Pff, als ik er maar geen last van heb
Zou wel erg zuur zijn als dit gebeurde, al lijkt mij niet dat die Al quida of hoe je het ook schrijft genoeg hersenen heeft om zoiets te plannen
Niet dat ik het geloof hoor maar die fucking extreme moslims weer hoor
Hebben hun dan kernwapens?
1 april met verlengsnoer ofzo deze bullshit?
Iran kan ze wel zo krijgen.. en die zou ze kunnen verkopen aan de taliban en andere extremisten enzo.. het zou iig nog wel een paar jaar duren voordat Iran die kern dingen geproduceerd heeft.
anyway... wij hebben dijken! daar komt geen bom overheen
Oke.. als dit waar is gaan we er allemaal aan...
want als er op 1 plek in nederland een kernbom valt gaat heel nederland na de koppe (met die kerncentrale's die er nog staan).
Dus /me is @ hawaii
Dan ben jij verneukt als het allemaal bullshit blijkt te zijn.
Met de kwaliteit kernbom die terroristen kunnen verkrijgen kunnen ze niet heel nederland van de kaart afblazen, hoogstens Drenthe ofzo maar meer echt niet.
Verder pakken terroristen het goed aan of beginnen ze er niet eens aan dus dan zouden ze zowieso de randstad treffen omdat dit het centrum van nederland is en in combinatie met Rotterdam een goede plek om een aanslag te plegen.
Brabant is zojuist al van de kaart geveegd, nu drenthe, friesland, groningen en overijssel en vooral zeeland (robertenzo ) nog en dan is Nederland weer verenigd met de harde kern
vooral limburg is hard
en ik ga nu naar de dodenherdenking, of ja eigenlijk moet ik