geen groter probleem van maken dan het al is.
Omf. Ga nou niet zielig doen door haar te gaan haten omdat zij jou gedumpt heeft. Je bent gekwetst. Okay. Boe hoe hoe. Get over it en laat haar lekker met rust. Ga er nou geen groter probleem van maken dan het al is.
Een aanklacht? Waarom laat je het niet gewoon bij [edit]*wat het is. En ga je verder met andere leuke (geen sletjes) meisjes? Ik heb alleen het begin en het eind gelezen. Erg voor je... maar laat d'r gewoon. Je vind vanzelf wel iemand anders! Om nou hiervoor naar het bureau te moeten is wel heel erg overdreven.
[Laatst bewerkt door QnB op vrijdag 5 september 2008, om 21:12]
Man. Voor de rechtzaal verschijnen omdat je haar hebt beledigd . Het moet niet veel gekker worden in deze maatschappij. Ik vind echt niet dat je hiervoor straf moet krijgen, dude. Okey, tenzij je dingen had geschreven als: ik snijd je open en voer je ingewanden aan mijn honden als je vanavond gaat slapen, ofzo.
Man. Voor de rechtzaal verschijnen omdat je haar hebt beledigd . Het moet niet veel gekker worden in deze maatschappij. Ik vind echt niet dat je hiervoor straf moet krijgen, dude. Okey, tenzij je dingen had geschreven als: ik snijd je open en voer je ingewanden aan mijn honden als je vanavond gaat slapen, ofzo.
Inderdaad + Ik heb haar niet eens beledigd Misschien andere ofzow.
Wat loop je te bitchen over een oproep naar het poltie bureau je zegt wasen't me ofzo en ze zeggen ok je mag gaan als je vind haar een domme slet en dat haar ouders het 8 maanden niet wisten en toch ga je met haar en daarom vind je het zo kut dat het uit is gast stop met je leven ofzoiets en vooral stop met bitchen
Btw, hij zit wel stoer te doen dat zijn brief op z'n blog staat, maar het is wel handig als hij hem even laat staan, zodat laatkomertjes als mij... hem ook kunnen lezen.