Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Officiële voetbaltopic!

Santi
Geplaatst op: 04 Apr 2008, 21:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dudes, football is coming home... don't be sad or fight

[Laatst bewerkt door Santi op vrijdag 4 april 2008, om 21:35]
Melvin
Geplaatst op: 04 Apr 2008, 23:12
💸+
Bewerken Quote

PSV mag geen champion worden

RobiN
Geplaatst op: 04 Apr 2008, 23:13
💸+
Bewerken Quote

als jullie voetbal allemaal zo kut vinden, ga je toch in een ander topic met je lage niveau-reacties lopen spammen.

ontopic:
Omniworld weer netjes gedaan!
0-1 bij Stormvogels/Telstar. staan nu 11de, stukke beter dan de eerste profjaren.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 05 Apr 2008, 00:01
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Ik erger me dood aan jouw 'coole' gedrag, 'pisnicht'. Je bent verdomme 12/13, jij hoort nog braaf naar school te gaan en geen lelijke woorden zeggen. Je ligt nog onder het niveau van ML, ongelooflijk.
Ga jij maar ergens in een hoekje huilen om aan mijn reacties, dan blijf ik gewoon lekker doorgaan.

Niet iedereen is zo perfect als jou, vergeef ons .

Paul
Geplaatst op: 05 Apr 2008, 09:21
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
Niet iedereen is zo perfect als jou, vergeef ons .

Geen vergiffenis .

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 5 april 2008, om 09:22]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Apr 2008, 09:44
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Geen vergiffenis .

ga huilie doen

Santi
Geplaatst op: 05 Apr 2008, 14:27
💸+
Bewerken Quote

op bbc is nu de 1ste halve finale van de F.A. Cup
West Bromwich Albion 0 - 0 Portsmouth
ik hoop op WBA

Headshot
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 19:52
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Ik erger me dood aan jouw 'coole' gedrag, 'pisnicht'. Je bent verdomme 12/13, jij hoort nog braaf naar school te gaan en geen lelijke woorden zeggen. Je ligt nog onder het niveau van ML, ongelooflijk.
Ga jij maar ergens in een hoekje huilen om aan mijn reacties, dan blijf ik gewoon lekker doorgaan.

Ik erger me dood aan jouw ego, ga jij maar vertellen hoe goed je bent bij je vriendjes enzo, maar ga hier niet de wijsneus uithangen want dat ben je niet

Santi
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 16:42
💸+
Bewerken Quote

Iemand nog heet voetbalnieuws?

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 16:48
💸+
Bewerken Quote

Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Feyenoord sinds vandaag..

Gertjan Verbeek treedt per 1 juli 2008 aan als de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 45-jarige trainer zal in De Kuip een contract tekenen dat hem voor drie seizoenen aan de Rotterdamse club verbindt. Verbeek was de laatste vier seizoenen trainer van sc Heerenveen. Bij Feyenoord volgt hij Bert van Marwijk op, die naar Oranje vertrekt. Verbeek is verheugd over zijn nieuwe club: ‘Trainer worden van Feyenoord is een prachtige uitdaging. Ik ben er heel blij mee.’

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 17:28
💸+
Bewerken Quote

*Gaat donderdag naar PSV - Fiorentina

Bob
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 17:50
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]

Oké Frenk denkt gewoon tof is met z'n taal. Maar jij moet ook niet zeggen 'je bent verdomme pas 12/13' als je zelf net 3 weken 14 bent.

Santi
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 18:05
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

*Gaat donderdag naar PSV - Fiorentina

vet, en naar de kampioenswedstrijd aankomend weekend ook?

Paul
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 18:19
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[...]

Oké Frenk denkt gewoon tof is met z'n taal. Maar jij moet ook niet zeggen 'je bent verdomme pas 12/13' als je zelf net 3 weken 14 bent.

Dat kan, maar zeg nou zelf, op je twaalfde zo met nieuwe woordjes lopen te smijten is toch ook niet normaal?
Bovendien snap ik er niks van, ik loop niet cool te doen en toch roept iedereen dat ik dat doe, terwijl Frenk juist degene is die cool loopt te doen. Ik heb gewoon een enorme rothekel aan dat soort mensen, mensen die alleen maar meelopen met de anderen en nooit een echte eigen mening hebben.

Overigens ben ik blij dat Verbeek nu bij Feyenoord hoort, eindelijk iemand die gedurfd en aanvallend voetbal wil spelen en spelers beter maakt.

[Laatst bewerkt door Paul op maandag 7 april 2008, om 18:20]
Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 18:45
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

[...]
vet, en naar de kampioenswedstrijd aankomend weekend ook?

Ja, seiszoenskaart ^^. Dus kreeg ook korting op (In het verleden) cl kaarten en nu krijg ik korting op Uefa kaarten .

[Laatst bewerkt door Bavaria op maandag 7 april 2008, om 18:46]
KoiSashuu
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 20:32
💸+
Bewerken Quote

FC Volendam gaat naar de eredivisie!
We staan nu eerste en nog 2 wedstrijden te gaan!

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 20:47
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Dat kan, maar zeg nou zelf, op je twaalfde zo met nieuwe woordjes lopen te smijten is toch ook niet normaal?
Bovendien snap ik er niks van, ik loop niet cool te doen en toch roept iedereen dat ik dat doe, terwijl Frenk juist degene is die cool loopt te doen. Ik heb gewoon een enorme rothekel aan dat soort mensen, mensen die alleen maar meelopen met de anderen en nooit een echte eigen mening hebben.

Overigens ben ik blij dat Verbeek nu bij Feyenoord hoort, eindelijk iemand die gedurfd en aanvallend voetbal wil spelen en spelers beter maakt.

Ik heb toch zeker een mening jij. Wat dacht je van AJAX is een kutclub? Weldegelijk een mening. gewoon voorbeeldje
Dus praat geen poep. Wat Bob overigens zei, dat ik 12/13 ben, zegt in de meeste gevallen iets over de persoon in kwestie. Maar niet altijd. Al zeg ik niet dat ik niveau heb. Is aan jullie over. Je bent zelf net 14 ofz.

RobiN
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 20:59
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

ze staan alleen maar op doelsaldoeerste. RKC heeft nog vrijwel evenveel kans op de titel. en áls Volendam het zou redden, degraderen ze waarschijnlijk wel weer( gezien de uit Eredivisie-perspectief zwakke selectie) net als de laatste keer dat ze in de Eredivisie uitkwamen.

[Laatst bewerkt door RobiN op maandag 7 april 2008, om 21:00]
Paul
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 21:27
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Ik heb toch zeker een mening jij. Wat dacht je van AJAX is een kutclub? Weldegelijk een mening. gewoon voorbeeldje
Dus praat geen poep. Wat Bob overigens zei, dat ik 12/13 ben, zegt in de meeste gevallen iets over de persoon in kwestie. Maar niet altijd. Al zeg ik niet dat ik niveau heb. Is aan jullie over. Je bent zelf net 14 ofz.

Leeftijd zegt weinig, dat zie je op ML nog vaak terug. Anyway, wat ik gewoon duidelijk probeer te maken is dat ik gewoon de pest aan jou heb. That's all. Daar hoef je je niet voor te verdedigen, het is tenslotte een mening, net als 'Ajax is een kutclub' een mening is.

Hoezo ben ik nou een betweter? Het enige wat ik doe is zeggen hoe ik denk dat dingen zijn.

[Laatst bewerkt door Paul op maandag 7 april 2008, om 22:19]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 21:48
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Leeftijd zegt weinig, dat zie je op ML nog vaak terug. Anyway, wat ik gewoon duidelijk probeer te maken is dat ik gewoon de pest aan jou heb. That's all. Daar hoef je je niet voor te verdedigen, het is tenslotte een mening, net als 'Ajax is een kutclub' een mening is.

Nou dan maak ik jou bij deze duidelijk dat ik en meerdere mensen schijt hebben aan jou betweterig gedrag.

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 23:16
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

Never

PSV word kampioen, en daar ga ik donderdag en zondag lekkel natoe

En Helmond sport gaat miraculeus de Toto divisie winnen (of hoe dat gedrocht ook heet)

Eindhoven Gaat gewoon op de een of andere manier de Periode nog winnen en gaan er achteraan

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 13 Apr 2008, 14:43
💸+
Bewerken Quote

Euroborg staat in de fik

Live beelden: hier!

Santi
Geplaatst op: 13 Apr 2008, 14:50
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

Euroborg staat in de fik

Live beelden: hier!

hoe kan je het voetbal verpesten.. jezus christus wat een mongols!

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 13 Apr 2008, 18:23
💸+
Bewerken Quote

En dat bord bij de euroborg ook he

.

Melvin
Geplaatst op: 13 Apr 2008, 18:25
💸+