Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Mobiledealer

Rian
Geplaatst op: 18 Apr 2008, 08:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Rian had gewoon goede afspraken moeten maken over het resetten van de resterende ronde onder Rian's beleid. Heeftie niet gedaan, pech voor de members. Echt niet dat die nieuwe beheerder gaat uitkeren. Op grond van wat? Je hebt geen poot om op te staan. Lullig, daar niet van, maar je gaat echt niets krijgen.

Niks tegen Rian, maar wel zijn schuld, niet de goede afspraken gemaakt.

Ik heb wel wat afgesproken hoor, maar die lul delete gewoon alles. Al moet ik toegeven dat het wel iets uitvoeriger besproken kon worden.

Wout schreef:

[...]
Eerst even incasseren dan net voor het groene balkje alles verkopen heb jij mooi winst en de ander zoekt het maar uit...

Dat balkje was nog niet op 20% man, en de bedoeling was gewoon dat de nieuwe eigenaar gewoon verder zou gaan met deze ronde en niet alles boem, past zou gaan deleten..

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 18 Apr 2008, 08:43
💸+
Bewerken Quote

Als we toch bezig zijn wil ik ook wel €30,-

Ontopic:
Dit soort spelletjes zijn zwaar riskant daarom begin ik er ook nooit aan, heb je uberhaupt een algemene voorwaarden geaccepteerd of iets in die richting? Anders heb je geen poot om op te staan..

Rian
Geplaatst op: 18 Apr 2008, 12:02
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Als we toch bezig zijn wil ik ook wel €30,-

Ontopic:
Dit soort spelletjes zijn zwaar riskant daarom begin ik er ook nooit aan, heb je uberhaupt een algemene voorwaarden geaccepteerd of iets in die richting? Anders heb je geen poot om op te staan..

Er waren geen algemene voorwaarden inderdaad

[Laatst bewerkt door Rian op vrijdag 18 april 2008, om 12:42]
Rik
Geplaatst op: 18 Apr 2008, 20:00
💸+
Bewerken Quote

Nog tip voor headshot:

Als je weer mee wilt doen aan zo'n wedstrijd die makkelijk te winnen valt, omdat er bijna niemand meedoet moet je meedoen aan TV-Dealer

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren

Login