Jesse schreef:
[...]
[...]
WTF Kunnen jullie allemaal niet redeneren ? Het is en zal een GD SCRIPT BLIJVEN. Geen xtra php dingen als ik dat niet wil.
Ik zeg ook niet dat ik een gat in de markt heb gevonden ofzo
Fout in het forumsysteem van saven. Ik duw edit vul aan en hij maakt er nieuwe post van goed systeem
Ik kan niet redeneren? Moet jij eens opletten.
A.
Ik redeneer perfect, aangezien ik een sterke onderbouwing geef voor het feit dat ik het een simpel script vind (namelijk dat het al een stuk beter wordt door mod_rewrite te geven).
B.
Ik vraag me af waarom je denkt dat iemand zal betalen voor zoiets, aangezien het dus zo simpel te maken is (zie bovenstaande, dat heet een onderbouwende argumentatie, ooit van gehoord?). Hierop concludeer ik dat je geen gat in de markt hebt gevonden.
C.
Je taalgebruik is bagger, tot 3 maal toe gebruik je de uitdrukking 'maak het dan eens achter'. Ik corrigeer je taalgebruik in mijn voorgaande post, omdat dit op geen enkele manier normaal Nederlands is.
D.
Je vraagt letterlijk nergens in je startpost om een rate/onderbouwing wat wij van je script vinden, dus ga ABSOLUUT niet huilen als je die niet krijgt, dan moet je er maar om vragen.
E.
Gebaseerd op het voorgaande is mijn onderbouwing in de vorige en deze huidige post extra-gratis en ongevraagd, kijk is wat luxe!
F.
Een GD script gebaseerd op PHP, want daar is de GD lib voor. Aangezien je nergens in je TS vraagt om een rate (zie voorgaande punten) geef ik je de tip om het te verbeteren, ga dan niet huilen.
G.
Probeer nooit meer te zeggen dat ik niet kan redeneren, want ik redeneer je eruit.
Anders nog iets?